- Katılım
- 25 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,978
Yeşim 'in haberi yok...
Benim haberim yok!!!
Emrecim seni efesle kınıyoorum
:mrgreen:
Asıl benim yooookkkk:queen:
Yeşim 'in haberi yok...
Benim haberim yok!!!
Emrecim seni efesle kınıyoorum
:mrgreen:
Gerçekten Süper
Antreman programını isteseydin ya buluşmuşken :queen:
Yeşim 'in haberi yok...
Benim haberim yok!!!
Emrecim seni efesle kınıyoorum
:mrgreen:
Emre nasılda böyle marur durmuşsunnn hellal sana dostum,süper fotoo,olmadı senib 600'ü vereydin bi tur atsaydı![]()