bende geliyorum ama biraz geç geleceğim sanırım
sebebi; 1- pazar günü biraz uyumak istiyorum
2- tarığın işi varmış
3-erdemin yarışı varmış
4-miss kolpanın ders çalışması gerekiyormuş
5-sercan yokmuş
6-forrap çalışıyormuş
7-ev taşınacakmış
8-yan yatmış
9-çamura batmış
10- tüm bunlar ŞAKAYMIŞ :queen:
kim demis ben yokum diye, moda oldu abicim, ben gonulden sizlerleyim... benim gonlum adına da biriki tane tasiyiverin artık...
arkadaslar motorumu biri gasp etmis, motosiklet.net ten geliyoruz deyip kız kardesimden zorlana anahtari almislar...
gecen seferde aldilar, amortisor parasini aldim, bu seferde debriyaj balatasi ve zincir disli takımını halledecegiz insallah:rendeer:
Rahmi amcaya ve Semra ablaya da selamlar, yeni evinde bana bi oda ayirsinda ne yaparsaniz yapın:rendeer: