ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çanakkale ye girmeden sağdaydı dimi onların mekan....:queen::queen:

Abi aynen dediğin gibi... Şimdi Çanakkale'den çık, Sakız Adası'na varmadan hemen sağdaki Rahmi Abi'ye git, ben aşiretimi üzemem yolculukla... Ki hak verirsin, biz hep beraber yola çıkarsak "Kavimler Göçü" olur:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmiri dandosuz bırakmayın allah muhafaza izmire bir şey olabilir :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bide atıp tutuyorlardı .... Yok geliriz.... Artçı mı olsak ört çümü olsak diye....:p

Fos çıktı bunlar..... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
her ne kadar aşiret olamadıysak bile
her kahvede masamız
her kavgada adımız
her karakolda kaydımız
her asfaltta izimiz
her güzel kızdada resmimiz vardır

korkarlar bizden olduğumuz yere gelemezler :p:cat::queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
bende geliyorum ama biraz geç geleceğim sanırım
sebebi; 1- pazar günü biraz uyumak istiyorum
2- tarığın işi varmış
3-erdemin yarışı varmış
4-miss kolpanın ders çalışması gerekiyormuş
5-sercan yokmuş
6-forrap çalışıyormuş
7-ev taşınacakmış
8-yan yatmış
9-çamura batmış
10- tüm bunlar ŞAKAYMIŞ :queen:

kim demis ben yokum diye, moda oldu abicim, ben gonulden sizlerleyim... benim gonlum adına da biriki tane tasiyiverin artık...

arkadaslar motorumu biri gasp etmis, motosiklet.net ten geliyoruz deyip kız kardesimden zorlana anahtari almislar...
gecen seferde aldilar, amortisor parasini aldim, bu seferde debriyaj balatasi ve zincir disli takımını halledecegiz insallah:rendeer:

Rahmi amcaya ve Semra ablaya da selamlar, yeni evinde bana bi oda ayirsinda ne yaparsaniz yapın:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hem ev taşımaya gelme hem oda iste senin vizenin süresi daha bitmedimi bitmediyse beraber bittiyse biz ayvalığa gidelim anahtarı bırak :queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
basımın ustunde yeriniz var... valla oturup konusalim mart sonuna kadar bi Ayvalık yapalim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Duyan okuyan yarın gelir... Sonradan duymadık okumadık falan dinlemem....:p:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
duydum okudum anladım GELEMİYORUM :queen:
Hade lem..Light erkek.... 1 kalorilik.... :p:p:p

Valla çok güzel bir günü kaçırdın... Katılım çok güzeldi..... 38 tane motor vardı.... Bu da benim sayabildiklerim....:cat::cat::cat:

Fotolar tabiiki ebuş ta... Artık ne zaman atar bilmem....:bounce::bounce:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bol resim gelir bence...bikaç kişide makina var gibi geldi bana
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
:silent::sunny: abi bi nefes alalım....en kısa zamanda aktaracam resimleri merak etmeyinizzz...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
resimlerin güzelini ben rahmi amcamızın makinasıyla çektim
ama onunda internet 1 haftadan önce bağlanmazmış bi sonraki toplantıdan sonra 2 sini bir bakarız gari:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
resimlerin güzelini ben rahmi amcamızın makinasıyla çektim
ama onunda internet 1 haftadan önce bağlanmazmış bi sonraki toplantıdan sonra 2 sini bir bakarız gari:queen:

Daha önceki toplantının resimleri yok ortada..... :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
resimlerin güzelini ben rahmi amcamızın makinasıyla çektim
ama onunda internet 1 haftadan önce bağlanmazmış bi sonraki toplantıdan sonra 2 sini bir bakarız gari:queen:

kolpacığım erenciğim rabbim sanada bir fotoğraf makinası nasip eder inşallah...gezip tozmanın tadını hep beraber çıkartıyoruz ama resim koymanın cefasını nedense ben çekiyorum ::angry2:: 3 haftaya resimleri görürseniz sevinin bence...::rantinp:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kızdırdınız ebusu artık resimleri haziranda görürsünüz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kolpacığım erenciğim rabbim sanada bir fotoğraf makinası nasip eder inşallah...gezip tozmanın tadını hep beraber çıkartıyoruz ama resim koymanın cefasını nedense ben çekiyorum ::angry2:: 3 haftaya resimleri görürseniz sevinin bence...::rantinp:

Yok be..Takılıyoruz sana... :wiinkk::wiinkk: Sen bizim kadrolu artçı ve aynı zamanda fotomuhabirimizsin....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
1001396gl5.jpg

1001393nw2.jpg

1001394ib3.jpg

1001395cr9.jpg
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
kızdırınca daha hızlı çabuk koyuyo
ebushda miss kolpa gibi bişi yaptırmak için önce biraz kızdırmak gerekiyo sanırım bütün kızlarımızda işler böyle yürüyo
tabi işin sırrını tarık kardeşimizide sormak lazım:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst