Resimi gördüğünüzde aklınıza gelen ilk şey ::D

Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
resme bakınca aklıma gelen ilk şey dalın üstünde uyuyan bir panda geldı :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.

Beni meşgul etmeyin yaw..
Uyuyacam abicim..Hade iyi eğlenceler size..:wiinkk:

Ses çıkarmayın..Uyandırmayın gariban pandamı..Yoksa bu sefer biz uyuyamayacaz..
Demedi demeyin..:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
dscn1010lp1cb8.jpg


pandaql1.gif
:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
benimde ilk aklıma gelen şey :::heralde isonun işi gücü yok oldu:silent:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Yok babam neme lazım..Gariban bir panda işte...:queen:

Mışıl mışıl uyuyor abisi...Yarın sabah işe çıkacak..Kolay değil makam şöföri..
Motorcu..Nadide bir tür...

Dinlenmesi gerenk...:cherry:

hahahhahahahhahaha murat abi Allah ta seni güdürsün, bende okuyorum ama anlamadan, sonradan çark ettim :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben resim mesim hiçbişey görmüyorum ama gergerli abim sağolsun bi hayli ipucu vermiş oldu :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst