valla iyiki için parçalandı
kardeşin biraz daha kendi resimlerini göremesse çirkefliğe başlıcak![]()
ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide
bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar
ehh ben geldim, kolpam kulaklarımı çıınlatmıssın sanki arada. ebushuma ne laf söölüosun bakiyim sen illa resim illa resin napıcaksın resmi fotojenik çıkıo sanki de resimlerde görücek bide
bu arada haftaya bunun acısını çok pis çıkarıcam ama önce herkes bana şans dilesin yarın sınavım vaaar
mustafa kardeşim hayırlı olsun ( anladın sen ) :wiinkk:
e anlayanlar anlamayanlara anlatsın o zaman:silent:
arkadaslar hersey iyi guzelde niye bira iciyorsunuz yaa..yada ben oyle saniyorum resmin birinde gordum..adimiz cikiyor kotu ornek oluyoruz insanlara..
arkadaslar hersey iyi guzelde niye bira iciyorsunuz yaa..yada ben oyle saniyorum resmin birinde gordum..adimiz cikiyor kotu ornek oluyoruz insanlara..