- Katılım
- 21 May 2007
- Mesajlar
- 101
Oh olmuş 
zaten böyle....lara motor vermeyecen,
manevra yapmadan çarpan araca da suç yüklemeyin,çapmamak için yoldan çıkar ve başına bişey gelirse sigorta yada kasko karşılamaz, karayolundan çıktığı için, şeridinizden çıkmayın,
ölümcül bir durum olmadıkça...
hayır bide bu dangalaklar düşüp senin arabanın altında kalır bide onun mahkemesi falanla uğraş iyice dövüp bikaç kemiğini kırmak lazım kazada kırılmış süsü veririrz
zaten böyle....lara motor vermeyecen,
manevra yapmadan çarpan araca da suç yüklemeyin,çapmamak için yoldan çıkar ve başına bişey gelirse sigorta yada kasko karşılamaz, karayolundan çıktığı için, şeridinizden çıkmayın,
ölümcül bir durum olmadıkça...
hayır bide bu dangalaklar düşüp senin arabanın altında kalır bide onun mahkemesi falanla uğraş iyice dövüp bikaç kemiğini kırmak lazım kazada kırılmış süsü veririrz
Son düzenleme: