bulgaristan mt bursa gezi si

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
ilk resimde rüzgar ve soğuktan derim gerilmiş be :) baksanıza çizikler oluşmuş, gözlerim şişmiş :) eee nede olsa yaklaşık 1 saat yol yaptım.yalova-bursa yolu zor bir yoL.bide soğuk olunca işkenceye dönüyor.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
aman dikkat edin havalar kötü iyi bi gezi paylaşım için saolun
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Güzel bir bulusma olmus bu soguk günlerde, umarım sayımız artar, daha güzel bol katılımlı bulusmalar gerceklestiririz:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağolun. Yaza doğru daha keyifli olur. Gezilerinizin devamını dilerim. :rendeer:
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Güzel bir bulusma olmus bu soguk günlerde, umarım sayımız artar, daha güzel bol katılımlı bulusmalar gerceklestiririz:wiinkk:

işallah sayımız icene artar bakma bu kısabir buluşma oldu yaka ustu öyle fazla takılamadık işallah yazın sabahtan buluşur birşeyler yaparız :cat:

Paylaşım için sağolun. Yaza doğru daha keyifli olur. Gezilerinizin devamını dilerim. :rendeer:

işallah yazı bekliyoruz sabırsızlıkla

paylaştığınız için teşekkürler.tekrar bekleriz.

gelicez gene hep buralarda oluruz işallah hep beraber
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
güzl paylaşım. Ama ben sağlık nedeni ile motora kışın hiç binmiyorum yazın ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst