- Katılım
- 21 Şub 2008
- Mesajlar
- 104
Adamlar bızım grenaj lara verdıgımız paraya motor alıyo yurt dısnda :queen: onun ıcın bu kdar uzmeyelım kendımızı muhtemelen de patlatıp sıgortadan parasını alıcaklardır bunların memlekette en kotu maas neredeyse 2000 dolar 5000 dolara sıfırını verıyolar makınanın bıldıgım kadarıyla kendın aracını hurdaya cıkarırsan eskı dıye yuklu bı vergı oduyomussun yanlısım olabılır duzeltebılırsınız yadıklarımı:cat: