[Eskişehir - MT]

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
abi eski motordan bişey kalmamış,kapak egzantirik subap onlar da değişiyo mu?komple motor alsan daha ucuza gelirdi.bu japon ürünleri çok pahalı abi yaa valla iliğimi kemiğimi çürüttü :p benim makinayla yetişmez seninki abi benimki hafta sonu hazır inşallah.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
gökhanım o avatar nasıl olmuş öle. alman polislere benzemişin :) :queen::queen:
harbiden yaa.Abi ben düiyorum Gökhan abim farklı biri.Bence CIA'den bi ajan olsa gerek aramıza sızdı ve bizim bilgilerimizi dışarıya sızdıracak:p
abi eski motordan bişey kalmamış,kapak egzantirik subap onlar da değişiyo mu?komple motor alsan daha ucuza gelirdi.bu japon ürünleri çok pahalı abi yaa valla iliğimi kemiğimi çürüttü :p benim makinayla yetişmez seninki abi benimki hafta sonu hazır inşallah.

oh ooooooh ne güzel hadi hayırlısı olsun bakalım Burak abi.Sonunda kavuşuyon he CıBıR'ına sen de:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Herkese selam...
Millet; hayatınız nasıl :p Anladınız siz onu :mrgreen:

Fuar için son durum nedir? Tren daha hesaplı ve az yorucu olur benden tavsiye.
Ben erken gitmeyi planlıyorum. İstanbul 'da kalacağım , eğer şartlar uygun olursa.
Eskişehir'den gidecek herkese fuar bileti ayarlayacam. Birkaç hafta kala haberleşiriz o konuda :cat:

EMOK için daha erken. Mayıs- Haziran gibi toplanır , düşünürüz... :wiinkk:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Herkese selam...
Millet; hayatınız nasıl :p Anladınız siz onu :mrgreen:

Fuar için son durum nedir? Tren daha hesaplı ve az yorucu olur benden tavsiye.
Ben erken gitmeyi planlıyorum. İstanbul 'da kalacağım , eğer şartlar uygun olursa.
Eskişehir'den gidecek herkese fuar bileti ayarlayacam. Birkaç hafta kala haberleşiriz o konuda :cat:

EMOK için daha erken. Mayıs- Haziran gibi toplanır , düşünürüz... :wiinkk:

volkan emok eglencelı oluyormu pekı cok heveslenıyoruz ama
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Festival güzel geçti...

s5002226hj0.jpg


Walla, eğlenenler vardı! :) :)

s5002195zw5.jpg


Eğlenmeyenler de vardı! :mrgreen: :mrgreen:

s5002199vv1.jpg
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
156
cünewyt abi nasıl gelmez o parcalar 1 aydır yaa...hayret bişi.biz memleketce ne zaman rahata ericez anlamıyorum.benim boğaz lastikleri değişmiş.senkronu ve sibab ayarlarıda yapıldı..yaza hazır xt darısı tamirde olanların başına,allah ne kaza nede arıza vermesin..resmen para döküyoruz şu ecnebi aletlerine...cüneytabi ve burak,,yollarda göreyim sizi...haydeen.bu arada cemeye aldanmayın bozdağdaki kar eriyinceye kadar soğuklar devam edicektir...zaten söylüyorum son cemre toprağa düşücek mart 5 de.sonra 9 gün sürücek olan mart dokuzu soğukları,hemen hemen mart 12-13 üne tekavil eder..anca 20 si falan binilmeye başlanır..yağmurluk verdiklerim yanından ayırmasınlar...eşşek öldüren soğuklarda tırt olan binmesin motora,,muhahaha....anlıyan anladı...cöööyt...
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
harbiden yaa.Abi ben düiyorum Gökhan abim farklı biri.Bence CIA'den bi ajan olsa gerek aramıza sızdı ve bizim bilgilerimizi dışarıya sızdıracak:p


oh ooooooh ne güzel hadi hayırlısı olsun bakalım Burak abi.Sonunda kavuşuyon he CıBıR'ına sen de:queen:

Ben kimliğimi açıklamak istemiyorum :bounce: çünkü birden fazla hangisini açıklayım:silent::queen::queen::queen:

Festival güzel geçti...

s5002226hj0.jpg


Walla, eğlenenler vardı! :) :)

s5002195zw5.jpg


Eğlenmeyenler de vardı! :mrgreen: :mrgreen:

s5002199vv1.jpg

Volkancım bence tam tersi fotolarda çoook perişan ve pişmanlık ifadeleri var:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eeee kızlar nerede :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Festival güzel geçti...

s5002226hj0.jpg


Walla, eğlenenler vardı! :) :)

s5002195zw5.jpg


Eğlenmeyenler de vardı! :mrgreen: :mrgreen:

s5002199vv1.jpg


hepsını gectımde emrenın oldugu fotografta koptum:D
emrenın halıne baksanıza..bı elınde depo grenajı otekı elınde japon yapıstırıcı.:queen::queen::queen:
bu sene bende gelıyom emok'a..bı cadırlık yer ayırın banada..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
nasipse iki çadır olsun o deminki siperiş:cherry:

Merhaba motorcu ailem.tam gaz,full time çalışmalarla hayatı hızlı yaşamaya devam.Sloganımız Durmak yol,Tam yol ileriiiiii:queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Ben kimliğimi açıklamak istemiyorum :bounce: çünkü birden fazla hangisini açıklayım:silent::queen::queen::queen:

gökhanım sen nerdesin şuan ? ajan filan lazımsa geliyim hemen:queen::queen: o işte çok para var. 2 aya kalmaz birer 600f alırız uraşmayız sco'larla :) gözlük alman malı mı ?:)


faruk, fotolar harika olmuş yav. hangi programla yaptın :cat::cat: almanya da da böle yeşil alanlar çokmuş valla

hepsını gectımde emrenın oldugu fotografta koptum:D
emrenın halıne baksanıza..bı elınde depo grenajı otekı elınde japon yapıstırıcı.:queen::queen::queen:
bu sene bende gelıyom emok'a..bı cadırlık yer ayırın banada..

eren'im hayırlı işler tekerleğin düz bassın :). bugün gördüm seni. duramadm.teğebaşına kargo vardı yetiştirmem gerekliydi :):):):cat:

ordaki fotolarda volkan aynı alman yetişkin çocuklarına benzemiş. :queen: :queen: :queen:

bence sloganı değiştirelim a k p 'nin sloganı gibi olmuş:queen:


murat kerdeşi nasılsın ben sinan. kırmızı rokkocu geçen gelmiştim ya. :) varmı indirimde olan ürünlerden. biraz arada aralara reklam sıkıştır yav. traj yap dükkana :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
abi bence onlar benden çarptılar o sloganı:queen:
bu ara Allah nazardan saklasın(dilimi ısırarak söylüyorum)işler çok güzel bi durumda seyrediyor birbiri ardınca.İnşaallah bu düzenime bi aksilik gelmez ne kadar zor olsa da sabahun köründe evden çıkıp taaa gece eve gelebilmek...Sonunda bi ışık var onu görebiliyorum.Hayırlısı bakalım yaza bi çıkalımda o zaman belki yeni bir slogan buluruks:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
harikasın sen ahmedim. allah bozmasın inşallah. valla zor seninkisi hakkaten.sabah güneş vuruyomu yüzüne :queen: :queen: öyle derlermiş eskiden. sabah yüzüme güneş vurmadan akşam da güneş batmadan eve gelinmezmiş çalışmaktan:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst