Motosikletle Hareket Yaparken Yaşanılan Kaza

Katılım
21 May 2007
Mesajlar
101
Oh olmuş :)
zaten böyle....lara motor vermeyecen,
manevra yapmadan çarpan araca da suç yüklemeyin,çapmamak için yoldan çıkar ve başına bişey gelirse sigorta yada kasko karşılamaz, karayolundan çıktığı için, şeridinizden çıkmayın,
ölümcül bir durum olmadıkça...

hayır bide bu dangalaklar düşüp senin arabanın altında kalır bide onun mahkemesi falanla uğraş iyice dövüp bikaç kemiğini kırmak lazım kazada kırılmış süsü veririrz :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bence cok abartılı bır tepkı gosterıyorsunuz,dıkkat edersenız eleman tam gıyınmıs motorsıkletıde 10 numara hava guzel yol durumu ıyı,yanı sız onun yerınde olsaydınız umarımkı tepkı gosterenlerın yarısı on kaldırmayı denerdı,ama olmadıgı ıcın herkez yerden yere vuruyor.on kaldırmak hareket yapmak profesyonellıkle alakalıdır arkadaslar.cahıl bırı yapmayı bırakın aklına bıle getıremez.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
bence cok abartılı bır tepkı gosterıyorsunuz,dıkkat edersenız eleman tam gıyınmıs motorsıkletıde 10 numara hava guzel yol durumu ıyı,yanı sız onun yerınde olsaydınız umarımkı tepkı gosterenlerın yarısı on kaldırmayı denerdı,ama olmadıgı ıcın herkez yerden yere vuruyor.on kaldırmak hareket yapmak profesyonellıkle alakalıdır arkadaslar.cahıl bırı yapmayı bırakın aklına bıle getıremez.

valla arkadaş haklı burdaki tek hata trafikde yapmış olması. Boş bi yolda yapmış olsaydı abest bi durum yok derdim. Ama başkalarına zarar vermek :farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
valla arkadaş haklı burdaki tek hata trafikde yapmış olması. Boş bi yolda yapmış olsaydı abest bi durum yok derdim. Ama başkalarına zarar vermek :farao:

elemanın davranısını haklı bulmuyorum,kesınlıkle neredeyse olumcul bır kaza olabılırdı,soyluycem sukı,tamam oldu bıtı,bızım ıcımızdede boyle kısıler cıkabılıyor,yanı hemen dıpten budamak yanlıs gelıyor,tasvıp etmedıgım davranıs.
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
104
5 saniye sonra düşse karşıdan gelen motorcuyu haşat edecekti. böyle hareketleri trafiğe kapalı alanlarda yapmak en iyisi.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
haklısın dostum.................................

evet haklısın bu arada ben o motorcunun o motoru suremedıgını dusunmekteyım cunkı on kaldıran bı ınsan yanı motorcu asla ayagını sag ayagını yanı frenden cekmez bı tane bulamazsınız bunun gıbı on kaldıranı haketmıs ısın dorusu
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım arabada bişey yoktur :p :cherry: kimse kusura bakmasın ben sevindim motorun üzerinden geçince :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bizim ülkede böyle bir kaza atlatsa bir motorcu, bir daha belini doğrultamaz bence..:p
Bir ömür çalışması gerekir motoru toparlayacak parayı bulmak için.:pr:.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Motorcu arkadaşımız kendisi kaşınmış, hareket denemesine gelincede boş bir alanda denemesi daha iyi olacaktı. Çekim yapan motorcuda sakindi evet :)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Motosikletten topaç. Oyun için gerekli olan malzemeler

1 adet salak motosiklet sürücüsü,
1 adet gıcır motosiklet
1 adet kamyonet, jip de olur
1 adet kalesiz otomobil sürücüsü.

Oyun şöyle oynanıyor, 2 yönlü trafikte tek teker yapılıyor, motosikletten düşülüyor, karşıdan gelen sürücü motosiklete çarparak topaç gibi çeviriyor.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben motosiklet sürücüsünün kullandığı botları merak ettim.
Anladığım kadarıyla başına ne geldiyse botlar ve biraz da eldivenler yüzünden gelmiş.

Adamın acemi olduğunu sanmıyorum.
Acemi adam işlek yolda teker kaldırmak gibi bir salaklık yapmaz.
Zaten acemiyse kaldıramaz.:)

Eldivenlerle ön kaldırmak çok risklidir.
Gazı istediğiniz gibi ayarlayamazsınız.
Bu arkadaşta gazı ayarlayamayınca motor fazla dikiliyor.
Dikilsin bişey olmaz.
Burda neden oluyor peki?
Çünkü motor dikilince arkadaşın botlar peglerden kayıyor.
Zaten dengesini kaybetmesine sebep olan olay da bu.

Yine de iyi olmuş demeyeceğim.
Motora da üzülmedim.
Yenisini alır.
Ama canın yenisi raflarda satılmıyor..
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Ben motosiklet sürücüsünün kullandığı botları merak ettim.
Anladığım kadarıyla başına ne geldiyse botlar ve biraz da eldivenler yüzünden gelmiş.

Adamın acemi olduğunu sanmıyorum.
Acemi adam işlek yolda teker kaldırmak gibi bir salaklık yapmaz.
Zaten acemiyse kaldıramaz.:)

Eldivenlerle ön kaldırmak çok risklidir.
Gazı istediğiniz gibi ayarlayamazsınız.
Bu arkadaşta gazı ayarlayamayınca motor fazla dikiliyor.
Dikilsin bişey olmaz.
Burda neden oluyor peki?
Çünkü motor dikilince arkadaşın botlar peglerden kayıyor.
Zaten dengesini kaybetmesine sebep olan olay da bu.

Yine de iyi olmuş demeyeceğim.
Motora da üzülmedim.
Yenisini alır.
Ama canın yenisi raflarda satılmıyor..

Dostum sana katılmıyorum.

Adam tekere kalkmadan denge kurmaya çalışırken yalpalıyor,
Ayakları kaymıyor kendisi salıyor, iyi bir motosiklet kullanıcısı, kullandığı malzemenin ve motosikletinin limitlerini bilir.
Aklı başında bir kullanıcı da o derece kalabalık ve dar bir yolda o hareketi yapmaz. Hadi gözü kara diyelim, başkalarını tehlikeye atacak hareketleri yapmaz. Bu şekilde ancak hayata müşteri gibi takılır.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
bu oh olsun diyen arkadaşların nasıl motor kullanıklarını gerçekten çok merak ediyorum :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst