ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
bu fotolar niye taksit taksit geliyor anlamadım... güzel gezdik, eğlendik, herkese iyi haftalar...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
reja ederim abicim!!! Kolpa konusunda da sen nasıl uygun görürsen :cherry:
bu arada resimlerin taksit taksit gelmesinin nedeni imageshackın azizliğidir!!!

Ama 1 tane fotojenik fotom yok be yawww...... Halbusem sen güzel çekerdin beni....:silent::silent:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
1001409qd3.jpg

1001404xs3.jpg

1001405nu8.jpg

1001406lu7.jpg

1001407sj1.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu moturu yeni aldım..Rahmi Abiyle takas yaptık..Üste 3 lira aldım....:p



Ama baktımki 4 numara büyük...Üste 3 lira verip geri aldım moturumu.... :p



Bu da TEPE KAHVE de çektiğim motorların resmi....



 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanırım daha bitmedi.... Bayağı resim çekmişiz yaw......

Son karede ki adam napar anlamadım...Arabayı oraya çıkarmış dünyalar benim falanmı demeye çalışıyor....:p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
koyduğum resimler koyacağım resimlerin teminatıdır...:thumleft:

1001436kv2.jpg

1001437hp0.jpg

1001439cp3.jpg

1001438ru7.jpg

1001441qu3.jpg

1001440se4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çook uzun zamandır ebushu gaza getirincemi, yalvarıncamı, kızdırıncamı daha iyi resim yüklüyo diye araştırdık ve sonunda bulamadık sanırım, ondan bişi demeye korkuyom aman nazar değmesin,
ellerine sağlık.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ebushh sen böyle coşturcaksan fotoları ben her hafta seni kızdırırım:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ebushh bu lafın üstüne yükle bi 20 resim daha şu kolpanın ağzının payını ver bence.
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Fotolar içinn çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkk teşekkürrrlerrrrr. Süper walla. Hakikatten Ebussh ellerine kollarına sağlık çok güzel çekilmişler ki ne güzel de koymuşsun siteye :rendeer::rendeer::rendeer:..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
çok güzel eğlenmişsiniz ya,gelmeyi çok isterdim,tirede olmasam kaçırmazdım kesinlikle,ama ben taşınan eşya göremedim ? (sazanmıyım):mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
bişi deil :wiinkk: zaman buldukça tabii ki nedemek!!! bu güzel anları sizlerle paylaşmak çok güzel... kolpa sen beni biraz daha kızdırırsan sana ait fotoları ayıklıcam öle koycam :p

en can alıcıları geliyor...
1001445be5.jpg

1001442ry9.jpg

1001443gr6.jpg

1001450gt4.jpg

1001446hn6.jpg

1001449ts9.jpg

1001462fu6.jpg

1001459yn8.jpg

1001460ij0.jpg

1001461vg0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo biz of çekerken daha can alıcıları yoldaymış,
amanda aman bu sayfa ne biçim güzel oldu be maşallah.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
oyy oyy oyy harika resimler harika kareler.. :salut: gelmeyen bin pişman valla.. en kötü günler böyle olur inşallah..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
canım lavaş arası uscuk çekti şimdi ya bu fotoğraflara bakarken :queen: daha var mustafa abi yoldalarrrrr....:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
bişi deil :wiinkk: zaman buldukça tabii ki nedemek!!! bu güzel anları sizlerle paylaşmak çok güzel... kolpa sen beni biraz daha kızdırırsan sana ait fotoları ayıklıcam öle koycam :p

Ben arkadaşlarım için göğsümü siper ettim varsın olsun o cefayıda biz çekelim:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst