Beldeyama Aş Teşekkür

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya yanlız benim anlamadığım bişey yani bu yapılanlar çok iyi bişeymi? yani anormal bişeymi bence gayet normal ve yerinde kararlar bence herzaman böyle olması gerekiyo ama malesef burası türkiye olmuyo ondan beldeyamanın yaptığı normal ama türkiyede o kadar uyulmayan kural varki ondan bize bu çok ilgi ve alaka gibi geliyo bence herzaman olması gereken bişey buuu
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Enginn Ağabey,
Geçmiş olsun, tadıyla binersin artık. Bu örnek servisi bizimle paylaştığın için teşekkürler. :cat:
Motorumuzu gösteripte düzeldiğini görmek şahane bir duygudur, bendeniz çoğu zaman işkillenip motorumu servise bırakıyorum, bakıyorlar ediyorlar, ya bişiy yok abii diyorlar, ya da tamam abiy hallettik diyorlar:silent: Sonuç: ben aynı sorunları hissetmeye devam edebiliyorum:silent:
Sevgiler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Enginn Ağabey,
Geçmiş olsun, tadıyla binersin artık. Bu örnek servisi bizimle paylaştığın için teşekkürler. :cat:
Motorumuzu gösteripte düzeldiğini görmek şahane bir duygudur, bendeniz çoğu zaman işkillenip motorumu servise bırakıyorum, bakıyorlar ediyorlar, ya bişiy yok abii diyorlar, ya da tamam abiy hallettik diyorlar:silent: Sonuç: ben aynı sorunları hissetmeye devam edebiliyorum:silent:
Sevgiler

muzaffer abi geçenlerde bir mesaj attım görmedin veya görmezlikten geldin...mesaj topik içinde kaynadı...bizim serviste bir sorunmu var...söylermisin...hemen kulaklarını çekeyim...

hem motoru devirdiğinde nereye yaptırdın..motörü aldıktan sonra yolunu unutmuşun servisin reis...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Engin abi sorunun çözüldüğüne sevindim.
Acaba ECU yu tekrar mı programladılar yoksa yenisi mi takıldı?
Eğer değiştirildiyse ve motor eskisinden farklı çalışıyorsa, fazer da ecu ayarları zamanla bozuluyor mu?
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
muzaffer abi geçenlerde bir mesaj attım görmedin veya görmezlikten geldin...mesaj topik içinde kaynadı...bizim serviste bir sorunmu var...söylermisin...hemen kulaklarını çekeyim...

hem motoru devirdiğinde nereye yaptırdın..motörü aldıktan sonra yolunu unutmuşun servisin reis...

Bunnar çok önemli konular ve gissli sevgili Pandam, o yüzden alenen yazamadım, (Len olm, ben senin meşajını ne zaman atlamışım :p
Yav, kazadan sonra pek sürmeye fırsatım olamadı, herkes kafamı Sevdi:p ben de az ara verdim. Ancak, motor biraz çekişten düştü ve yakmaya başladıydı? Dedim servis zamanı geldi de ondan. Servis herbir şeyi değiştirdi bakımda, hatta gerekli olmayanları bile benim zorumla.:mrgreen: Buji-hava filtresi-yağ- (gerekli değil dediler ama sübap ayarları) vs... Ama motor aynı, az bişiy düzelir gibi oldu. Ama nerde o canavar çekiş, gaza cevap veriş, az yakış?? Servisinde suçu yok, ben de bildiğim herşeyi söyledim ama, sonuç bence değişmedi:) Dönünce bakacağım nedenmiş:rendeer:
Askerde 140 civarlarındaydın biliyom, askerden sonra bir zaafiyet, bir tatsızlık çöktü demek sana:mrgreen:
İnnova ya gelirsem, şahane bir ufaklık, dediğin gibi üzerine az motor bulunur:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bunnar çok önemli konular ve gissli sevgili Pandam, o yüzden alenen yazamadım, (Len olm, ben senin meşajını ne zaman atlamışım :p
Yav, kazadan sonra pek sürmeye fırsatım olamadı, herkes kafamı Sevdi:p ben de az ara verdim. Ancak, motor biraz çekişten düştü ve yakmaya başladıydı? Dedim servis zamanı geldi de ondan. Servis herbir şeyi değiştirdi bakımda, hatta gerekli olmayanları bile benim zorumla.:mrgreen: Buji-hava filtresi-yağ- (gerekli değil dediler ama sübap ayarları) vs... Ama motor aynı, az bişiy düzelir gibi oldu. Ama nerde o canavar çekiş, gaza cevap veriş, az yakış?? Servisinde suçu yok, ben de bildiğim herşeyi söyledim ama, sonuç bence değişmedi:) Dönünce bakacağım nedenmiş:rendeer:
Askerde 140 civarlarındaydın biliyom, askerden sonra bir zaafiyet, bir tatsızlık çöktü demek sana:mrgreen:
İnnova ya gelirsem, şahane bir ufaklık, dediğin gibi üzerine az motor bulunur:cat:

abi heman gerekli teknik dürtükleme yapılacaktır motörüne...hiç şüphen olmasın...:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bende tebrık ettım davransılarını helal olsun butun fırmalar boyle olsun.Bi arkadasımızın BMW facıasını hatırlıyorsunuz degılmı.Neyse demekkı Yamaha Hayat Onda mış :p
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
herkesin iyi dileklerine teşekkür ederim. Olması gereken bu ama bu etik kurala çoğu firma uymayınca yapılanlar anormal gibi geliyor insana. Yukarıda bir kaç arkadaşta değinmiş demekki Beldeyama bunu hep yapıyor.

O zaman Beldeyama yı tekrar tebrik etmek gerekiyor.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
geçen ay 2005 model xt660 aldım, ilk kullandığımdan beri düşük devirlerde sabit hızda gidememe problemi vardı, süleyman memnun servise götürdüm, normal olduğunu, bunların hepsinin böyle olduğunu söylediler, daha sonra yabancı forumları araştırmaya başladım ve ilk üretilen modellerde ECU üretim hatası olduğuydu, 014xxxx le başlayan şasi numaralı modeller etkilenenlerdendi ve benim şasi no 011xxxxxxx le başlıyor, yani üretim hatalı, beldeyama'ya durumu bildiren bir mail attım, 2 gün yanıt gelmeyince fabrikayı aradım, ilker bey ile görüştüm, beni daytona servise yöneltti, şimdilik haber bekliyorum, çarşamba bıraktım, arıza tespiti yapılıp gerekiyorsa parça siparişi verilecek fabrikaya. benim merak ettiğim garanti süresi dolmuş araçların üretim hatalı parçaları ücretsizmi değiştiriliyor? benden ücret talep ederlerse ne yapmalıyım?
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
garanti süresi dolan motosiklette parça değişimi mal sahibine aittir.

Ancak hatalı üretilen bir parçanın da değişmesi gerekir. Buda Türkiye'de servislere bildiriliyor. Motosiklet servise bakıma gittiğinde de servisin uyarıp bildirmesi gerekiyor.

Aldığın motorda servis kitapçığında bakımlarının tam olarak yapılıp yapılmadığı gözüküyormu. Tam olarak yapılmışsa ve de servis uyarmadıysa bedelsiz olarak değiştirmeleri lazım.

Yok bugüne kadar servise gitmemiş bir motor ise ve de üretim hatası ise Beldeyama genede iyi niyetle bakacaktır olaya diye düşünüyorum.

Sonuçları yazarsan sevinirim. Çünkü bende 3 tane yamaha var ileride garanti süresi bitince ne yapılıyor bu gibi konularda bilgimiz olur.

kolay gelsin.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
motosikletin 3. sahibiyim ve bana bir bakım kitapçığı vermedi satan arkadaş, zaten kendiside az kullanmış ve sadece yağ değiştirmiş, daha önce hangi servise gitti bilmiyorum ama örnek olarak ingilteredeki yamaha bütün yetkili servislerine fax çekerek hangi şasi no.lu motosikletlerin üretim hatasından etkilendiğini bildiriyor motorları geri çağırıyor ve parçayı değiştiriyor, beldeyama böle bir uygulama yaptımı bilmiyorum, gelişmelerden haberdar edeceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satış sonrası hizmeti yerine getirdikdiklerinden ötürü TEŞEKKÜRLER Beldeyama
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst