Stoppie sonrası büyük ödül,becerebilene tabi

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aysel gürel desenize.. Hayretsiniz yani.. Ne zaman ölmüş bu arada hanım teyzemiz hiç haberim yok.. Nur içinde yatsın çok hanım hanımcıktı :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee ben kimi öpsem ki?..... Aysel de gitmiş..... :pr:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yöntem:
1-Kızın yanına gelirsin...
2-Motoru atraksiyon yapmadan durdursun...
3-Ayaklığını açarsanız motoru kızın yanına park edersin...
4-Motordan İnip Kızın Yanına Gidersin...
5-"Merhaba Sizi Öpebilir Miyim" Dersin...
6-Cevap Vermesine İzin Vermeden Öpersin...
7-Hemen motora binip oradan uzaklaşırsın...
:cherry::cat:

Ne uğraşıcam ya arka kaldırmayla falan...O kadar gaza gelirsem tutar öperim :queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Aldığım son duyumlara göre iki gözlüğü vede peruğuynan merhumu defnetmişler ,zebanilere malzeme çıktı:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dehşetttttttttttttt güzel bi wideo calışması olmuş kızlar anlamında demiyorum çok güzel olmuşş yani...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Camımdaki gey gibisin, içimdeki şey gibisin, bilmemki ney gibisin, sen benimsin gey çiçeğim :queen::queen::queen:

pınar ayıp oluyo ama amacım gkn kızdırmaktı o milleti uyuz ediyo bende onu sinir edyim dedim bi daha duymayım lütfen çok ayıp..

şaka oldu sana kaka..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Senden esinlendim ne var suç mu yani :mrgreen:

suç tabi.. ben gey miyim çok ayıp yakıştıramadım sana ::yanliss:::yanliss:::yanliss:

ya alt üstü gkna bi şaka yapak didik olyın geldiği boyuta bak :jocolor::jocolor::jocolor:

kız yoksa avatarıma bakıp öylemi yorumluyon gey filan değilim(aman ALLAH korusun)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
suç tabi.. ben gey miyim çok ayıp yakıştıramadım sana ::yanliss:::yanliss:::yanliss:

ya alt üstü gkna bi şaka yapak didik olyın geldiği boyuta bak :jocolor::jocolor::jocolor:

kız yoksa avatarıma bakıp öylemi yorumluyon gey filan değilim(aman ALLAH korusun)

kankacım, geyiğine bi grup açmıştık, geyyy ik grubu die, sen kaçırdın sanırım onu, pınarın yazdıı cümlelerde onun 4 lüğü:)
benim jesse ye bunuda gruba dahil et dememin sebebi o espiriyi tamamlamaktı
sen yanlış anladın sanırım.:cat:
hoş bilmediğin için anlamamanda normal tabi, kuzura bakma:rendeer:

ama istiosan ben genede öperim seni::winkwink :queen::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankacım, geyiğine bi grup açmıştık, geyyy ik grubu die, sen kaçırdın sanırım onu, pınarın yazdıı cümlelerde onun 4 lüğü:)
benim jesse ye bunuda gruba dahil et dememin sebebi o espiriyi tamamlamaktı
sen yanlış anladın sanırım.:cat:
hoş bilmediğin için anlamamanda normal tabi, kuzura bakma:rendeer:

ama istiosan ben genede öperim seni::winkwink :queen::p

ben konuyu kaçırmışım kanka ama pınarın yazdığıda farklı bi boyutmuş gibi anlaşılıyo..:farao::farao:

guruba katılırım ama gay olmam..

yanaktan öpebilirsin..

pınarrrrrr seni süpürgesiz cadıı..

bacaklarını kıracam gkn tutma beni (olm bırak) tutmayın lan beni..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst