- Katılım
- 6 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,174
bu fotolar niye taksit taksit geliyor anlamadım... güzel gezdik, eğlendik, herkese iyi haftalar...
Ellerine sağlık Ebuş... Teşekkür...
Kapağı kolpaya verelim o zaman.....:queen:
reja ederim abicim!!! Kolpa konusunda da sen nasıl uygun görürsen :cherry:
bu arada resimlerin taksit taksit gelmesinin nedeni imageshackın azizliğidir!!!
Ama 1 tane fotojenik fotom yok be yawww...... Halbusem sen güzel çekerdin beni....:silent::silent:
bişi deil :wiinkk: zaman buldukça tabii ki nedemek!!! bu güzel anları sizlerle paylaşmak çok güzel... kolpa sen beni biraz daha kızdırırsan sana ait fotoları ayıklıcam öle koycam![]()
Ben arkadaşlarım için göğsümü siper ettim varsın olsun o cefayıda biz çekelim![]()