Flash Flash! YBR 125 sahipleri kervanina bir kisi daha eklendi. :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevgili arkadaslar,

Bugun itibari ile ben de bir motosiklet sahibiyim. :) Aldigim motosiklet Yamaha YBR 125 (2007 model siyah, 2400km). Bu modelde karar kilmadan once kendisi ve alternatifi envair cesit model ile ilgili olarak bizzat kullanicilari ile gorustum. Internette yazilan cizilen hemen herseyi okudum. Ayrica kendim kullanip denedim, sonunda bugune alip ilk turlarimi atmak kismetmis.

Sevgili gunluk, :mrgreen:

Oglen vakti ilk sahibinden motoru Sisli'de teslim aldiktan sonra calistigim buronun bulundugu yere Sirkeci'ye getirdim. Sisli - Taksim - Sirkeci istikametinde trafik tam manasiyla kilitti ve ilk defa trafige bu yolda ciktim. Tin tin aralardan derelerden (kimseyi kizdirmadan, bunaltmadan) geldim ve baktim ki 10 dakika gecmis gecmemis. Bunun yerine 4 tekerle yol alsaydim sanirim bir 30-40 dakika surerdi. Buroya vardigimda "Vay be!" demekten kendimi alamadim. Koruma ekipmanlarimda eksiklikler oldugu icin Metehan kardesimin tavsiyesi ile Yenikapi'daki Suzuki Tekay'a gittim. Orada Eray kardesim ile eksik olan koruma ekipmanlarim konusunda uzun uzun konustuk, sohbet ettik. Tek tek urunleri giydim, taktim cikardim. Eray kardesim sagolsun ilgisini eksik etmedi. Metehan ve Eray'a cok tesekkur ederim. Motosikleti alma konusunda son 1 haftadir Metehandro'yu ablukaya aldim resmen. Internetten ve telefondan yuzlerce soru sormusumdur ve telefon sanirim yanagina kaynamistir. Ekipmanlari tamamladiktan sonra bir benzin istasyonuna ugradim. Benzin azdi ve 20 YTL'lik benzin aldim. O da ne, depo doldu hey massallah. Sirkeci'de ugrak yerim olan bir yerde yemegimi yedim ve arabali vapurun yolunu tuttum. Saat 19:35'ti ve bekleme alaninda onlarca araba vardi. Giseden fisimi aldiktan sonra motorlu arkadaslarin tavirlari ne ise aynen taklide yeltendim. Onlere dogru hafiften aktim, gorevli isaret yapti ve zannettim ki uyaracak. O da ne, gel gel daha da one gel diye isaret yapmaz mi. Oh oh, vapur bosaldiktan sonra cektim en one motoru. Sonra ust kata ciktim ve iskelede bekleme alanindaki arabalari saymak geldi icimden. Uc asagi bes yukari 170 arac vardi ve ben vapurdaydim. Ust kattaki bufeden cayimi icmeye basladim. Daha sonra gece baska bir motorlu gruba uye arkadaslarimin Kozyatagi'ndaki bulusmasina katildim. Sagolsunlar hem motoru kritik ettiler, hem de hayirli olsun dileklerinde bulundular. Saat gece yarisina yaklasirken Beylerbeyi'ne gidip corba ictik ve sonra yine kendi semtime Kozyatagi'na dondum.

Simdi evdeyim ve bugun yasadiklarim cidden cok keyifli seylerdi (trafikte yasadigim abukluklar ve tacizler haricinde). Arzu ettigi motosiklete kavusmak icin bekleyen, sabreden tum arkadaslarima en guzel gunlerde en keyifli surusler yapmalarini dilerim.

Not: Bugun yanimda makine olmadigi icin fotograf cekemedim. En kisa zamamnda bu konu basligina birkac tane eklerim.



