Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seviyorum seni canım pandam..
o bizi satarken ben ona demistim dostluk bitti diyene uğraşıp durursunuz ki garibanla![]()
ulen keko,kurtlar vadisini fazla kacirdin galiba,canin sikildiysa git hidrojen takviseyi yap vucuduna,moralin yerine gelsin ,hidrojenli arap seniGülüm Ben Sana Gülüm Demem Gülün ömrü Kısa Olur..
ya işiniz gücünüz yokmu sizin...![]()