aman dikkat edin havalar kötü iyi bi gezi paylaşım için saolun
kar kış tanımam binerim :queen:
aman ALLAH korusun kazasız belasız gezin..
aman ALLAH korusun kazasız belasız gezin..
Güzel bir bulusma olmus bu soguk günlerde, umarım sayımız artar, daha güzel bol katılımlı bulusmalar gerceklestiririz:wiinkk:
Paylaşım için sağolun. Yaza doğru daha keyifli olur. Gezilerinizin devamını dilerim. :rendeer:
paylaştığınız için teşekkürler.tekrar bekleriz.
güzl paylaşım. Ama ben sağlık nedeni ile motora kışın hiç binmiyorum yazın![]()