Saygilar,
Tamer

Herşeye can veren yoktan var eden Ya RAB bana bu günleri göstertti...:pTamer efendi nihayet motor aldı...kabuslar sona erdi...mutlu ve huzurlu günlerime geri dönebilirim...:queen:

zor günlerdi...ama geçti...:p

hayırlı olsun gardaş...Helal olsun sana....kaptın temiz makinayı...:cat:

satır aralarında yer bulmuşum...adıma başlık açsan hakkım ödenmez...:p

Muzlu Pasta isterim abeyy...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
vay be tamer kardeşime bak çekmiş en sonunda altına Yamaha'sını...:) kardeşim inan senin adına çok sevindim...ne zamandır araştırıp duruyodun...en sonunda en doğru tercihi yaptığına emin olabilirsin...:wiinkk:

ama motosikletle trafiğe çıkma konusunda acele etme kardeşim...çok sayıda alıştırma yap ara sokaklarda okul bahçelerinde gaz,debriyaj,denge ve frenler üzerine çalış...kendini hazır hissettiğin zaman trafiğe çık ama yine bir 1.000 km boyunca temkini elden bırakma...:cat: tekrardan hayırlı olsun kardeşim...allah kaza bela vermesin...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay be tamer kardeşime bak çekmiş en sonunda altına Yamaha'sını...:) kardeşim inan senin adına çok sevindim...ne zamandır araştırıp duruyodun...en sonunda en doğru tercihi yaptığına emin olabilirsin...:wiinkk:

ama motosikletle trafiğe çıkma konusunda acele etme kardeşim...çok sayıda alıştırma yap ara sokaklarda okul bahçelerinde gaz,debriyaj,denge ve frenler üzerine çalış...kendini hazır hissettiğin zaman trafiğe çık ama yine bir 1.000 km boyunca temkini elden bırakma...:cat: tekrardan hayırlı olsun kardeşim...allah kaza bela vermesin...:rendeer:

Bilo valla herkesi kendim gibi sanıyom ben...mobiletten kalma alışkanlıkla aralara derelere bir giriyom...sabah görücektin beni...en az 150 makas atmışımdır...yani en soldan en sağa en sağdan en sola...nerde boşluk orada benim cbfnin kafası...ayağımı yere bile değdirmeden geldim...5 kırmızıda geçtim...plakamda siyah koroplast çöp poşeti...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bilo valla herkesi kendim gibi sanıyom ben...mobiletten kalma alışkanlıkla aralara derelere bir giriyom...sabah görücektin beni...en az 150 makas atmışımdır...yani en soldan en sağa en sağdan en sola...nerde boşluk orada benim cbfnin kafası...ayağımı yere bile değdirmeden geldim...5 kırmızıda geçtim...plakamda siyah koroplast çöp poşeti...:p

bilmezmiyim senin ne kadar dengesiz kullandığını...o plakandaki poşetide bir gün motosikletli trafik polisinin biri yediricek sana...:mrgreen:

sende değiştir artık şu arka tarafının yarısını dışarda bırakan CBF150'yi...:p sana CBF500 yakışır olm her türlü...:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Hahahaha... Koptum....

Abi ben senin kim olduğunu sen avatarını değişince anladım yani aylarrrrr sonra ::koop::

Kimle konuştuğumu bilmeden konuşmuşum yani, bi kabahatim olmadı inşallah :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayırlı olsun... :)

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:

Çok tesekkurler Ertekin. Seninle birlikle yapacagimiz gezileri iple cekiyorum. Kazadan sonra motorunun durumu ne oldu? Br gelisme var mi?

Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:

Cok tesekkurler. Hepimiz cumleten kazasiz - belasiz.

Ehliyet , koruma ve ekipmanlar ve son nokta ; Hayırlı vede uğurlu olsun ybr125 kazasız , belasız güzel günlerde kullanman dileği ile:cat:

Evet, korumalar onemli oldugu icin hic sektirmeden gittim aldim. Fuari falan bekleyemedim, canimdan kiymetli degil indirimli mallar. :p Iyi dikelkerin icin tesekkurler.

Güzel bir tercih başlangıç için en ideal motosiklet :cat:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.

Daha ilk kilometrelerimdeyim. Umarim motorum beni utandirmaz. İyi dilekleriniz icin tesekkurler.

Hayırlı olsun dostum YBR doğru tercih.. Kazasız belasız..

Cok tesekkurler. Mavi kus :mrgreen:

dostum hayırlı olsun.güle güle bin:rendeer:

Gule gule binemiyorum, aynalara bakmaktan boynum kas yapti. :) Saka bir yana hepimiz umarim motorlarimizi en guzel gunlerimizde keyifle sureriz.

Herşeye can veren yoktan var eden Ya RAB bana bu günleri göstertti...:pTamer efendi nihayet motor aldı...kabuslar sona erdi...mutlu ve huzurlu günlerime geri dönebilirim...:queen:

zor günlerdi...ama geçti...:p

hayırlı olsun gardaş...Helal olsun sana....kaptın temiz makinayı...:cat:

satır aralarında yer bulmuşum...adıma başlık açsan hakkım ödenmez...:p

Muzlu Pasta isterim abeyy...:p

Sana konu basliklari degil, forumlar feda olsun. :)
Pasta konusunda siziz birazcik bekletmek durumunda kalacagim. Bu haftasonu sehir disinda olmam icabediyor. Telafi ederiz.

vay be tamer kardeşime bak çekmiş en sonunda altına Yamaha'sını...:) kardeşim inan senin adına çok sevindim...ne zamandır araştırıp duruyodun...en sonunda en doğru tercihi yaptığına emin olabilirsin...:wiinkk:



ama motosikletle trafiğe çıkma konusunda acele etme kardeşim...çok sayıda alıştırma yap ara sokaklarda okul bahçelerinde gaz,debriyaj,denge ve frenler üzerine çalış...kendini hazır hissettiğin zaman trafiğe çık ama yine bir 1.000 km boyunca temkini elden bırakma...:cat: tekrardan hayırlı olsun kardeşim...allah kaza bela vermesin...:rendeer:

Cok sagol Bulent, ilk gunden bu yana yardimseverligini ve guleryuzunu benden eksik etmedin. Bana baskalari motorcu arkadaslarimi sorduklarinda, ove ove anlattigim kisilersiniz.

Trafik konusuna gelince, sanirim ilk gunume ragmen baya iyiydim. Cunku kursta hocalar beni kovalamislardi, biliyormusum da surmeyi yalan soyluyormusum. Vallahi billahi binisligim yoktu ya. :) 2-3 senedir motorla yatip kalkinca insan teorinin suyunu cikariyor. Alismak pek zor olmadi. Dun 60 km yaptim. Bugun de isyerine (Ev Kozyatagi, isyeri Sirkeci) kopruden geldim. Bir sorun yasamadim. Umarim yasamam. Vites arttira, yavaslamak icin vites dusurme, fren kombinasyonu gibi konularda bi problem yasamadim. Motora alistim diyebilirim. Trafik lambalarinda kalkislarda falan biraz bocaladigim oluyor. Onda da temkinliyim. Gozler surekli aynalarda. Sanirim ben ara sokak - bahce antrenmani seviyesini atladim.

Bilo valla herkesi kendim gibi sanıyom ben...mobiletten kalma alışkanlıkla aralara derelere bir giriyom...sabah görücektin beni...en az 150 makas atmışımdır...yani en soldan en sağa en sağdan en sola...nerde boşluk orada benim cbfnin kafası...ayağımı yere bile değdirmeden geldim...5 kırmızıda geçtim...plakamda siyah koroplast çöp poşeti...:p

Valla bugun koprude zink arkadan sahin yanasti. Bakti soyle bir, gecti gitti. Bi ariza (demlik poset vs. gibi Metehanik durumlar) olsa hemen kulak cekerler gibime geliyor.

hayırlı uğurlu olsun tamercim güle güle kullan Allah kaza bela vermesin :rendeer:

Cok sagol Emin kardesim. Alistirmalar nasil gidiyor? Km yap biraz alis makineye de beraber gezelim. :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
hayırlı olsun
hemen bi topic patlat ta, ıslatalım::winkwink
pastalar muzlu olsun:p

:queen: :queen: :queen: :queen:

Beyler yavasin, fazla tatli kilo yapar. :cherry: Daha gecen hafta yedik ictik ya! :p Saka bir yana, cok istememe ragmen bu haftasonu sehir disinda olacagim icin malesef kutlama icerikli bir toplanti organize edemiyorum. Baya bir dert ettim ama elden birsey gelmiyor. :pr:
Sizleri hayal kirikligina ugratti isem ozur... :salut:

Hayırlı Uğurlu olsun abi, kazasız belasız sürüşlere inşallah :rendeer:

Islatma buluşmasını bekliyoruz :p
Yada 9 Mart'ta yapacağımız ATV'lerle Safari buluşmasına getirirsin pastaları :p
Dağ havasıyla muzlu pasta yeriz :p fantaziye bak :mrgreen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Sevgili arkadaslar,

Bugun itibari ile ben de bir motosiklet sahibiyim. :) Aldigim motosiklet Yamaha YBR 125 (2007 model siyah, 2400km). Bu modelde karar kilmadan once kendisi ve alternatifi envair cesit model ile ilgili olarak bizzat kullanicilari ile gorustum. Internette yazilan cizilen hemen herseyi okudum. Ayrica kendim kullanip denedim, sonunda bugune alip ilk turlarimi atmak kismetmis.

Sevgili gunluk, :mrgreen:

Oglen vakti ilk sahibinden motoru Sisli'de teslim aldiktan sonra calistigim buronun bulundugu yere Sirkeci'ye getirdim. Sisli - Taksim - Sirkeci istikametinde trafik tam manasiyla kilitti ve ilk defa trafige bu yolda ciktim. Tin tin aralardan derelerden (kimseyi kizdirmadan, bunaltmadan) geldim ve baktim ki 10 dakika gecmis gecmemis. Bunun yerine 4 tekerle yol alsaydim sanirim bir 30-40 dakika surerdi. Buroya vardigimda "Vay be!" demekten kendimi alamadim. Koruma ekipmanlarimda eksiklikler oldugu icin Metehan kardesimin tavsiyesi ile Yenikapi'daki Suzuki Tekay'a gittim. Orada Eray kardesim ile eksik olan koruma ekipmanlarim konusunda uzun uzun konustuk, sohbet ettik. Tek tek urunleri giydim, taktim cikardim. Eray kardesim sagolsun ilgisini eksik etmedi. Metehan ve Eray'a cok tesekkur ederim. Motosikleti alma konusunda son 1 haftadir Metehandro'yu ablukaya aldim resmen. Internetten ve telefondan yuzlerce soru sormusumdur ve telefon sanirim yanagina kaynamistir. Ekipmanlari tamamladiktan sonra bir benzin istasyonuna ugradim. Benzin azdi ve 20 YTL'lik benzin aldim. O da ne, depo doldu hey massallah. Sirkeci'de ugrak yerim olan bir yerde yemegimi yedim ve arabali vapurun yolunu tuttum. Saat 19:35'ti ve bekleme alaninda onlarca araba vardi. Giseden fisimi aldiktan sonra motorlu arkadaslarin tavirlari ne ise aynen taklide yeltendim. Onlere dogru hafiften aktim, gorevli isaret yapti ve zannettim ki uyaracak. O da ne, gel gel daha da one gel diye isaret yapmaz mi. Oh oh, vapur bosaldiktan sonra cektim en one motoru. Sonra ust kata ciktim ve iskelede bekleme alanindaki arabalari saymak geldi icimden. Uc asagi bes yukari 170 arac vardi ve ben vapurdaydim. Ust kattaki bufeden cayimi icmeye basladim. Daha sonra gece baska bir motorlu gruba uye arkadaslarimin Kozyatagi'ndaki bulusmasina katildim. Sagolsunlar hem motoru kritik ettiler, hem de hayirli olsun dileklerinde bulundular. Saat gece yarisina yaklasirken Beylerbeyi'ne gidip corba ictik ve sonra yine kendi semtime Kozyatagi'na dondum.

Simdi evdeyim ve bugun yasadiklarim cidden cok keyifli seylerdi (trafikte yasadigim abukluklar ve tacizler haricinde). Arzu ettigi motosiklete kavusmak icin bekleyen, sabreden tum arkadaslarima en guzel gunlerde en keyifli surusler yapmalarini dilerim.

Not: Bugun yanimda makine olmadigi icin fotograf cekemedim. En kisa zamamnda bu konu basligina birkac tane eklerim.



Saygilar,
Tamer


vaay tamerim geçen yaz nasıda girdik kanına senin :queen: nasıda gaza getirdik

ama helal olsun ozman söylediğin herşeyi yaptın tam planında... önce ehliyet aldın sonra araştırma sonra motor... tebrikler hayırlı olsun başşında paralansın :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
:queen: :queen: :queen: :queen:



Hayırlı Uğurlu olsun abi, kazasız belasız sürüşlere inşallah :rendeer:

Islatma buluşmasını bekliyoruz :p
Yada 9 Mart'ta yapacağımız ATV'lerle Safari buluşmasına getirirsin pastaları :p
Dağ havasıyla muzlu pasta yeriz :p fantaziye bak :mrgreen:

Iyi dileklerin icin tesekkurler kardesim. ATV safarisi ha? Ne fantazi ama! Isınizi biliyorsunuz he! :)

Hayırlı olsun abi gule gule kullan artık rahat rahat akarsın trafıkte :)

Evet, motosiklet kullanmanin avantaji cok billahi. Bugun kopru kilitti. Tin tin pazar gezmeleri gibi geldim vallahi. Iyi dileklerin icin tesekkurler.

vaay tamerim geçen yaz nasıda girdik kanına senin :queen: nasıda gaza getirdik

ama helal olsun ozman söylediğin herşeyi yaptın tam planında... önce ehliyet aldın sonra araştırma sonra motor... tebrikler hayırlı olsun başşında paralansın :)

Cidden ya, ben ara vermistim bi sureligine MT'ye ama Bugra, sen, Akin, ERtekin falan ara gazi verdiniz bana. Sagolun, varolun.

Motoru almadan once yaptigim arastiralarda sikayet edildigi gordum birtakim seyler vardi. Neydi bunlar? Ehliyetsiz arac kullanma ve koruma ekipmanlari kullanmadan yol seyri. Millet bas bas bagirirken uyarilari tavsiyeleri dikkate almamak aptallik olurdu herhalde.
Semih kardesim, iyi dileklerin icin tesekkur ederim.

Hahahaha... Koptum....

Abi ben senin kim olduğunu sen avatarını değişince anladım yani aylarrrrr sonra ::koop::

Kimle konuştuğumu bilmeden konuşmuşum yani, bi kabahatim olmadı inşallah :queen:

Pinaaaarrrr! Demek benim kim oldugumu bilmiyordun! :)
Yuh ya! deeermisim :) Tanimaman normal, cunku kimligimi belli edecek hicbir ibare yoktu ve katildigim toplantilarda genelde dinleyen tarafimdir. COmez motorcuyuz iste, yuzuuze vurmayin ya! :)

Neyse saglik olsun. Tanisma tazaledik iste ne guzel :p
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Sanada hayırlo olsun istanbul mt bir kişi daha kazandı darısı olmayanlara
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bizim kervana hoşgeldin :mrgreen: Son zamanlar kan kaybeden ybr cilere taze kan oldun :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Pinaaaarrrr! Demek benim kim oldugumu bilmiyordun! :)
Yuh ya! deeermisim :) Tanimaman normal, cunku kimligimi belli edecek hicbir ibare yoktu ve katildigim toplantilarda genelde dinleyen tarafimdir. COmez motorcuyuz iste, yuzuuze vurmayin ya! :)

Neyse saglik olsun. Tanisma tazaledik iste ne guzel :p

Yok abi tamam buluşmalardan tanışıyoruzda aargh gibi garip nickli kişinin sen olduğunu bilmiyodum..
İnsan buluşmada derki benim nikim AARGH :cherry:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Hayırlı olsun.

Hayırlı olsun, kendim almış gibi sevindim. Güzel günlerde kullanırsın inşaAllah.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Sanada hayırlo olsun istanbul mt bir kişi daha kazandı darısı olmayanlara

Sagolun. Beni Istanbul MT aylar once zaten kazanmisti. Yaya maya dinlemedim valla tabanvay geliyordum bulusmalara. :)

Bizim kervana hoşgeldin :mrgreen: Son zamanlar kan kaybeden ybr cilere taze kan oldun :p

YBR de kan kaybedecekse ohoo yandik. :)

Yok abi tamam buluşmalardan tanışıyoruzda aargh gibi garip nickli kişinin sen olduğunu bilmiyodum..
İnsan buluşmada derki benim nikim AARGH :cherry:

Ben soyluyordum ama siz duymuyordunuz. Aynen asagidaki gibi oluyordu.

MT - Kardes selam hosgeldin, senin nickin ne?

Ben - aargh!

MT- Ne ne ne?

Ben - aargh!

MT - Hee, tamam! (Anlamis ya da duymus taklisi yapmak) :queen:

Ben nickimi soyledigimde, karsi taraf kelimenin ses yapisi yuzunden duymuyor. :)

Haliyle ben de artik soranlara harf harf kodluyorum. A. A. R. G. H. :p

Not not not: Bugün foto cekip foruma eklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı uğurlu olsun güle güle bin.Geçen sene bende bu zamanlar almışdım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst