Fotoğraflar çok güzel,orada olamamak ise çok kötüydü..
Fotoğraflar için teşekkürler Ebushhhh (bu arada ebush,Bush un internetteki hali gibi oluyor,ne zamandır söyliycektim burayaymış kısmet..

E-Bush

).
Miss Kolpa,sınavda başarılar :cat:
moryelken,aramıza hoşgeldin:rendeer: Umarım kalıcı ve katılımcı olursun..
EliteXC,video için teşekkürler.En azından çekmiş,eklemişsin

Star Wars filminin yeni serisi diye nette yaysak inanırlar ama

Orada birşeyler oluyor ama..
he ya ebushh çift üyelik almış ::ban::lanacak :queen:
korkma bu msjdan soora forrap ::11122:: yapmayacak,
Emin değilim,canım sıkılırsa bakıcam duruma göre

Bu arada videoya el attığın için teşekkürler

O espriyi yapmamışsın,bu senin seçimindir ama yine de,
attığın için teşekkürler
sanıyorum votka redbull bulamamışlar bende bu tavırlarını çok kınıyorum esefle ıkınıyorum
Abi süpersin :queen: Bende efesle kınıyorum

Vodka,redbull bulamıyorsanız Jack Daniels içiniz diye bir atasözü var,en azından ona uyun yahu,bira da nesi:silent:
Geyik bir yana,
Gazman biz o konuda çok dikkatliyiz merak etmeyin.Orada bir kişi almış alkol,o da en fazla 1 tane almıştır,ikinciyi almaz asla grup sürüşü yapacaklar.Ki bir tane bile alınsa 3-4 saat sonra yola çıkılacaksa alınır:wiinkk: Bizim grup başka gruplara benzemez..İyi aile grubuyuz biz
