Dünya Kadınlar Günü

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
106827.jpg


106842.jpg


106847.jpg


106844.jpg


Şimdi; Kurtuluş Savaşında cephede çarpışan, mermi taşıyan, erkeğini cesaretlendirip savaşa yollayan ve hertürlü fedakarlığı yapan ANADOLU KADINI ilk üç resimdeki ablaların familyasından mıydı? Yoksa son resimdeki ablaların mı? Sadece merak ettim, siyasi bir mesaj asla değildir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Oley oley....
Günün anlam ve önemini hatırladığı ve hatırlattığı için tubişcime ok teşkür ederim:)



pufff sana...
neyseki kadın-erkek tartışmalarına sıcacık bakmıorum:)
isoo isoo topla kendini de bütün bayanlara mt lilere çiçek yolla ...
:queen::mrgreen::bounce:

Tüm dünya kadınlarının ,kadınlar günü mübarek olsun :rendeer::rendeer: ( oldumu gıı ):queen::queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Tüm kadınların "kadınlar günü" kutlu olsun :) Gerçi tüm günler onların yaa neyse :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Ben de bütün MTdeki, Türkiyedeki, Azerbeycandakı ve Dünyadaki kadınların bayramını tebrik ediyorum... :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Şimdi; Kurtuluş Savaşında cephede çarpışan, mermi taşıyan, erkeğini cesaretlendirip savaşa yollayan ve hertürlü fedakarlığı yapan ANADOLU KADINI ilk üç resimdeki ablaların familyasından mıydı? Yoksa son resimdeki ablaların mı? Sadece merak ettim, siyasi bir mesaj asla değildir :)

Ülkesinin bağımsızlığı için çarpışan kadınlarımız gibi en az erkekler kadar
insan olduklarını, şiddet görmek istemediklerini, eşit haklara sahip olmak
istediklerini korkmadan bağıran kadınlarımız da yüz akımızdır, hem de sadece
bizim değil tüm insanlığın.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Mutlu Günlerrrrrrrrrrrrr. 364 gün de sakın ses çıkarmayın diycem ama maalesef kadınlar her zaman gibi seslerini hep çıkaracak.
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
8 Mart 1857 yılında New York'ta Tekstil sektöründe çalışan kadınlar düşük ücret ve insanlık dışı çalışma koşulları karşısında greve gittiler. Protestolar ve grev sonucu 100 kadın katledildi. II. Enternasyonal'in 1910'daki kongresinde Clara Zetkin'in de önerisiyle 8 Mart Uluslararası Kadınlar Günü ilan edildi. Her 8 Mart kadınların insanca yaşam için isyanının tarihi, birlikte güç olmanın, dayanışmanın anlamı oldu.


Görüldüğü gibi bu günün ortaya çıkış sebebi dış ülke kaynaklı.Yani onlar bizim kadınlarımıza bir günü layık görüyorsa biz TÜRK milleti olarak 364 günü onlara hediye edelim , onlara saygı ve sevgimizi eksik etmeyelim.

Bayanlara yağ çekmiyorum , amerikaya inat olsun diye yapıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya hiç gerekli olmayan şeyler için gün yapıyolar. kadıköy de miting wardı trafik felç evlndirme dairesinden rıhtıma kadar yürüdüm. tabi tek ben değil. böyle salak salak şeyler yüzünden diğer insanlar mağdur oluyo. aha işte ne oldu. gün bitti. ne kaldı ellerinizde.gereksiz. kadın kadın olduğunu bildiği sürece, akıllı olduğu sürece her zaman onun günüdür. ajitasyon yaparak erkeğinin arkasından gelen,tarlada çalışan kadınlardan örnek vermeyin.bazılarının başka şansı yok tamam. bi çoğu da ezilmeyi kabul ettiği için bu halde. nihayi olarak demem o ki ; abuk sabuk günler ya masraflıdır ya nafiledir
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
HeadbaNgeR benim asabımı daha fazla bozmadan şu topikten uzaklaşır mısın ?
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Kadınlarımızın ne kadar değerli olduğunu her hamama gittiğimde bir kez daha anlıyorum =) Onlar olmasa bu dunya çekilmezdi...

Fakat ben de birşeylere sahip çıkmak için tek bir günün seçilmesini pek mantıklı bulmuyorum. Sevgililer günü , Anneler günü , Babalar günü sanki kapitalizmin üzerimizdeki gölgesi gibi freefriday günü de aynen böyle oluşmuş satışlar artsın stoklar erisin...

Kadınlarımızın neler çektiğini birtek bugün , onu da sembolik olarak irdelersek hiçbiryere varamayız... Kadınlar şuan bırakın ileriyi daha da geri gidiyor ama bu konuları açarsam herhalde foruma siyaset karıştırmaktan falan bana da layık bir ceza bulunur zaten burası da bunun için doğru platform değil...

Özetle Kadınlar gününüz(müz) kutlu olsun...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu topikte kavga çıkmadan kapanırsa ne mutlu bize :mrgreen: demekki medenileşiyoruz :rendeer:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Medeniyetin yolu kadınların,adamların,kedilerin köpeklerin bilmem nelerin günlerini kutlamaktan geçiyosaa,bi yerlerde bi terslik var kanımca:):rendeer:

Mesele kutlama değil, amaç bu tür etkinliklerle dikkat çekmek,
insanları bu konuda duyarlı olmaya çağırmak, bilinçlendirmek.
Örneğin Çanakkale zaferini kutlamayı severim, şanlı onurumuzdur,
bağımsızlığın değerini unutmamamız, çocuklarımıza anlatmak için bir yoldur.
(Güzel dedemin katıldığı ilk savaştır, nur içinde yatsın.)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bir Türk kadınından alıntıdır...
_______________________________

kadınlarımıza...

*dünya kadınlar gününüz...

"ene cev’an!!" -açım!!- diyen bir çocuğun annesi olarak dünya kadınlar gününü nasıl algılardık? evladınızın açlığını umursamayan dünyanın, üzerinize duvarlar örmesini izlerken kadın olmak ne kadar önemli ve buna mutlu olmak ne kadar mümkün olabilir?

evet dünya kadınlar günü...

kundaktaki bebeğinin ardından ağıtlar yakan bir filistinli anne tv başında şarkılar dinleyerek mest olma lezzetinden mahrum bugün. ve bunu yapabilen diğer hemcinslerini anlayabilme empatisinden de yoksun... bu gün 8 mart olduğunu unutmayacak evet çünkü 2 gün önce dünyası karardı onun. bu tarihi ve bir kaç gün önce ile sonrasını unutmayacak muhakkak. ama yazık ki bu hatırlayış dünya kadınlar günü adına olmayacak...

dünya kadınlar günü bu gün.. ama birbirimizin acılarını yüreğimizin derininde hissederken bu gün bir bayram değil benim için. dünyanın dört bir yanında ağlayan kadınlar varken özür dilerim ne sizin kadınlar gününüzü kutlayabilir ve ne de böyle bir tebriği kabul edebilirim..

ve ülkemde bir çok kadın okullarının duvarları arkasına itilirken, eğitimden öğretimden, bilgilerini paylaşmaktan men edilirken.. nasıl inanabilirim yılda birgünün bize bayram kılındığına?

dünyanın her köşesinde, kadınlara, adaletli bir hayat yaşama hakkı tanındıktan sonra 8 martın bir önemi olabilir belki ama bu gün içi boş bir tarihten, koca bir yalandan ibaret benim için.

bayramların bayram olduğu günler dileği ile..

http://www.fotokritik.com/1032433
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HeadbaNgeR benim asabımı daha fazla bozmadan şu topikten uzaklaşır mısın ?


uzaklaşırım tabi. gereksizliğini belli etmek için geldim sadece.koşarak uzaklaşcam hatta.
sen de biraz kadın gibi ol sakin ol. insan gibi rica et ya da başka bişey de. germe ortalığı
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
uzaklaşırım tabi. gereksizliğini belli etmek için geldim sadece.koşarak uzaklaşcam hatta.
sen de biraz kadın gibi ol sakin ol. insan gibi rica et ya da başka bişey de. germe ortalığı

Git bak benim asabımı daha fazla bozma. Sana mı kadın gibi davrancam lan, sen kimsin. Bi gün sizin gibileriniz yüzünden sitemden atılcam o olacak yani. Neyin gereksiz olduğunu senden mi öğreneceğiz. Hayatta "kadın eksikliği" duyan bütün erkeklerin davranış biçimi!!!!
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
günün bitmesine 2 saat var tadını çıkarın sonra amacına ulaşmıştır olacak bak :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst