inönü-seyitgazi-kırka-büyükyayla-afyon

Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
herkese merhaba.
işyerimin mesai saatlerinin değişken olmasından dolayı son zamanlarda hiç gezi yapamamıştım.
1 ay sonra askere gideceğimden işten ayrıldım.
ve bu da deli gibi gezmek anlamına geliyor.
bos oldugum ilk haftasonunu değerlendirdim ve cumartesi ve pazar günleri 2 aynı yöne gezi düzenledik murat ve ben..
ilk önce cumartesi günkü inönü gezisiyle başlayalım.











bizim motorlar yukarıdan bakınca minicik kaldı:mrgreen:










bu kuzuları yakalamak için o kadar ugrastık ama kactı keratalar..




pazar günkü gezinin fotoları.
bu fotoda murat yolda problem cıkaran cbf e tekme tokat dalıyor:mrgreen::mrgreen::mrgreen:


büyükyayla dan görüntüler...




ybr nin kiri için kusura bakmayın ama kirli olunca ben cok yol yaptım dag taş gezdim havası veriyor (doğru da):mrgreen:






afyon dan görüntüler...








google earth den afyonu zoomlamısım gibi bi izlenim verdi bu foto bana:cherry:




Karahisar kalesi yıkılır gelir
Kakülü boynuna dökülür gelir ,dökülür gelir

Ben bir koyun olsam sen de bir kuzu
Meleye meleye getirek yazı ,getirek yazı

Yayladan gel allı gelin yayladan
Kesme ümidini kadir mevladan ,kadir mevladan
Ver elini karlı dağlar aşalım ,bayramlaşalım

bu güzel afyon türküsünü hepiniz duymussunuzdur.
işte adına bu türkünün yakıldığı karahisar kalesi....









aha bu benim:p


kalenin en yüksek noktasında dalgalanan Şanlı Bayrağımız..


aha bu da ben:p




son olarak karahisar kalesinden gün batımı.....

dönüş yolculugu gece oldu. biraz üşüdük ama yine de cok keyifliydi.
başka gezilerde bulusmak üzere..
hoşçakalın....

fotoğraflar:forester
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Güzel bir gezi yapmış ve başarılı fotoğraflar çekmişsiniz. Paşlaşım için teşekür ederim.
Size şimdiden Hayırlı teskereler diliyorum. Selamlar...
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Forıstır :p
İşiniz gücünüz mağaralarda :mrgreen:
Geçen senede Gökhanla gidiyodunuz mağaralara... :queen:

Abi şaka biryana ; Gezi süper olmuş ama. :wiinkk:

380 km'yi dolu dolu geride bırakmışsınız... :cat:
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
Güzel bir gezi yapmış ve başarılı fotoğraflar çekmişsiniz. Paşlaşım için teşekür ederim.
Size şimdiden Hayırlı teskereler diliyorum. Selamlar...

güzel yorum ve iyi dilekleriniz için teşekkürler







Forıstır :p
İşiniz gücünüz mağaralarda :mrgreen:
Geçen senede Gökhanla gidiyodunuz mağaralara... :queen:

Abi şaka biryana ; Gezi süper olmuş ama. :wiinkk:

380 km'yi dolu dolu geride bırakmışsınız... :cat:

ee ne de olsa atalarımız ilk insanlar magaralarda yasamış. hatta kaptan mağara adamının da o dönemlerde yasadıgı söylenir. biz de atalarımızın izinden gidiyoruz.:p:p:p:mrgreen::mrgreen::queen:
hem daha dur su altındaki magaralara da el atacam yakında.ybr yi denizaltıya cevirecem
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
18
vayyy, afyon benim memleketim.. ama hala kaleye çıkmışlığım yoktur benim=)
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
kaliteli bir gezi olmuş tarihimizi hatırlardım. atalarımı ,sonsuz teşekkür ederim
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
guzel gezı olmus ama hocam bu gezı senı 15 ay kesmez gıtmeden sen saglam bır gezı daha patlat bence
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
gerçekten iyi bi gezi olmuş zengin içerikli fotolar çekmişsiniz :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel fotolar gerçekten...şimdiden hayırlı teskereler olsun sana...
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Süper bir gezi olmuş...Bu arada İnönü annemin memleketi, şimdi resimlerini görünce bir o kadar daha sevindim bu geziyi gerçekleştirmenize. Şimdiden hayırlı tezkereler...
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam güzel paylaşım güzel gezi olmuş gerçekten hoş manzaralar
Köpeğin gözleri farklı renklte mi makinadan mı öyle yansımış ki, paylaşım için teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hııımmm dünkü toplaşmaya neden gelmediğin şimdi anlaşıldı :cherry:

Fotoğraflar çok başarılı, tekerine sağlık Engincim :rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Paylaşım için teşekkürler...
Askerlik içinse... Her Şey Vatan İçin...
Sırası gelen bayrağı devralacak. :bounce:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
resim034xk4.jpg


abim sen naptın yaaW:D
 
Katılım
8 Ocak 2007
Mesajlar
140
Fotoğraflar çok güzel paylaşım için teşekkür ederim.

Teşekkürler..

vayyy, afyon benim memleketim.. ama hala kaleye çıkmışlığım yoktur benim=)

neden yoksa basamakları tırmanmak mı zor geldi:mrgreen::mrgreen:

kaliteli bir gezi olmuş tarihimizi hatırlardım. atalarımı ,sonsuz teşekkür ederim

tarih her zaman bizimle.. tesekkürler..


guzel gezı olmus ama hocam bu gezı senı 15 ay kesmez gıtmeden sen saglam bır gezı daha patlat bence

askerlik yedek subay statüsünde 6 ay olacak. yani yazın tam gezme zamanı askerde geçecek. gidene kadar da saglam geziler yapacam inş.

gerçekten iyi bi gezi olmuş zengin içerikli fotolar çekmişsiniz :cat:

dijital teknoloji sagolsun bize bol bol foto cekme imkanını veriyor. teşekkürler.

güzel fotolar gerçekten...şimdiden hayırlı teskereler olsun sana...

teşekkürler...

Süper bir gezi olmuş...Bu arada İnönü annemin memleketi, şimdi resimlerini görünce bir o kadar daha sevindim bu geziyi gerçekleştirmenize. Şimdiden hayırlı tezkereler...

annenin memleketini sana hatırlatmak beni de mutlu etti. teşekkürler...

Hocam güzel paylaşım güzel gezi olmuş gerçekten hoş manzaralar
Köpeğin gözleri farklı renklte mi makinadan mı öyle yansımış ki, paylaşım için teşekkürler.

köpeğin gözleri gerçekten de farklı renk.

Hııımmm dünkü toplaşmaya neden gelmediğin şimdi anlaşıldı :cherry:

Fotoğraflar çok başarılı, tekerine sağlık Engincim :rendeer:

sizin yol yapmayacagınızı bildiğim için ben tercihimi yoldan yana kullandım leydim.

Paylaşım için teşekkürler...
Askerlik içinse... Her Şey Vatan İçin...
Sırası gelen bayrağı devralacak. :bounce:

6 ay da olsa vatana hizmet etmek onurdur..

abim sen naptın yaaW:D

konu mankeni oldum
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ilk fotolar tandıdık gedli bana :queen: :queen ersinle yaptıgımız 450kmlik gezidekilere benziyor ama güze sizinkiler daha güzel çekilmiş fotoraflar :)

bak abi işte. alsaydım senin ybryi gezmezdin böle :queen: :queen: o cbf'ci abi nu866 mıydı ? o'ydu heralde. tanışmıştık da tekrar ftrafikte filn göremiyince koptuk tabi. :) kazasız sürüşler hayırlı teskereler engin abi. :):):)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
abi süpersin yani.Bi insan askere gidicem diye fotoroman oluşturumu yaa:p Eline emeğine sağlık abicim:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizin yol yapmayacagınızı bildiğim için ben tercihimi yoldan yana kullandım leydim.

En iyisini yapmışsın majestem. Ben de hemen eve dönmek zorundaydım zaten. Ne yol ne sohbet, çok fırsatım yoktu bu sefer :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst