Motosiklet Fuarına HepBirlikte Gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Arkadaslar herkes alternatif bulusma yeri onerisinde bulundugu surece "saz ayarlamakla dugun gecirecek ve surekli bir kör dogusu yapacagiz burada"

Gelmeyi dusunen arkadaslar alternatif mekan uretmek yerine var olan gundemdeki mekanlarin kendileri icin uygun olup-olmadigini belirtirlerse daha kolay ortak fikir birligine varmis oluruz. Aksi halde her kafadan farkli bir ses ciktigi muddetce bir sonuca varmamiz cok zor.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
tek bi bulusma noktası olamaz diye düşünüyorum bicok kişi farklı yerlerden gelicek güzarkahlar farklı olucak.herkez kendine yakın biyerlerde bulussun toplana toplana gideriz bir grup diğer grubu alır o grup baska bi grubu alır oyle oyle birikirz:p mesela avcılar beylidüzü b.cekmece tekirdağ corlu yolcularının toplanma yeri avcılar olabilir hem yol üzeri hemde bulusma için iyi yerler var.
:silent::silent::silent:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
üff keşke bende gelebilsem ta hatayda oturuyorum ama fuar istanbulda üf yha :salut:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Arkadaslar herkes alternatif bulusma yeri onerisinde bulundugu surece "saz ayarlamakla dugun gecirecek ve surekli bir kör dogusu yapacagiz burada"

Gelmeyi dusunen arkadaslar alternatif mekan uretmek yerine var olan gundemdeki mekanlarin kendileri icin uygun olup-olmadigini belirtirlerse daha kolay ortak fikir birligine varmis oluruz. Aksi halde her kafadan farkli bir ses ciktigi muddetce bir sonuca varmamiz cok zor.


Yer konusunda gündeme gelen ; Mecidiyeköy , Beşiktaş , Taksim , hepsi bana uyar , fakat buluşma saati ve günü açısından sıkıntı olabilir benim için.Malumdur ki aramızda çalışan arkadaşlar olacaktır benim gibi.Bu buluşma etkinliğini cumartesi gününe alabilirsek saat konusunda kaçamak yapabilirim , hafta içi olursa da kesin saate göre kendimi ayarlamaya çalışabilirim.

Gelişmeleri takip edicem . Görüşmek üzere ...
 
Katılım
24 Tem 2003
Mesajlar
120
Valla benim icin gun & saat & yer problemi yok. Surasi diyin geliyim :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
arkadaslar bana bulusma yerı farketmez heryere uyarım ayrıyetten artcıda alabılırım ama 70kg altında ve yavasla dıye mızmızlanmıcak cınten olursa bastan solıım
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
en iyi beşiktaş inönü stadının karşısı bence genelde bütün buluşmalar orada olur mt olarak genede topik sahibi karar versin.
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
beşiktaş yada barbaros bulvarı civarında bi yerde olsun çünkü e5 den direk basar gideriz kanımca :)
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
arkadaslar bana bulusma yerı farketmez heryere uyarım ayrıyetten artcıda alabılırım ama 70kg altında ve yavasla dıye mızmızlanmıcak cınten olursa bastan solıım

Ohooo simdiden oyun bozanliklar basladi! Ne bu yaris icin'mi toplaniyoruz yoksa bir yere birsey'mi yetistirecegiz hani soylemesi ayiptir :salut:

Bunlari konusmak icin cok vaktimiz olacak ama bastan soylemekte fayda var oncelikle tum katilimci arkadaslar "full korumali + kesinlikle trafik kurallarina uyacak ve akabinde grup belli bir suratle seyretmeli diye dusunuyorum.

Yoksa biri alip basini gidecek oteki ona bakacak arkada kim kalmis-kim kalmamis umurunda olmayacak! Gruptaki motorlar birbirlerine denk model ve gucte makineler degil "biri tekir-oteki bekir" makinalar. 100cc'de var 600cc'de! Nerde grup, nerde konvoy, nerde dayanisma-birlik-beraberlik ruhu?

Herkes kendi havasinda gidecekse zaten bulusmamizin bir anlami yok! Harkes alsin basini gitsin, kafasina gore takilsin oyleyse! Bunlari konusup ortak bir karara baglayalim cocuklar...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
Ohooo sen simdiden oyun bozanlik yapmaya basladin bile utad! NE bu yaris yapmak icin'mi toplaniyoruz yoksa bir yere birsey'mi yetistirecegiz hani soylemesi ayiptir :salut:

Bunlari konusmak icin gerci cok vaktimiz olacak ama bastan soylemekte fayda var oncelikle tum katilimci arkadaslar "full korumali + kesinlikle trafik kurallarina uyacak ve akabinde grup belli bir suratle seyretmeli diye dusunuyorum. Yoksa biri alip basini gidecek oteki ona bakacak! Arkada kim kalmis-kim kalmamis umurunda olmayacak amcamin! Yok olmaz oyle! Sonra gruptaki motorlar birbirlerine denk model ve gucte makineler degil biri tekir, oteki bekir makinalar 100cc'de var 600cc'de! Olmazki boyle! Nerde grup, nerde konvoy, nerde dayanisma-birlik-beraberlik ruhu?

Herkes kendi havasinda gidecekse zaten bulusmamizin bir anlami yokki! Harkes alsi basini gitsin, kendi kafasina gore takilsin! Cik cik cik bence bunlari oturup dusunelim-tasinalim ve bir karara baglayalim cocuklar... :cat:



tamam arkadasım ok kurallara uyup beklerım sızı napalım ama yınede solım 70kg uzerı artcı olayı hala gecerlı
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
Ohooo simdiden oyun bozanliklar basladi! Ne bu yaris icin'mi toplaniyoruz yoksa bir yere birsey'mi yetistirecegiz hani soylemesi ayiptir :salut:

Bunlari konusmak icin cok vaktimiz olacak ama bastan soylemekte fayda var oncelikle tum katilimci arkadaslar "full korumali + kesinlikle trafik kurallarina uyacak ve akabinde grup belli bir suratle seyretmeli diye dusunuyorum. Yoksa biri alip basini gidecek oteki ona bakacak! Arkada kim kalmis-kim kalmamis umurunda olmayacak amcamin! Sonra gruptaki motorlar birbirlerine denk model ve gucte makineler degil. "Biri tekir-oteki bekir" makinalar 100cc'de var 600cc'de! Nerde grup, nerde konvoy, nerde dayanisma-birlik-beraberlik ruhu?

Herkes kendi havasinda gidecekse zaten bulusmamizin bir anlami yok! Harkes alsin basini gitsin kafasina gore takilsin oyleyse! Cik cik cik bence bunlari oturup dusunelim-tasinalim ve bir karara baglayalim cocuklar...


aynen katılıyorum hocam sana... eğlenmeye giderken üzülmeyelim sonra:cat:
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
33
yaa arkadaslar ilgimi cekti cogunlukla bulusma yerleri hep asya kitasindan...
hic kimse yokmu bu avrupa kitasinda??????????
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Topluca gitmek bence daha mantıklı. Anadolu yakasından bayağı bir katılımcı gurubu olacağa benziyor.:)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
en guzelı umranıye sonduraktakı saat kulesı manyak olur :queen: ıstersenız 1. kopruden ıstersenızde 2. kopruden gıderız hıc sorun yok:queen: dımı herkes gelıyomu
yalnız benım motorum yok onu bastan soylıyım hani
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
en guzelı umranıye sonduraktakı saat kulesı manyak olur :queen: ıstersenız 1. kopruden ıstersenızde 2. kopruden gıderız hıc sorun yok:queen: dımı herkes gelıyomu
yalnız benım motorum yok onu bastan soylıyım hani

jackaan le bir görüş istersen eğer 70kg altıysan seni alabilir belki

arkdaşlar aklıma şimdi geldi avrpuya yakasından ve anaolu yakasından gelecek arkdaşlar için 1 i anadolu 1 i avrpua yakası olmak üzere 2 buluşma yeri karalaştıralım. e5 de bi yerde de topluca buluşuruz yolumuza devam ederiz
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst