ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
valla iyiki için parçalandı
kardeşin biraz daha kendi resimlerini göremesse çirkefliğe başlıcak:p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
sandman, ebushh, karmacoma, miss kolpa, --volkan--, böcek, malcolm_x

Yanlız sankim herkes yatmış soteye resimleri bekliyor havası sezdim burada :p:p..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
seni mangalın başında yemek yerken çekmek istemedim!ama bi baktım ki zaman kalmamış yola çıkmışız....:queen: ama bi karen olması lazım yakalayabildiğim sıradadır!gelir birazdann...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
off bee süper valla su ortamın güzelliğine bakın yaa :) ne kadar imrendiğimi anlatamm...Allah mutlulugunuz daim etsin inşallah bende katılırım böyle ortamlara:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
elindeki bombayı neettin be kolpa ,
ne maceracı adamsın, pimi çektin halen macera arıyon
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
son parti geldi....
1001467cv4.jpg

1001463ss5.jpg

1001464wi3.jpg

1001466ab8.jpg

1001472mb1.jpg

1001470eg0.jpg

1001469kz3.jpg

1001476ja0.jpg

1001481vp6.jpg

1001479fq1.jpg

1001478zo1.jpg

1001477pw5.jpg

1001488jd0.jpg

1001483av5.jpg
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide :D:D:D

bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
çoook teşekkür ederim ebushh hanım emekleriniz için
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide :D:D:D

bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar

Boolll boolll şanşlar sana.... :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: Allah zihin açıklığı versin... Sınava girerken şeker almayı unutma yanına.... :cat::cat: Zihni çalıştırıyormuş....:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide :D:D:D

bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar

kardeşimmmmm miss kolpammm.....senin yokluğundan fırsat bilip neler oldu görüon::xcrying: yıprattı kolpa beni resim de resim die.... bide sen resim felan göstermiyormuşun!!!bize bunun şikayetinde bulundu!!!!bak bak bak cesarete bak:queen: kolpacım senin için ::uzgunum: :queen:::blusssh:::koop:::king::flower:
canım benim umarım emeğinin karşılığını alırsın....gerçi 100% eminim ama adetten sınavında başarılar canım benim....şans melekleri senin yanında olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde unutmadan ...


Ya arkadaşlar orda mangalınızı yakan ve kamıştan şişlerinizi itinayla hazırlayan bendim..Bir allahın oğlu teşekkür etmemiş haa......:pr::pr:

Bidahakine elimde sucuk bekleyecem.. :cat:

Tarıkla eren e yaktıracağız mangalı.... :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
benim resmim niye yok :p hava güzel gezi güzel ortam güzel ben niye yokum :cyclopsan bir daha evdeki temizliği çamaşırı bulaşığı hafta sonuna bırakmayacağım :cat: yada kadın tutacağım gündelikçi 150 ytl veririm günlük varmı tanıdığı olan :queen:miss kolpa başarılar :rendeer: mustafa kardeşim hayırlı olsun ( anladın sen ) :wiinkk:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
arkadaslar hersey iyi guzelde niye bira iciyorsunuz yaa..yada ben oyle saniyorum resmin birinde gordum..adimiz cikiyor kotu ornek oluyoruz insanlara..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaslar hersey iyi guzelde niye bira iciyorsunuz yaa..yada ben oyle saniyorum resmin birinde gordum..adimiz cikiyor kotu ornek oluyoruz insanlara..

sanıyorum votka redbull bulamamışlar bende bu tavırlarını çok kınıyorum esefle ıkınıyorum :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaslar hersey iyi guzelde niye bira iciyorsunuz yaa..yada ben oyle saniyorum resmin birinde gordum..adimiz cikiyor kotu ornek oluyoruz insanlara..

Zaten içemedik... Birisi tepikledi....:queen::queen::queen::queen:Döküldü anlayacağın.....:queen::queen::queen:

İçilse bile içildikten en az 4 saat sonra motorun marşına basılır .... Öyle iç hadi yallah gaz ver olmaz..Merak etme sen....:cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst