Flash Flash! YBR 125 sahipleri kervanina bir kisi daha eklendi. :)

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Ben soyluyordum ama siz duymuyordunuz. Aynen asagidaki gibi oluyordu.

MT - Kardes selam hosgeldin, senin nickin ne?

Ben - aargh!

MT- Ne ne ne?

Ben - aargh!

MT - Hee, tamam! (Anlamis ya da duymus taklisi yapmak) :queen:

Ben nickimi soyledigimde, karsi taraf kelimenin ses yapisi yuzunden duymuyor. :)

Haliyle ben de artik soranlara harf harf kodluyorum. A. A. R. G. H. :p

Not not not: Bugün foto cekip foruma eklerim.

ben böyle yapmadım ama derdemez şappadanak anladım :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Emin evet sen olayi direk kapis yapmistin ya. Beni ugrastirmayan endet arkadaslardansin. :p

tamer hadi hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

Coskun Abi iyi dileklerin icin sana cok tesekkur ederim. Sana bazi bazi modelle ilgili seyler danisacagim. Simdiden uyariyorum. :)

Hayırlı olsun, kendim almış gibi sevindim. Güzel günlerde kullanırsın inşaAllah.

Cok tesekkurler, benim icim icime sigmiyor acikcasi. :) Hep birlikte guzel gunlerde kullanmak uzere...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Sevgili aargh!, dostum yeni motorunu ve ilk kilometrelerini çok güzel anlatmışsın, imrendim sana. O ne mutluluktur yarabbim yeni motorla ilk gezmeler... Güle güle bin...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inş. bende resım cekeyım yenı motorumu sunucam sizlere :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sevgili aargh!, dostum yeni motorunu ve ilk kilometrelerini çok güzel anlatmışsın, imrendim sana. O ne mutluluktur yarabbim yeni motorla ilk gezmeler... Güle güle bin...

Oncelikle iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.

Evet, gercekten de cok sevincliyim. Is hayatimda saate asla bakmam, aksam olsun da eve kacayimcilardan da pek hazzetmemm. Islerimle mesgul olurum ve mesai biter hatta ben islerim yuzunden keyfi olarak gec cikardim. Fakat 2 gundur emin olun gozlerim surekli saatte. :queen:

Hayırlı olsun, kazasız belasız bol km'lerr.. :rendeer:

Tubis, cok sagol! Bu arada soyleyecegim soyleyecegim ama bir seyin vesile olmasini bekliyordum. Avatardaki fotograf cok guzel! Bayan motosiklet suruculeri her zaman bizden bir gomlek ustun ve mustesna. :cat:

dostum hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inş. bende resım cekeyım yenı motorumu sunucam sizlere :)

Gece__ cok tesekkurler. Sana da hayirli olsun yeni motosikletin! :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
GeCe__
Aktif (Online)
Mesajlar: 1.989
Üyelik Tarihi: 20-04-06
Bulunduğu Yer: ıstanbul anadolu
Motosikleti: SUZUKİ GSXR 750 SRAD
Kan Grubu: A Rh+

vay vay vay seninkide hayırlı uğurlu olsun shopcu ağbey sende güle güle kazasız belasız kullan inşallah :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tubis, cok sagol! Bu arada soyleyecegim soyleyecegim ama bir seyin vesile olmasini bekliyordum. Avatardaki fotograf cok guzel! Bayan motosiklet suruculeri her zaman bizden bir gomlek ustun ve mustesna. :cat:

Teşekkür ederim :) Yanlız kimse kimseden üstün değil bu dünyada..:wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aargh saol dostum

emin sağol kardeş ama shopcu olmadı :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben soyluyordum ama siz duymuyordunuz. Aynen asagidaki gibi oluyordu.

MT - Kardes selam hosgeldin, senin nickin ne?

Ben - aargh!

MT- Ne ne ne?

Ben - aargh!

MT - Hee, tamam! (Anlamis ya da duymus taklisi yapmak) :queen:

Ben nickimi soyledigimde, karsi taraf kelimenin ses yapisi yuzunden duymuyor. :)

Haliyle ben de artik soranlara harf harf kodluyorum. A. A. R. G. H. :p

Not not not: Bugün foto cekip foruma eklerim.

Allahtan sormamışım nickini.. Anlayana kadar akla karayı seçerdim :queen:
Sana başka bi nick bulalım biz :mrgreen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler seninle olsun.
Ama bu işin heycanı ıslatmadan olmuyor yahu , o motor kurumuştur şimdi , ıslatmak lazım :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hadi geçmiş olsun dostum:p

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan.:rendeer:

Sakın benimki 125'lik diyipte uçmaya kalkma, kazanın cc'si yok.:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Oncelikle iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.

Evet, gercekten de cok sevincliyim. Is hayatimda saate asla bakmam, aksam olsun da eve kacayimcilardan da pek hazzetmemm. Islerimle mesgul olurum ve mesai biter hatta ben islerim yuzunden keyfi olarak gec cikardim. Fakat 2 gundur emin olun gozlerim surekli saatte. :queen:


:)


taam hemen havaya girme...kıçın başın oynamasın...:p

daha düne kadar makinasız otoboslarda sürünüyodun...:queen:

dün bir bugün 2...heyecan yapma...

senin bana ne alayım diye ağladığın günleri biliyorum be...gezilerdede beni geçmeye kalkma şimdiden uyarayım...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Cok sagol Bulent, ilk gunden bu yana yardimseverligini ve guleryuzunu benden eksik etmedin. Bana baskalari motorcu arkadaslarimi sorduklarinda, ove ove anlattigim kisilersiniz.

Trafik konusuna gelince, sanirim ilk gunume ragmen baya iyiydim. Cunku kursta hocalar beni kovalamislardi, biliyormusum da surmeyi yalan soyluyormusum. Vallahi billahi binisligim yoktu ya. :) 2-3 senedir motorla yatip kalkinca insan teorinin suyunu cikariyor. Alismak pek zor olmadi. Dun 60 km yaptim. Bugun de isyerine (Ev Kozyatagi, isyeri Sirkeci) kopruden geldim. Bir sorun yasamadim. Umarim yasamam. Vites arttira, yavaslamak icin vites dusurme, fren kombinasyonu gibi konularda bi problem yasamadim. Motora alistim diyebilirim. Trafik lambalarinda kalkislarda falan biraz bocaladigim oluyor. Onda da temkinliyim. Gozler surekli aynalarda. Sanirim ben ara sokak - bahce antrenmani seviyesini atladim.

Tamer sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana güzel kardeşim.Bilgi paylaşıldıkça büyür.:cat:

Sanırım şu iki günde çok kısa sürelide olsa trafiği tecrübe ettin.Şu anda senin yaşadığın duyguları çok iyi anlıyorum.Aynı duyguları zamanında bende yaşamıştım,için içine sığmıyodur senin.:) Ama yinede dediğim gibi ilk 1000 km temkini elden bırakma kardeşim,hiçbir zamanda kendine fazla güvenme.:cat:

Tekrardan kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
abi valla hayırlı olsun kendım almıs kadar sevındım cok guzel bı secım yapmıssın allah kaza bela gostermesın ıyı gunlerde kullanman dılegıyle:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar soz verdigim gibi resim ekledim. Ayrica ilk mesajima da ayni resmi ekleyerek yeniden duzenledim. Yalniz, 2 gundur resim cekmek icin ne kadar ugrastiysam o kadar aksilik cikti. Makine arkadasimda kaldi kendisi benden uzak falan derken kardesimden cep telefonuyla cekmesini rica ettim. Bu nedenle resim kalitesi dusuk. Kusuruma bakmayin lutfen.

tamermotoresimts6.jpg


Allahtan sormamışım nickini.. Anlayana kadar akla karayı seçerdim :queen:
Sana başka bi nick bulalım biz :mrgreen:

Nickim akliniza gelmezse, rastgele birkac harf sayarsiniz olur biter. :p

Hayırlı olsun , kazasız belasız sürüşler seninle olsun.
Ama bu işin heycanı ıslatmadan olmuyor yahu , o motor kurumuştur şimdi , ıslatmak lazım :)

Temennilerin icin tesekkur ederim. Islatmasina islatilir da, bu haftasonu sehir disinda olmam icabediyor. Haliyle umutlar baska bahara kaldi. :cyclopsan

hayırlı olsun :) inşallah bende kavuşurum :salut:

Iyi dileklerin icin tesekkurler. Insallah sen de kavusursun istedigin motora. :)

Hadi geçmiş olsun dostum:p

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan.:rendeer:

Sakın benimki 125'lik diyipte uçmaya kalkma, kazanın cc'si yok.:wiinkk:

Tesekkurler Murat. Temkinli olmaya calisiyorum. Hatta, tedirginlik yasayacagini dusundugum kardesim arkamda ardci bindi dun gece ve temkinlilik konusunu biraz abarttigimi soyledi. :) Yine de tavsiyelerini dikkate alacagim.

taam hemen havaya girme...kıçın başın oynamasın...:p

daha düne kadar makinasız otoboslarda sürünüyodun...:queen:

dün bir bugün 2...heyecan yapma...

senin bana ne alayım diye ağladığın günleri biliyorum be...gezilerdede beni geçmeye kalkma şimdiden uyarayım...:p

Metehandrocan merak etme havaya girmem. :) Gezilerde bol bol plakami okursun. :p :p :p

Tamer sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana güzel kardeşim.Bilgi paylaşıldıkça büyür.:cat:

Sanırım şu iki günde çok kısa sürelide olsa trafiği tecrübe ettin.Şu anda senin yaşadığın duyguları çok iyi anlıyorum.Aynı duyguları zamanında bende yaşamıştım,için içine sığmıyodur senin.:) Ama yinede dediğim gibi ilk 1000 km temkini elden bırakma kardeşim,hiçbir zamanda kendine fazla güvenme.:cat:


Tekrardan kazasız belasız kullanman dileğiyle.

Bulent evet, temkinli olmakta yarar var. Abuk subuk hareketlere kalkismiyorum. Gaza gelmek yok.


abi valla hayırlı olsun kendım almıs kadar sevındım cok guzel bı secım yapmıssın allah kaza bela gostermesın ıyı gunlerde kullanman dılegıyle:rendeer:

Celil kardesim, mesajin icin tesekkur ederim. Iyı dileklerin cok cok sagol, varol. :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst