YZF R-125 geliyooooor

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
39
2008yzfr125eurpws1stu00ei9.jpg
Yamaha YZF R-125 model motosikletin fiyatı, 2008 Mart sonunda belirlenecektir. Fiyatının belirlenmesini takiben ürün, 2008 Nisanında pazarda sunulmaya başlayacaktır.

YZF R-125 model ürünü daha yakından görmek ve piyasaya sunulan bu yeni ürünle tanışmak için, 20-23 Mart 2008 tarihleri arasında İstanbul-Yeşilköy CNR’da düzenlenecek Moto Show Fuarındaki YAMAHA Standımızı ziyaret etmenizi rica ederiz.

Saygılarımızla


Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama FUAR = 20-23 Mart 2008 de !!!!

Hepimize hayırlı olur inşallah.

r125uo9.jpg


Ayrıntılı bilgi için: http://www.beldeyama.com.tr/www/2008_yzfr125.html
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
http://www.yamaha-motor-europe.com/p...view=techspecs


Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement 124.66 cc
Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm
Compression ratio 11.2:1
Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm
Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 13.8 L
Oil tank capacity 1.15 L


Gerçekten çok çekici detaylar var...
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
Evet Görüntüsü Sanırım Abisi R6 Kadar Heybetli.hondanın Cbr ı Gölgesinde Kalıcağa Benziyor.fiyat Konusuna Gelince Sanırım,,türkiye Burası 3-4 Yaşındaki 600 Cc Motorlarla Aynı Fiyata Denk Gelir Diye Düşünüyorum..o Halde Alıcı Ne Düşünüyor. Sıfır Alıpta 125 E Bineceğime.600 Cc Alırım Daha Iyi Gibi Bir Düşünde Ortaya Cıkıyor..hayırlırsı Diyelim..
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
super bır alet ya..ınsallah fıyat ı cbr a yakın olurda alırız.. racıng ten tırsıyorum ama alıp kullanmasamda sahıplılk zevkını yasamak ısterım bakmaya doyamam ya..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kasa olarak cbr dan heybetli gibi

eğer fiyatı makul tutulursa satış patlaması yapar
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
of off işte hayallerimden biri daha yamaha R6'ya binmeden önce R125 i alıp bir iki sene doya doya acemiliğimi atarım görüntü desen zaten 10 numara. Gerçi 12 Beygir benim Dylan bile 16 Beygir ama SuperSport'un havası bir başka tabi.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Gençlerin başlangıç SuperSport deneyimlerini her yönüyle tavana çıkartacak düzeyde bir motor. Özelliklede 125cc lik raceların o cılız görüntülerinden uzak bir profesyonel hava verilmiş. Arkadaşlar bu motosikletin fiyatı maksimum 7000 ytl olursa yollarda fazlası ile görürüz. Yok eğer 9000'lere çıkartırlarsa milliet yine CBR 125 ve biraz daha büyük isteyenlerde Hyosung 250R ile devam eder.

Hadi bakalım Fuar'da görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kahretsin hp ye bak yaa çık çık

kasa güzel ama arka kuyruk hoş
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
.... Gerçi 12 Beygir benim Dylan bile 16 Beygir ama SuperSport'un havası bir başka tabi....

hızlı geçtin sanırım özellikleri 12 beygir diil 12 torku,
gücü 11 kW X 1,36 = 14,96 BG (15 beygir olarak yazılmış yukarda zaten)

allah kahretsin hp ye bak yaa çık çık

kasa güzel ama arka kuyruk hoş

cıbır 13 beygir iken, 125 cc için başarılı bir güç bence


topiğin konusu motosiklet tabii ama fotoğraf çok kötü ya motosiklet üstünde mini etek ve topuklu ayakkabı sexi falan diil fesmen çok komik olmuş
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hızlı geçtin sanırım özellikleri 12 beygir diil 12 torku,
gücü 11 kW X 1,36 = 14,96 BG (15 beygir olarak yazılmış yukarda zaten)



cıbır 13 beygir iken, 125 cc için başarılı bir güç bence


topiğin konusu motosiklet tabii ama fotoğraf çok kötü ya motosiklet üstünde mini etek ve topuklu ayakkabı sexi falan diil fesmen çok komik olmuş


karmacoma
dostum düzelttiğin için çok teşekkür ederim evet biraz hızlı geçmişim.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
eğerki beldeyama bu modeli türkiyeye getirebilirse çok akıllı bir iş yapmış olur ve 125-250cc racing motorların piyasasını ve alıcısının aklını iyiden iyiye karıştırır...ama estetik olarak yamaha yine kendisine yakışanı yapmış bence...:cat: CBR125 o kasasıyla bayan motorunu andırıyodu çünkü...:farao:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet ülkemize satılmayacak bir motor daha geliyor. Yamaha benim bildigim yamaha ise bu motora en az 7000-8000ytl ister. O parayıda 125cc motora vermek mantık işi degil:)
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Evet ülkemize satılmayacak bir motor daha geliyor. Yamaha benim bildigim yamaha ise bu motora en az 7000-8000ytl ister. O parayıda 125cc motora vermek mantık işi degil:)

7000 papel olsa peynir ekmek gibi gider bence..ama söylediğiniz gibi 7000 olsada almam çünkü bana görede o fiyat mantıklı değil
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
286
honda cbr lar 5 6 arası zaten...yamaha ya 7 8 ıstesınler op basına koy derim..en az 10 u var bu aletın bı yerden duymustum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst