YZF R-125 geliyooooor

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2008-YZF-R125-colour-black_tcm26-208684.jpg


2008-YZF-R125-static-05_tcm26-208741.jpg


2008-YZF-R125-static-06_tcm26-208744.jpg



Engine -
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement 124.66 cc
Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm
Compression ratio 11.2:1
Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm
Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 13.8 L
Oil tank capacity 1.15 L
Chassis -
Chassis: Steel Deltabox
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 130 mm
Rear suspension system Swingarm (monocross)
Rear travel 125 mm
Front brake Single disc, Ø 292 mm
Rear brake Single disc, Ø 230 mm
Front tyre 100/80-17 M/C
Rear tyre 130/70-17 M/C
Dimensions -
Length 2,015 mm
Width 660 mm
Height 970 mm
Seat height 818 mm
Wheel base 1,355 mm
Minimum ground clearance 155 mm
Dry weight 126.5 kg



HARİKA:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cıbıra yakın fiyatta olmayacağı kesin,
cıbır severler sevdalarından vazgeçmesinler.:wiinkk:

çünkü bu filmin 250 cc olanını geçen sene izledik,
cbf 250 karbüratörlü iken 7900 ytl ve ybr 250 çıktı en bariz farkı enjeksiyonlu oluşuydu 9500 ytl ile girdi piyasaya,

şimdi de karbüratörlü cıbırın yanına enjeksiyonlu yzf geliyo,

cıbıra yakın fiyatta olsa acaba alırmıyım diye bile düşünmeyin bence kesinlikle iyi bi fark olacak aralarında.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
[NOT]
Valla fıyatı 7000 gıbı olursa bhence 5500 luk cbr125 e elveda dıyebılırız :)

Valla makul bi fiyat belirlerse yamaha bu modeli çook satar.!!Ama sonuçta yamaha motosikletleri genelde pahalı olur.Yamaha XT 125X modeli bile enduro olduğu halde 7000 TYL civarında..Üstelik bu süpersport sınıfında olduğundan dahafazla olabilir gibi geliyo bana:farao:

babama söledim baba mayısın sonunda geliyormuş hemen istiyorum dedim babam inşallah inşallah dedi :queen:

bu motor kaç yapar diye merak edenler için:
rieju rs2 125 (125cc 4 zamanlı) diye bir motosiklet vardı, motoru yamaha üretiyordu bildiğim kadarıyla, o da 15 hp idi ve youtube de dijital ibreyle 148kmh gördüğü bir videosunu izlemiştim.

fiyatı ise tahminen 10.000 ytl civarı olur.

cıbıra yakın fiyatta olmayacağı kesin,
cıbır severler sevdalarından vazgeçmesinler.:wiinkk:

çünkü bu filmin 250 cc olanını geçen sene izledik,
cbf 250 karbüratörlü iken 7900 ytl ve ybr 250 çıktı en bariz farkı enjeksiyonlu oluşuydu 9500 ytl ile girdi piyasaya,

şimdi de karbüratörlü cıbırın yanına enjeksiyonlu yzf geliyo,

cıbıra yakın fiyatta olsa acaba alırmıyım diye bile düşünmeyin bence kesinlikle iyi bi fark olacak aralarında.
[/NOT]
Ben dün e-mail atmıştım Yamaha'ya ve bugün cevabı gelmiş..
Dediğiniz fiyatların çok altında..
:wiinkk:

[EK]Gönderme tarihi: 14 Şubat 2008 Perşembe 06:09:38
Kime: [email protected]
Bilgi: Nihat Çadırcı ([email protected])

Sayın Murat Gergerli,



İkinci el satış ilanlarımız en yakın zamanda internet sitemizde yayınlanmaya başlayacaktır.



Yamaha YBR R125 model motosiklet şu an piyasada siz değerli müşterilerimizin beğenisine sunulmaktadır.



Ürünün, KDV ve ÖTV vergileri dahil fiyatı 3.449 YTL’dir. Bahsedilen fiyata, araç plaka ve ruhsat masrafları dahil değildir.



YBR R125 model ürünü daha yakından görmek isterseniz, Urfa’nın farklı noktalarına dağılmış olan zengin bayi ağımızdan size en yakın olanı ziyaret etmenizi rica ederiz.



Urfa’daki Yamaha bayileri hakkında daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki web sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederiz.



http://www.beldeyama.com.tr/www/yetkili_saticilar/bayiler2.php?k_id=13



Saygılarımızla

[/EK]

[PANKART]:cherry: Sanki bu topic açılacakmış gibi içime doğmuş yaw :cherry:[/PANKART] [PANKART]Ben R1'i Satıp R125 ALACAM :queen::queen:[/PANKART]
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
bu beldeyama ne karamsar bi kuruluş bi getircem bi getirmicem olmuyo böle :mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam bir üsteki mesajımda gelen e-mailin orjinalini yayınladım..:cat:

Şuan YBR R125 bayiilerde satış yapılıyor..:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi benım anlamadıgım konu YZF R-125 başlığındaa ybr r125 ten bahsedıyorsun bı karışıklık var :S

Yamaha YBR R125 model motosiklet şu an piyasada siz değerli müşterilerimizin beğenisine sunulmaktadır. demiş adam

@muratgergerli özel msj attım bakarmısın
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
işler ice karıştı simdi ne geliyo ne gelmiyo geliyosa fiyatı ne kadar bi doru dürüst açıklarmısınız:silent:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Paşam bir üsteki mesajımda gelen e-mailin orjinalini yayınladım..:cat:

Şuan YBR R125 bayiilerde satış yapılıyor..:cherry:

ya kosmer abi sana yanlış bilgi vermişler YZF fiyatı değil bu bizim bildiğimiz YBR 125 fiyatını vermişler adamlar anlamamışlar yada YZF 125R dan haberleri yoqq.. :queen: yada sen anlatamadın :p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
eyvallah gardaşım sağol beni desteklediğin için :queen::queen: :rendeer:


ayrıca bu alet 3500 ytl ise hemen bi beş on tane alalım..:p lazım olur ilerde bu fiyata bulamayız bunu :queen::queen::queen:
öyle stok yapar kara borsada satarız :queen:

şaka biyana şımdı arkadaşa denen kesin ybr 125

fiyatın cbr 125 ten aşagı olcagını sanmıyom
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bi dakika abicim benimde şimdi kafam dank dedi..
Şimdi benim yolladığım ve onların cevap verdikleri e-maillerine bakıyorum..:silent:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
öyle stok yapar kara borsada satarız :queen:

şaka biyana şımdı arkadaşa denen kesin ybr 125

fiyatın cbr 125 ten aşagı olcagını sanmıyom

bence fiyatı cıbırdan fazla olur dostum çünkü 250cc uçuk bi fiyat 125cc daha uçuk bi fiyat olur derim ben kanımca.. :queen:

bu karaborsa işi kafama yattı :queen::queen::cat:

Bi dakika abicim benimde şimdi kafam dank dedi..
Şimdi benim yolladığım ve onların cevap verdikleri e-maillerine bakıyorum..:silent:

Bencede murat kosmerim bu işte bi iş var hadi hayırlısı sen bi araştır bizde nasiplenlim sağol araştırmaların için..:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst