Kenan Sofuoğlu ile kısa kısa.. :)

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet arkadaşlar,

Kenan Sofuoğlu bugün saat 12:30 itibariyle çalıştığım kanal olan CNBC-e' de yayına çıktı, ben de fırsattan istifade yanına gidip, yayından önce biraz sohbet etme ve beraber fotoğraf çektirme şansını kaçırmadım.:queen:

İşte o kareler ::cherry:




 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oldumu şimdi bu:) fazladan mt stickerin yokmuydu verseydin motoruna yapıştırsaydı:)

paylaşım için sağol ben bile resimleri görünce heyeacanlandım valla..
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emree bu boşanma sebebidir biliyosun di mii :mrgreen: nasıl bana söylemezsin yaaa :salut: yine de güzel çıkmışsınız süpeeerrrrrr :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
oldumu şimdi bu:) fazladan mt stickerin yokmuydu verseydin motoruna yapıştırsaydı:)

paylaşım için sağol ben bile resimleri görünce heyeacanlandım valla..


Yoktu walla stickerım, olsa verirdim:mrgreen:


emree bu boşanma sebebidir biliyosun di mii :mrgreen: nasıl bana söylemezsin yaaa :salut: yine de güzel çıkmışsınız süpeeerrrrrr :cat:


Sürpriz yaptım işte aşkım, fena mı?:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Evet arkadaşlar,

Kenan Sofuoğlu bugün saat 12:30 itibariyle çalıştığım kanal olan CNBC-e' de yayına çıkacak, ben de fırsattan istifade yanına gidip, yayından önce biraz sohbet etme ve beraber fotoğraf çektirme şansını kaçırmadım.:queen:

İşte o kareler ::cherry:





şerrrefsizim çok pis kıskandım !!! :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
çokm güzel fotolar
amma kasılmışsın gögüsler filan nası şişmiş:)
şu Kenan'ıda hakan ŞÜKÜR e benzetiyorum
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yoktu walla stickerım, olsa verirdim:mrgreen:





Sürpriz yaptım işte aşkım, fena mı?:rendeer:

o zaman program çıkışı bağla sen Kenan kardeşimizi ben işten çıkıp hemen geliyorum :p wallahi bu şansı iyi değerlendir ne kaparsan kardır cnm :cat:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
fotolar çok güzel olmuş bizede nasip olur inş foto çekilmek:)
yayına 12.30 da çıkacak demişin 1 saat öncemi çıktı yani?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
o zaman program çıkışı bağla sen Kenan kardeşimizi ben işten çıkıp hemen geliyorum :p wallahi bu şansı iyi değerlendir ne kaparsan kardır cnm :cat:



Bağlayamadım kaçtı walla cnm:cyclopsan benle idare edeceksin artık iş çıkışında:rendeer:

fotolar çok güzel olmuş bizede nasip olur inş foto çekilmek:)
yayına 12.30 da çıkacak demişin 1 saat öncemi çıktı yani?


Ewet, bitti yayını maalesef :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Gerçekten Süper :)

Antreman programını isteseydin ya buluşmuşken :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
helal be adamıma çuval giyse yakışır şahan bakışlı idolüm benim yürü beeeeeeeeee:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Yeşim 'in haberi yok...
Benim haberim yok!!!
Emrecim seni efesle kınıyoorum:)
:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst