ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
80 tane çay bardağı ve kola şişesinin yanında nasıl bi bakıştır onu görüyon gazman, teee oralardan kaygılanma her şey kontrol altında,


jenkis abi sen görmeyeli motoru yıkadım herkes yeni motor aldım sandı senin gibi, ama o gri er 5 su dökünce siyah oldu , aynı makina yani :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
80 tane çay bardağı ve kola şişesinin yanında nasıl bi bakıştır onu görüyon gazman, teee oralardan kaygılanma her şey kontrol altında,


jenkis abi sen görmeyeli motoru yıkadım herkes yeni motor aldım sandı senin gibi, ama o gri er 5 su dökünce siyah oldu , aynı makina yani :cat:

bende bunu yedim :p iyi bir motor bulmalıyız sana artık zamanı geldi :cat:yıkamayla uğraşmayacağın her yola gelen, yakışan, uyumlu,lastiği,gidonu,grenajı düzgün :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende bunu yedim :p iyi bir motor bulmalıyız sana artık zamanı geldi :cat:yıkamayla uğraşmayacağın her yola gelen, yakışan, uyumlu,lastiği,gidonu,grenajı düzgün :rendeer:
Daha icat edilmedi öyle bir makina... Ama çalışmalar hızla sürüyormuş..... :queen::queen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
157
gezi ve mangal çok güzeldi...resimler içinde teşekkürler arkadaşlar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gerçekten güzel bir gündü.... Hele dönüşteki o konvoy muhteşem duruyordu en arkadan.....

Foto çekemedim....Ama Elitexc video çekti.... Sanırım koyar .... :cat:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
ben de aranıza katılmaktan çok mutlu oldum,herkes çok nazik ve ilgiliydi,şımartmayın beni :)
güzel bir pazar için herkeşee teşekkürler...
ebru ben
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben de aranıza katılmaktan çok mutlu oldum,herkes çok nazik ve ilgiliydi,şımartmayın beni :)
güzel bir pazar için herkeşee teşekkürler...
ebru ben

Umarım katılımcı ve devamlı olursun... Bu gördüğün daha birşey değil... Daha neler var...:cat::cat::rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
İkinci bir emre kadar ebusha foto çekme + koyma işlemini yasaklıyorum. Bu ne kardesim
akşam napcaz diye soruyorum
ben eve gidicem dio :cyclopsan
neden ?
siteye foto yüklemem lazım
nası ya ? :silent:
çektik ya haftasonu...
haaaaaa:farao:

Yada bi ihtimal daha var gezilere ebushha haber vermeden katılmak ::winkwink :queen:

ben de aranıza katılmaktan çok mutlu oldum,herkes çok nazik ve ilgiliydi,şımartmayın beni :)
güzel bir pazar için herkeşee teşekkürler...
ebru ben


Ebru'mu ?.. ::153::
:queen:

ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide :D:D:D

bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar

Saygı değer kolpa hanım efendi öncelikle bu günkü sıvanınızda bol şans diler esas beni rahatsız eden konuya değinmek isterim.
LÜTFEN Erenim KOLPAm ı yalnız başına bir daha geziye meziye gönderme. Sana benden bir dost tavsiyesi. Sonra vay efendim ben size emanet ettim yok şöyleydi ebelek göbelek anlamam ben :D
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
İkinci bir emre kadar ebusha foto çekme + koyma işlemini yasaklıyorum. Bu ne kardesim
akşam napcaz diye soruyorum
ben eve gidicem dio :cyclopsan
neden ?
siteye foto yüklemem lazım
nası ya ? :silent:
çektik ya haftasonu...
haaaaaa:farao:

Yada bi ihtimal daha var gezilere ebushha haber vermeden katılmak ::winkwink :queen:




Ebru'mu ?.. ::153::

:queen:

he ya ebushh çift üyelik almış ::ban::lanacak :queen:

korkma bu msjdan soora forrap ::11122:: yapmayacak,
o adaşı sadece ebushh yine fotoları eklemeye devam edecek , iyi haber dimi :p




moryelken resimlere baktın baktın dayanamadın üye oldun galiba, topikimize de hoşgeldin o vakit.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Ulen bin tane fotoğraf çektiniz nerde bunlaar bidahakine kendi makinemi getirecem huleeyyn...Kolpa gördüğün gibi artçı sıkıntısı yaşamıyorsun kardeşim aldırma sen onun bunun kaprisine (duyurulur)
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Çok güzel bir geziydi sonradan katılsamda uscuk partisinde beni yalnız bırakmayan Murat abiye teşekkürler (Hep bukadar çok yermisin abi).

Alp abi kameranın şarjı 6 dakika dayanmış onunda gruba yetiştiğim zaman bitesi tutmuş umarım beğenirsiniz, karanlıktan bişey anlaşılmıyor ama.

[YT]<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/87HrA_-P9y4"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/v/87HrA_-P9y4" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object>[/YT]

Videoyu göremiyorsanız bilen biri el atarsa sevinirim becerememiş olabilirim:silent:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
el attım ama o el resmi olan iğrenç espiriyi yapmayacam :p

erdem çektiğin video servise hazırdır :cat:

[YT]87HrA_-P9y4[/YT]

izledim de videoyu NASAya gönderip adamları kafaya alacam :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Ulen bin tane fotoğraf çektiniz nerde bunlaar bidahakine kendi makinemi getirecem huleeyyn...Kolpa gördüğün gibi artçı sıkıntısı yaşamıyorsun kardeşim aldırma sen onun bunun kaprisine (duyurulur)

Okadar dedim alper abiye kömürü naylon torbasıyla beraber atma mangalın içine diye herkeşe bi haller olmuş :queen: ucuz yırttık valla
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Valla esprinin ne olduğunu bilmiyorum ama yapma genede :)

düzeltme için sağol Mustafa :cat:

eski topalntılardan ve son Teras Cafe Konsorsiyumunun bir tane videosu var onuda topice eklerim.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar çok güzel,orada olamamak ise çok kötüydü..

Fotoğraflar için teşekkürler Ebushhhh (bu arada ebush,Bush un internetteki hali gibi oluyor,ne zamandır söyliycektim burayaymış kısmet..:p E-Bush :p).

Miss Kolpa,sınavda başarılar :cat:

moryelken,aramıza hoşgeldin:rendeer: Umarım kalıcı ve katılımcı olursun..

EliteXC,video için teşekkürler.En azından çekmiş,eklemişsin :) Star Wars filminin yeni serisi diye nette yaysak inanırlar ama :p Orada birşeyler oluyor ama.. :)

he ya ebushh çift üyelik almış ::ban::lanacak :queen:

korkma bu msjdan soora forrap ::11122:: yapmayacak,

Emin değilim,canım sıkılırsa bakıcam duruma göre :p
Bu arada videoya el attığın için teşekkürler :p O espriyi yapmamışsın,bu senin seçimindir ama yine de,
el1.jpg
attığın için teşekkürler :)


sanıyorum votka redbull bulamamışlar bende bu tavırlarını çok kınıyorum esefle ıkınıyorum :p

Abi süpersin :queen: Bende efesle kınıyorum :p Vodka,redbull bulamıyorsanız Jack Daniels içiniz diye bir atasözü var,en azından ona uyun yahu,bira da nesi:silent: :)

Geyik bir yana,Gazman biz o konuda çok dikkatliyiz merak etmeyin.Orada bir kişi almış alkol,o da en fazla 1 tane almıştır,ikinciyi almaz asla grup sürüşü yapacaklar.Ki bir tane bile alınsa 3-4 saat sonra yola çıkılacaksa alınır:wiinkk: Bizim grup başka gruplara benzemez..İyi aile grubuyuz biz :p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Fotoğraflar ve video için çok teşekkür ederim.
Sonradan gelen grubumuza da bizi yalnız bırakmadıkları için teşekkür,sabah bizi(Alper abi,Ali,Erdem) ektikleri içinde rica ederim.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
hoşbuldum arkadaşlar
bu arada vidyo essahtan yıldız savaşları gibi olmuş,rüzgarın sesi de ayrı bir hırs katmış sanki savaşa:p
güzel olmuş güzel...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
moryelken hoşgeldin :rendeer: uscuk savaşları filmi yapım aşamasında asıl onu görmek lazım :queen:
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Vallahi rica ederim ne demek. Bu sefer video acemiliğime geldi. Birdahaki videolarda yıldız savaşlarını değilde uscuk savaşlarının üçlemesiyle karşınızda olacağım.
Ne diyim beni siz yarattınız:bounce:

unutmadan moryelken hoşgeldiniz efenim.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Saygı değer kolpa hanım efendi öncelikle bu günkü sıvanınızda bol şans diler esas beni rahatsız eden konuya değinmek isterim.
LÜTFEN Erenim KOLPAm ı yalnız başına bir daha geziye meziye gönderme. Sana benden bir dost tavsiyesi. Sonra vay efendim ben size emanet ettim yok şöyleydi ebelek göbelek anlamam ben :D

bi kere o senin erenin kolpan nerden oluo recep kılıklı insan :queen::queen:(duyar gibiyim "konuşma leeen" dediğini). emanete hıyanet etmişsin hemen arkaya GICIK birini bindirtmişsin. koruyup kollıcaksın sen onu abisi yazık yokluğuma alışık diil o mazallahhh :queen::queen:

Buarada herkese teşekkürler sınavım ii geçti gibi yarında konuşma sınavım var inşallah döktürücem :bounce:


Ulen bin tane fotoğraf çektiniz nerde bunlaar bidahakine kendi makinemi getirecem huleeyyn...Kolpa gördüğün gibi artçı sıkıntısı yaşamıyorsun kardeşim aldırma sen onun bunun kaprisine (duyurulur)

tabi canım senin gibi bi artçı istiosa sıkıntı çekmez zaten GICIK :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst