[İZMİR-MT] 29 Şubat TERAS CAFE KONSORSİYUMU

Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
oo-FORRAP ( gönlü bizimle )

1-alp_tunay
2-apv41
3-wallace
4-böcek
5-chatkut
6-Sandman
7-Sandman+1
8-Karmacoma
9-Csalgin
10-bikerboy35
11-EliteXC
12-bcoskunsoy
13-malkolm_x
14-KUMİTA ( HER ZAMAN BURADA )
15- VaScO1925
16 -Gittardando
17- Serçedando
18- Asmindando
19- P.nardando

Forrap hep birlikteyizzzz... Bilmem anlatabildim mi? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Yok lem.... Hiç benzemem.... Ama dediğin doğru..Benim aşiret... Ağabeyim.... :cat::cat::cat::cat:

al işte birde TUNAY AŞİRETİ çıktı :queen: hava harekatına başlayalım bari bu aşiretler sarmadan siteyi :p

Taklitlerimizden Sakınınız

(DANDOLAR) dediğini varsayarak:wiinkk: bizde orda olacaz... haber vereyim dedüm...

Kankam, aşiretimin fuzuli işler bakanı, Kadraj'ın kadrolu personeli, DANDO ismini onurla taşımaya devam eden güzel kardeşim...

::arrow::::lac:: :farao:

Of of of ki ne of..

Böyle espri yapanları almamak lazım asıl gruba :p Aşiret neyse ki tek tek geliyor,aynı anda gelip iğrenç espri yapsalar sitenin data base i bile dayanamaz zaten :p

YA Tuncer senin el atma olayından iyi diye çekemiyorsun dimi? Çamur mod ne olacak...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çamur cildi güzelleştirir Gittardandom Alim :)
Bu arada bu gün MARCHOCIAS ı ziyaret edip benim yanıma uğramamış olman büyük talihsizlik (1-2 km mesafe var arada).Bunun cezası kesilir elbet :)
(Aslında gelsen de beni bulamazdın,saat 17:00 da geldim işe ama olsun,yine de cezasını keselim biz,biliyosun cezalar ağır olmuyor bizde,tüm gruba çay ısmarlasan yeter :rendeer: )
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Çamur cildi güzelleştirir Gittardandom Alim :)
Bu arada bu gün MARCHOCIAS ı ziyaret edip benim yanıma uğramamış olman büyük talihsizlik (1-2 km mesafe var arada).Bunun cezası kesilir elbet :)
(Aslında gelsen de beni bulamazdın,saat 17:00 da geldim işe ama olsun,yine de cezasını keselim biz,biliyosun cezalar ağır olmuyor bizde,tüm gruba çay ısmarlasan yeter :rendeer: )

Forrap'ım, işim vardı o yüzden gelemedim. Hatta konuştuk Marchocias'la, "benim işim bitince beraber gideriz" dedi, ama vaktim yoktu. Sana daha geniş bi zamanda uğrayacağım ben...
Bir de ...

Ne çayı, ne ağacı abicim ya, kim yapıyor bu şakayı... Ben zavallı bir öğrenciyim...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hani konsoryium neymiş öğrenelim yaw imkanımız yoktu gelemedik sizde merak
içinde bırakmayın bilen var bilmeyen var konsorsiyumun ne olduğun:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ÇOK GÜZEL BİR GECEYDİ
dando aşireti bizi ne kadarda tabu da hezimete uğratsada tadı damağımızda kaldı ( mümkünse bir daha teker teker alalım toplantıya :queen:) kardeş kumita,miss kumita aramıza katıldılar bizi mutlu ettiler davutum lada canlı telefon bağlantısı sağladık daha mutlu olduk:rendeer: küçük çaplıda olsa bazı yol ve grup kuralları konuşuldu kısacası faydalı bir toplantı oldu gelen ve gelemeyen ama gönlü bizimle olan herkeze TEŞEKKÜRLER :rendeer:
kim demiş yoktu diye ONUR KONUĞUMUZ oradaydı

yine neşe saçtı bize GÜLEN yüzüyle

çekti kapıya CANAVARI yokluğunu hissettirmedi :cat:

ÖZLEDİK SENİ UNUTMA BİZİ :rendeer::rendeer::rendeer::wiinkk::cat::cat:
ve bendeki son resim EĞİTİMİ İLGİ İLE İZLEYEN bir üyemiz sanırım uzun konuştuk :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yine herzamanki gibi güzel bir toplantı oldu...geç katıldık kumita ailesini ve telefon görüşmesini kaçırmışık :pr:
gecenin sonunda bi toplantıda karışıkçıda yaptık saat 1 oluınca herkes acıkmış :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
ÇOK GÜZEL BİR GECEYDİ
dando aşireti bizi ne kadarda tabu da hezimete uğratsada tadı damağımızda kaldı ( mümkünse bir daha teker teker alalım toplantıya :queen:)

Abiiii duurrrr.... Sen kazanan taraftaydın :queen:

Her ne kadar "siz birbirinizi iyi tanıyorsunuz, aşiretsiniz, aynı takım olarak yarışamazsınız" şeklinde bir söylemle ikiye ayırsanız da ağırlığımızı koyduk ortaya...

Kupa çekme olayını, Langırtı, Air Hockey'i hiç saymıyorum... Cafe-bar sporlarında üstünlüğümüz ve performansımız tartışılmaz...:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Abiiii duurrrr.... Sen kazanan taraftaydın :queen:

Her ne kadar "siz birbirinizi iyi tanıyorsunuz, aşiretsiniz, aynı takım olarak yarışamazsınız" şeklinde bir söylemle ikiye ayırsanız da ağırlığımızı koyduk ortaya...

Kupa çekme olayını, Langırtı, Air Hockey'i hiç saymıyorum... Cafe-bar sporlarında üstünlüğümüz ve performansımız tartışılmaz...:queen:

Hade lem.... Sen daha benle oynamadın bile... Pınarı bilem zor yendin.....:queen::queen:

Langırtta yoktun..

Ama Şahane pazarda Cengize kaydı çaylar.....:queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
O değil de , Cesur mahvetti beni, duman etti... O ne reflekstir, o ne kas gücüdür abi yahu...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cesurun eğitim alanı bu konudur onun için terasta ON KAPLAN GÜCÜNDE derler :queen:
 
Katılım
5 Ocak 2008
Mesajlar
25
abi çok güzel olmuş koyduğun tabi içinde kumita olduğu içinn:)

en yakın zamanda kumitamız gelcekk hemde en kısa zamandaaaa
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cengiz abi son resimdeki olaya askeriyede eğitim zahiyatı deniyo :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Demekki anlattıklarımız masal gibi gelmiş.... :p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst