- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Allah iyiliğini versin emi.:queen::queen:
Ben sana ne diyim ki İsocan..![]()
Yok babam neme lazım..Gariban bir panda işte...:queen:Allah aşkına ne aklına geldi abiii:queen::queen::queen:
Mışıl mışıl uyuyor abisi...Yarın sabah işe çıkacak..Kolay değil makam şöföri..Panda rahatsız olmuyormu orda yav.. :queen:
Yok babam neme lazım..Gariban bir panda işte...:queen:
benimde ilk aklıma gelen şey :::heralde isonun işi gücü yok oldu:silent:
Yok babam neme lazım..Gariban bir panda işte...:queen:
Mışıl mışıl uyuyor abisi...Yarın sabah işe çıkacak..Kolay değil makam şöföri..
Motorcu..Nadide bir tür...
Dinlenmesi gerenk...:cherry: