- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
ben göremedimm
Ben göremiyorum.. Şirkette resimlerde görünmüyo.. Şimdi şirket engelleyince ben görememiş oluyorum dimi :mrgreen:
3. saniye gördüm![]()
anam sizde hiç resme bütün olarak bakmıyonus kiii



yok abi bana genelde "emin sus artık" diyolar :mrgreen: hem naaptın sen kanka? o yaştaki bebede hayabusa değil pocket bike bile olmaz:mrgreen: he illede var diyosanız o kullanamaz bize yollasın :mrgreen:emin ,arkadaş ortamında sana hızlı coo diyolar heralde
sonra kayboldumuu,tabi ben gördüğümde altında hayabusa vardı:queen:
birkere 3..resimde ikiden fazla adam var 1.. resimdede kadın degil başka bişey var kadını nereden gördün yaw ben o kadar baktım kadını bulamadım hava,su,ateş tahta ...element uydurmayın arkadaşlar
:queen::queen: bak yanlış olmasın ateş su toprak tahta olmasın oooo :queen::queen: kankaaaa
ha gayret dostum iyi bak göreceksin az kaldısilmişsin 3. resmi kanka nerde bend buluverim hemen![]()
Biri resim mi ekledi yine yoksa..
Ben baktığımda tek resim vardı :silent:
zion1 salatanın içinde ıspanak var. Bir kaç tanede şifalı bitki...:queen:
vala o salatanın içinde görünenler bir rivayet ama yapılan ankette %90 aynı şeyi örenler var siz içinde ne göreceksiniz önemli olan o baksana ayşegül niçkli arkadaşımız kadın görmüş niyeti bozukmudur nedir yaw acaba nasıl görmüş:mrgreen: