- Katılım
- 8 Ocak 2007
- Mesajlar
- 140
- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba.
işyerimin mesai saatlerinin değişken olmasından dolayı son zamanlarda hiç gezi yapamamıştım.
1 ay sonra askere gideceğimden işten ayrıldım.
ve bu da deli gibi gezmek anlamına geliyor.
bos oldugum ilk haftasonunu değerlendirdim ve cumartesi ve pazar günleri 2 aynı yöne gezi düzenledik murat ve ben..
ilk önce cumartesi günkü inönü gezisiyle başlayalım.





bizim motorlar yukarıdan bakınca minicik kaldı:mrgreen:





bu kuzuları yakalamak için o kadar ugrastık ama kactı keratalar..


pazar günkü gezinin fotoları.
bu fotoda murat yolda problem cıkaran cbf e tekme tokat dalıyor:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

büyükyayla dan görüntüler...


ybr nin kiri için kusura bakmayın ama kirli olunca ben cok yol yaptım dag taş gezdim havası veriyor (doğru da):mrgreen:



afyon dan görüntüler...




google earth den afyonu zoomlamısım gibi bi izlenim verdi bu foto bana:cherry:


Karahisar kalesi yıkılır gelir
Kakülü boynuna dökülür gelir ,dökülür gelir
Ben bir koyun olsam sen de bir kuzu
Meleye meleye getirek yazı ,getirek yazı
Yayladan gel allı gelin yayladan
Kesme ümidini kadir mevladan ,kadir mevladan
Ver elini karlı dağlar aşalım ,bayramlaşalım
bu güzel afyon türküsünü hepiniz duymussunuzdur.
işte adına bu türkünün yakıldığı karahisar kalesi....




aha bu benim

kalenin en yüksek noktasında dalgalanan Şanlı Bayrağımız..

aha bu da ben


son olarak karahisar kalesinden gün batımı.....
dönüş yolculugu gece oldu. biraz üşüdük ama yine de cok keyifliydi.
başka gezilerde bulusmak üzere..
hoşçakalın....
fotoğraflar:forester
işyerimin mesai saatlerinin değişken olmasından dolayı son zamanlarda hiç gezi yapamamıştım.
1 ay sonra askere gideceğimden işten ayrıldım.
ve bu da deli gibi gezmek anlamına geliyor.
bos oldugum ilk haftasonunu değerlendirdim ve cumartesi ve pazar günleri 2 aynı yöne gezi düzenledik murat ve ben..
ilk önce cumartesi günkü inönü gezisiyle başlayalım.





bizim motorlar yukarıdan bakınca minicik kaldı:mrgreen:





bu kuzuları yakalamak için o kadar ugrastık ama kactı keratalar..


pazar günkü gezinin fotoları.
bu fotoda murat yolda problem cıkaran cbf e tekme tokat dalıyor:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

büyükyayla dan görüntüler...


ybr nin kiri için kusura bakmayın ama kirli olunca ben cok yol yaptım dag taş gezdim havası veriyor (doğru da):mrgreen:



afyon dan görüntüler...




google earth den afyonu zoomlamısım gibi bi izlenim verdi bu foto bana:cherry:


Karahisar kalesi yıkılır gelir
Kakülü boynuna dökülür gelir ,dökülür gelir
Ben bir koyun olsam sen de bir kuzu
Meleye meleye getirek yazı ,getirek yazı
Yayladan gel allı gelin yayladan
Kesme ümidini kadir mevladan ,kadir mevladan
Ver elini karlı dağlar aşalım ,bayramlaşalım
bu güzel afyon türküsünü hepiniz duymussunuzdur.
işte adına bu türkünün yakıldığı karahisar kalesi....




aha bu benim

kalenin en yüksek noktasında dalgalanan Şanlı Bayrağımız..

aha bu da ben


son olarak karahisar kalesinden gün batımı.....

dönüş yolculugu gece oldu. biraz üşüdük ama yine de cok keyifliydi.
başka gezilerde bulusmak üzere..
hoşçakalın....
fotoğraflar:forester
Son düzenleme: