yaz gelince damlarlar tatlı su motorcuları
Buraya 5 mesaj yazmayanı toplantıya almayacam haberiniz olsun.....:cat:
"5 mesaj"
abi akşama görüşürüz:queen::queen::queen:
Yok lem.... Hiç benzemem.... Ama dediğin doğru..Benim aşiret... Ağabeyim.... :cat::cat::cat::cat:
al işte birde TUNAY AŞİRETİ çıktı :queen: hava harekatına başlayalım bari bu aşiretler sarmadan siteyi![]()
(DANDOLAR) dediğini varsayarak:wiinkk: bizde orda olacaz... haber vereyim dedüm...
::arrow::::lac:: :farao:
Of of of ki ne of..
Böyle espri yapanları almamak lazım asıl grubaAşiret neyse ki tek tek geliyor,aynı anda gelip iğrenç espri yapsalar sitenin data base i bile dayanamaz zaten
![]()
Çamur cildi güzelleştirir Gittardandom Alim![]()
Bu arada bu gün MARCHOCIAS ı ziyaret edip benim yanıma uğramamış olman büyük talihsizlik (1-2 km mesafe var arada).Bunun cezası kesilir elbet![]()
(Aslında gelsen de beni bulamazdın,saat 17:00 da geldim işe ama olsun,yine de cezasını keselim biz,biliyosun cezalar ağır olmuyor bizde,tüm gruba çay ısmarlasan yeter :rendeer: )




ÇOK GÜZEL BİR GECEYDİ
dando aşireti bizi ne kadarda tabu da hezimete uğratsada tadı damağımızda kaldı ( mümkünse bir daha teker teker alalım toplantıya :queen![]()
Abiiii duurrrr.... Sen kazanan taraftaydın :queen:
Her ne kadar "siz birbirinizi iyi tanıyorsunuz, aşiretsiniz, aynı takım olarak yarışamazsınız" şeklinde bir söylemle ikiye ayırsanız da ağırlığımızı koyduk ortaya...
Kupa çekme olayını, Langırtı, Air Hockey'i hiç saymıyorum... Cafe-bar sporlarında üstünlüğümüz ve performansımız tartışılmaz...:queen:
cesurun eğitim alanı bu konudur onun için terasta ON KAPLAN GÜCÜNDE derler :queen:
Demekki anlattıklarımız masal gibi gelmiş....![]()