- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
- Konu Yazar
- #1
oldumu şimdi bufazladan mt stickerin yokmuydu verseydin motoruna yapıştırsaydı
paylaşım için sağol ben bile resimleri görünce heyeacanlandım valla..
emree bu boşanma sebebidir biliyosun di mii :mrgreen: nasıl bana söylemezsin yaaa :salut: yine de güzel çıkmışsınız süpeeerrrrrr :cat:
Yoktu walla stickerım, olsa verirdim:mrgreen:
Sürpriz yaptım işte aşkım, fena mı?:rendeer:
çokm güzel fotolar
amma kasılmışsın gögüsler filan nası şişmiş
şu Kenan'ıda hakan ŞÜKÜR e benzetiyorum
o zaman program çıkışı bağla sen Kenan kardeşimizi ben işten çıkıp hemen geliyorumwallahi bu şansı iyi değerlendir ne kaparsan kardır cnm :cat:
fotolar çok güzel olmuş bizede nasip olur inş foto çekilmek
yayına 12.30 da çıkacak demişin 1 saat öncemi çıktı yani?
Ewet, bitti yayını maalesef![]()
helal be adamıma çuval giyse yakışır şahan bakışlı idolüm benim yürü beeeeeeeeee![]()