Kenan Sofuoğlu ile kısa kısa.. :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gerçekten Süper :)

Antreman programını isteseydin ya buluşmuşken :queen:

tüh yaw, aklıma gelmemişti bak:pr:


Yeşim 'in haberi yok...
Benim haberim yok!!!
Emrecim seni efesle kınıyoorum:)
:mrgreen:


Benim de haberim yoktu walla yayına çıkmasına yarım saat kalana kadar:mrgreen:

Bu arada, efes' le kınayabilirsin beni, yanında kuruyemiş de olursa en güzel birşey olur hatta:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emre nasılda böyle marur durmuşsunnn hellal sana dostum,süper fotoo,olmadı senib 600'ü vereydin bi tur atsaydı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst