[Eskişehir - MT]

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm Ayşegül, burada da ben :p

Söz meclis dışı olduğu için biz alınmıyoruz anlaştık mı :cherry:

Kapımız hönk diye girene de açık canım rahat ol :rendeer:

:cherry::cherry: canım benim saolasınız :rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Bugün Eskişehir Mt de bayanlar matinesi var sabah programı gibi walla:mrgreen:

Bugün ortalık çok sessiz millet havayı güneşli görünce dışarımı attı kendini acaba:p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Eskişehir Mt de bayanlar matinesi var sabah programı gibi walla:mrgreen:

Bugün ortalık çok sessiz millet havayı güneşli görünce dışarımı attı kendini acaba:p

bayanlar matinesi varsa senin neişin var burda :queen::queen:
hadi sen de dışarı cık biras gaz aç da kendine gel bisde şurda iki lafın belini kıralım :queen::queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
337
ne yazam abe yaw.dilimiz anlatamaz ki:p

bu arada akıllı olun bırkamayız eskişehirimizi haaa.teaaa adanadan buralara gelmişin amaaa.sizin iş zorr::p:p:p
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
yaz gelddiiii ahaaaliiiii
duyduk duymadık demeyinnnn hadi mangalaaaaa:queen:

ama ben bironun önünde yapabilirim yada telsiz telefon karşı parkta çekiyor orası uygun:):wiinkk::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
selam eskişehir mt
cemrenin düştüğü belli oluyor hava çok süper ben de kara gülleyi çıkarıp bi yıkayayım parlasın otoparkta tozdan görünmüyodur:)

alıntı yapmayı bi öğrensem yapacamda yapamıyom yaw :)

ersinim saol varol selam, saygı, sevgi bizden yollarını bekliyecez dört gözle haberlerinide hakkını helal et çok iş cevirdik senle bizim hakkımız kat kat helal olsun kardeşim

hamza ustayı alır gideriz bi gün senin eve motoru görür ondan sonra allah kerim yaparız pazarlığını bakalım ne derler ama yardımcı olur yaw nazımız gecer o kadar

yollarda görüşmek dileği ile....

selam ve saygılar
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Sayfayı bi açtım ana o ne :cyclopsan İki bayan acaba dedim yanlış yerde miyim ama doğru yerdeymişim :cherry: Herkese günaydın.Gökhan abi Barış abinin videolara baktım ki tüm albümleride bilgisayarımda mevcut...Dediğin gibi abi bir tane daha gelmez...:cat:Allah rahmet eylesin...
*Durmuş abi motoru bugün çalıştırdım hatta zar zor iki adım götürdümde motor kısmında sorun yok ön takımı toplarsak bir süre daha idare eder beni...
*Ah şimdi motorum olcaktı var yaaaa:queen: Havaya bak ya ve ben evde oturmuş kahvaltı yapıyorum :salut: Motorum olcaktı ben bu saatte mi kalkardım be :pr:

Bir Tane Barış Abi Parçasıda Benden
http://www.youtube.com/watch?v=SNH-QPRcuJI:cat:

Konuyu Toplam 5 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
just_hmz_26, ozi2002, umut_utu
Oğuzhan:cyclopsan:cyclopsan Yoksa Bahadır mı:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
selam eskişehir mt
cemrenin düştüğü belli oluyor hava çok süper ben de kara gülleyi çıkarıp bi yıkayayım parlasın otoparkta tozdan görünmüyodur:)

alıntı yapmayı bi öğrensem yapacamda yapamıyom yaw :)

ersinim saol varol selam, saygı, sevgi bizden yollarını bekliyecez dört gözle haberlerinide hakkını helal et çok iş cevirdik senle bizim hakkımız kat kat helal olsun kardeşim

hamza ustayı alır gideriz bi gün senin eve motoru görür ondan sonra allah kerim yaparız pazarlığını bakalım ne derler ama yardımcı olur yaw nazımız gecer o kadar

yollarda görüşmek dileği ile....

selam ve saygılar




ersin in evine gidip pazarlık mı cbf gıdıyormu ersın bız artık hamza ıle mı tf ci olacaz
arkadaslar bu sene allahım izni nasibi üzerimizde olursa emok a kaç kişi gideceğiz

aysegul aramıza h.g
iyi aksamlar
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
cüneyt abi senin motor ne zaman çıkıyo?

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
slayer2694, headhunter251, mterayes26, SPEEDY-26 napersiniz arkadaşlar?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
cüneyt abi senin motor ne zaman çıkıyo?

Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
slayer2694, headhunter251, mterayes26, SPEEDY-26 napersiniz arkadaşlar?

herkese iyi geceler burak parça bekliyom piston sekman burda 1800 ytl dediler:pdışardan getirtiyorum
10 gün içinde elimde olacak zaten bu gidişle motor sıfırlandı krank blok senin motorla beraber çıkar herhalde:p
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Merhaba MT,iyi akşamlar yoğun çalışma temposundan dolayı anca bu saatlerde evde olabiliyorum.okul,kurs,body hepsi bi güne sığdırmaya çalışınca malum günün 15-16 saati dışarıda geçiyo:mrgreen:
Akşam FaruK'u gördüm stadın orda 17:30sularında vişnelik mah. ne doğru yardırıp getti:cherry:
cüneyt abi senin motor ne zaman çıkıyo?

Konuyu1 Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
slayer2694, headhunter251, mterayes26, SPEEDY-26 napersiniz arkadaşlar?
iyiyiz Burak abi sen nasılsın:rendeer:
herkese iyi geceler burak parça bekliyom piston sekman burda 1800 ytl dediler:pdışardan getirtiyorum
10 gün içinde elimde olacak zaten bu gidişle motor sıfırlandı krank blok senin motorla beraber çıkar herhalde:p

cüneyt abi desene sıfır km 954ün olucak:queen:

herşey gönlünüzce olsun inş. iyi akşamlar dilerim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst