Bu insanlarda para bol arkadaşlar

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Adamlar bızım grenaj lara verdıgımız paraya motor alıyo yurt dısnda :queen: onun ıcın bu kdar uzmeyelım kendımızı muhtemelen de patlatıp sıgortadan parasını alıcaklardır bunların memlekette en kotu maas neredeyse 2000 dolar 5000 dolara sıfırını verıyolar makınanın bıldıgım kadarıyla kendın aracını hurdaya cıkarırsan eskı dıye yuklu bı vergı oduyomussun yanlısım olabılır duzeltebılırsınız yadıklarımı:cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Adamlar bızım grenaj lara verdıgımız paraya motor alıyo yurt dısnda :queen: onun ıcın bu kdar uzmeyelım kendımızı muhtemelen de patlatıp sıgortadan parasını alıcaklardır bunların memlekette en kotu maas neredeyse 2000 dolar 5000 dolara sıfırını verıyolar makınanın bıldıgım kadarıyla kendın aracını hurdaya cıkarırsan eskı dıye yuklu bı vergı oduyomussun yanlısım olabılır duzeltebılırsınız yadıklarımı:cat:

:cat::cat::cat:........................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlarda para var huzur var motor var popo var..:p:p

daha ne istesinler..:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
ne gerek var salakmısın bin git gez dolaşsana motorunla...

gerzeklikbaşka bişi değil...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para mara yok adamlarda benzıne 3 lıra vermıyolar bıkere benzıınden kalan parayla bıle motor alırlar kendılerine :queen:emın ol bız varlık ıcınde yokluk cekıyoruz :farao:

efo iyide plakalar yabancı nerden biliyon para mara olmadığını sen onların muhasebecisimisin..

varlık içinde yokluk çektiğimiz doğru ama konuyu burda kapatalım siyasi tartışmaya dönmesinn..

canım efo ilk vidyodaki gerizekalıyı gördünmü açmış poposunu herkese gösteriyoo bi de çat çat vuruyoo..
:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
efo iyide plakalar yabancı nerden biliyon para mara olmadığını sen onların muhasebecisimisin..

varlık içinde yokluk çektiğimiz doğru ama konuyu burda kapatalım siyasi tartışmaya dönmesinn..

canım efo ilk vidyodaki gerizekalıyı gördünmü açmış poposunu herkese gösteriyoo bi de çat çat vuruyoo..
:queen::queen::queen:

orasını kacırmısım hemen bakıyorumm:queen:( çat çat he hımmm):queen:

ben konuyu bırakıyorum burda ıyıkı sonuna kadar ızlememısım:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
ya ben motor almak için işe girdim ne zorluklar cekiyorum. tabi orda ötv yok kime nerden caksak diye fırsat kolluyan siyasetcilerimizden de yok.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
bi söz vardır arap yağı bol bulunca göZüne sürermiş diye buda öyle bişe sanırım
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
1. videoda adamın eline motoru böle verirler diyesim geldi


manyaklar psikolojik deli bunlar
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
bu adamlar neye değer veriyo ben anlamıyorum o motosiklet bende olsa tüy gibi kullanırım ya ama abi adamlar yokluk nedir bilmiyor o yüzdende kıymetini bilmiyolar biz ise yoktan var etmiş bi millet olduğumuz için herşeyin kıymetini biliyoruz NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bu adamlar neye değer veriyo ben anlamıyorum o motosiklet bende olsa tüy gibi kullanırım ya ama abi adamlar yokluk nedir bilmiyor o yüzdende kıymetini bilmiyolar biz ise yoktan var etmiş bi millet olduğumuz için herşeyin kıymetini biliyoruz NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

verilecek en iyi cevaplrdan biri helel olsun compack:cat::rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
motora gaz verınce motor yanarmıkı
bide neden motorun yagının aktıgını anlamadım ben
motor yanınca benım bıldıgım duman falan cıkar bunda hem duman hemde yağ cıkıyor
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
motora gaz verınce motor yanarmıkı
bide neden motorun yagının aktıgını anlamadım ben
motor yanınca benım bıldıgım duman falan cıkar bunda hem duman hemde yağ cıkıyor

galiba motor boşta sıkıştırılınca daha çabuk ısınıyor fazla ısınınca keçe patlayıp yağ sızdırdırıyor
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Bu dangalaklar bunu yapabilsin diye dünyanın çivisini çıkarıyor birileri.
Akşam akşam sinir basıyor valla.

Güzel bir noktaya değinmişsin.Amerika kendi vatandaşı 3500-4000 cc otomobile binsin diye binlerce insanı katletme uğruna Dünyanın öbür ucundan gelip Irakın petrolüne çöküyor.Öfkelenmekten başkada elimizden ne geliyor ki maalesef?:pr:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
22
yaf biz motor tamir ettirirken cebimizden çıkan paranın ardından üzülürken
adamlar motor yakıyolar adaletsizlik bu..:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst