Beldeyama Aş Teşekkür

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Motosikletim bir müddet evvel HATA 43 ile arıza verdi. Yetkili servise götürdüm.Servis Manuel’ den bakıldığı zaman akünün yeterli gücü vermediği veya ECU problemi olduğu belirtiliyordu. Servis aküyü şarj etti olmadı, değiştirdi olmadı. Bağlantı kablolarından olabilir düşüncesiyle, onlar kontrol edildi. Motoru yeni yıkadıktan sonra olduğundan bir yerlere su kaçmış olabileceği kanaatiyle her yer kontrol edildi. Ama sonuç alınamadı. Dolayısıyla ithalatçı firma olan Beldeyama ile irtibata geçmem önerildi.
Akşam saat 16.00 sıralarında Beldeyama firmasına HATA kodu 43 ile ilgili servise müracaat edildiği ve servisin sorunu çözememesi üzerine tarafınıza müracaat etmem önerildiğinden ne yapmam gerektiği hususu elektronik posta ve faks çekilerek soruldu. Saatin geç olması nedeniyle ve de cevap alınamayacağı düşüncesi ile sabah bilgisayarımı açtığım zaman Beldeyama yetkilisi Sn.İlker İYİCİK’in maili ile karşılaştım. Mailde “Sn. Engin Kılıç İyi günler diler, Yamaha markasını tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Aracınızda oluşan bu arızayı gidermek için sizi uygun bir zamanda Beldeyama A.Ş. ye davet edeceğiz. ( Yalnız aracı bir müddet burada bırakmanız gerekecektir) Eğer aracı buraya getirme şansınız yoksa bir araç ile de aldırabiliriz. Sorunu burada çözüp size en kısa zamanda aracınızı teslim edeceğiz. Konu hakkında benimle temasa geçebilirsiniz.” Bildirilmesi üzerine Sn İlker beyi telefonla aradım. Aracın çalışır durumda olduğunu ancak gelirken herhangi bir problemle karşılaşıp karşılaşmayacağım konusunda tereddütlerim olduğunu bildirmem üzerine şahsına ait cep telefonunu vererek yolda arızalanması üzerine HER TÜRLÜ yardımı yapabileceklerini belirtmesi üzerine motoru akşam saat 16.10 ‘ da Beldeyama firmasına teslim ettim.Sabah saat 11.00 civarında Sn Burak KALAYCI tarafından cep telefonumdan aranarak hatanın tespit edildiğini,ECU ( Elektronik Kontrol Ünitesi)’ nin değişeceğini ve motoruma ait kırmızı anahtarın getirilmesi talep edildi.Kırmızı anahtarın tesliminden 3 saat sonra motorun hazır olduğu cep telefonum aranarak söylendi.Motoru İstinye’den Sn Burak KALAYCI’ dan teslim aldım FSM köprüsüne çıktım Anadolu Yakasına geçerken acaba dedim bu teslim ettiğim motordu diye şüphelenmeye başladım.Motor kuş gibi olmuş gaza dokunmaya gelmiyor. Gaz yemesi, hızlanması değişmiş gibi geldi. Ne yapsak acaba arada bir motor arızalı diye Beldeyama’ yamı bıraksak, motorun tavrı güzelleşiyor.
Şimdi gelelim müşteri memnuniyetine; Yukarıda bahsettiğim gibi sorunuma en kısa zamanda çözüm getiren ve şahsi olarak ilgilenerek yardımlarını esirgemeyen Sn. İlker İYİCİK ve Sn Burak KALAYCI nezdinde Beldeyama firması çalışanlarına teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum.

Engin KILIÇ

2006 Yamaha FZ 6 Fazer
2006 XT 125 X
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkes işini böyle yapsa keşke :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewet okudum hepsını gercekten tebrik ederim onları...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Sorunun hemen çözülmesi ne güzel! Bu tarz şeylere alışık olmadığımız için garip geliyor biraz...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
engin abi gerçekten sevindim sorununun bu şekilde halledilmiş olmasına...FT'de de okumuştum senin topiğini ve sonucunu merakla bekliyodum...Beldeyama'nında ilgisinden dolayı bende teşekkürlerimi iletiyorum...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlısı olsun ennginn(abi)..
alısılmadık bı davranıs dıstrıbutorlerden..
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Genelde Beldeyama'nın müşteri memnuniyetiyle ilgili olumlu görüşlere rastladığım için örnek bir satıcı olduğunu düşünüyorum.Genel Türk esnafı düşüncesiyle,kısa vadeli kar'ı sevip müşteriyi ikinci plana atmayacaklarını düşünüyorum.Nitekim yıllardır bu sektörde olan bir firmanın bundan sonra bozulacağını kanısındayım.
Enginn arkadaşım sanada geçmiş olsun.Hoş bu arıza işine yaramış gibi görünüyor.Uzun zaman arızasız ve kazasız kullanmanı dilerim.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
güzel bir haberdi, kötü durumları paylaştığımız gibi bunları da paylaşalım ki hem firmalara bir jestimiz olmuş olsun, hem de kullanıcıları bilinçlendirelim

tebrikler Beldeyama, teşekkürler ennginn :cat:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
İlginiz için teşekkürler arkadaşlar bence Türkiye'de az rastlanan bir olay olduğundan herkesle paylaşmak istedim.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Kötüleri kalaylıyorsak, iyileri de alkışlamamız gerekir.
Bravo beldeyama. ::alkiis::
sana da geçmiş olsun enginn
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ben Yinede Beldeyama Vede Servislerinden Haz Etmiyorum

eee piyasada kırk türlü esnaf ve kırk türlü servis var...gittiğin servisten haz etmemeni anlarım ama Beldeyama konusunda neden bu düşünceleri taşıdığını anlayamadım...hani öncesinde yaşadığın ve sonuçsuz kalan bir problemin olduda böyle düşünüyosan sorunu bizede anlatırsan bu şekilde bizde aydınlanmış oluruz...:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
eee piyasada kırk türlü esnaf ve kırk türlü servis var...gittiğin servisten haz etmemeni anlarım ama Beldeyama konusunda neden bu düşünceleri taşıdığını anlayamadım...hani öncesinde yaşadığın ve sonuçsuz kalan bir problemin olduda böyle düşünüyosan sorunu bizede anlatırsan bu şekilde bizde aydınlanmış oluruz...:cat:


en küçük civata bile siparişle geliyor ve gelmeside herne kadar 30 iş günü diyorlarsada 6 ay sürüyo insan beldeyamadan sipariş verince kendisini marsda hissediyor yani japonya beldeyamaya çok uzak
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
en küçük civata bile siparişle geliyor ve gelmeside herne kadar 30 iş günü diyorlarsada 6 ay sürüyo insan beldeyamadan sipariş verince kendisini marsda hissediyor yani japonya beldeyamaya çok uzak

bu sorunu 535 virago için yaşıyosan bişey diyemem ama (sanırım üretimden kalkmıştı ama yinede yedek parça temini yapmak zorundalar tabiki) diğer modeller için aynı sorunun geçerli olmadığını düşünüyorum...eğerki gittiğin servisten memnun değilsen sana özelden bir servis tavsiye edebilirim...benim yaklaşık 4 senedir gittiğim bir servis...:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
bu sorunu 535 virago için yaşıyosan bişey diyemem ama (sanırım üretimden kalkmıştı ama yinede yedek parça temini yapmak zorundalar tabiki) diğer modeller için aynı sorunun geçerli olmadığını düşünüyorum...eğerki gittiğin servisten memnun değilsen sana özelden bir servis tavsiye edebilirim...benim yaklaşık 4 senedir gittiğim bir servis...:cat:



dostum çok teşekkür ederim ilgine ama özene bezene yaptığım 535 imi adamlar yüzünden sattım artık umarım aynı durum suzukide başıma gelmez:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ybr min amortisör furşlarında karıncalanma vardı ve keçeleri yemişti.

servise bir kere gittim hemen garanti formu dolduruldu 10 gün sonra yenileriyle değiştirildi beş kuruş para alınmadı.

sitemizde okuduklarımızdan,çevremden duyduklarımdan ve yamaha servisinde yaşadıklarımdan sonra yeni alacağım motosiklet %90 yamaha olur:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili ennginn şaka yapmıyorsunuz değil mi,:cherry:

Buna müşteri memnuniyeti diyorlardı değilmi?

:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İlginiz için teşekkürler arkadaşlar bence Türkiye'de az rastlanan bir olay olduğundan herkesle paylaşmak istedim.

abi Türkiyede az rastlanır dediğin şeyi ben 2004 yılında yaşadım...Beldeyama Genel Müdürü Hayri Erce beye bir mail attım...bir motosiklet almak istediğimi bu konuda yardımcı olmalarını rica ettim...akşam mail attım...sabah 09.30 itibariyle beni skreteri aradı ve kendisine aktardı...ben gak guk dedim önce ...sonra derdimi anlattım...bir çayını içmeye çağırdı ...gittim çayını içtim...kaynaştık abi kardeş olduk...dedimki abi motosiklet alabilmem için şartlarım bu...işinize gelirse...Hemen Nihat Beyi yanına çağırdı Mete kardeşimize yardımcı olun...Nihat Çadırcı abim ve Satış Müdürü abimiz beni önce Daytona Motor Kuruçeşme sonra Süleyman Memnun motora yönlendirdi...onuda anlatayım...Daytona Bülent Mamaya tam sipariş verecekken cepten satış müdürü aradı...dediki Mete dur almaa...hemen Süleyman Memnun MAslak 2.kısıma git...ondan alırsan daha avantajlı...ben hop Maslaktaydım 30 dakka sonra...motorun ödemesini kredi kartımla yaptım...2 gün sonra kasasından kendi ellerimizle çıkardım makinayı...

yani Engin abi Beldeyama başka...Koç grubu bilirsin...


daha bitmedi...Sıemens AG Muhasebe personeliydim bir süre...eski bir KOÇ lu olarak durumu Semahat Arsel hanımefendiye arzettim...Semahat Arsel de KOÇ un önde gelen yöneticisidir...bizzat anlattım durumu......bugün kendisine ulaşmak na mümkündür...e forsumuz vardı o dönemler...Nakkaştepede çayını içmişliğim vardır...beni sever...ben o zaman SIEMENS Fındıklıda stajyerdim...Lise yıllarımda...asansörde karşılaştık...ne tatlı şeysin sen yavrucum dedi bizim muhabbet başladı...:pTürkiyenin en zengin kadınlarından biri...Holdingte Rahmi Koçtan daha forslu biridir...

bakma bana Engin abi dış kapının dış mandalıyız ama bu insanlardan ne kariyer nede başka bir talebim oldu...:pha olaydı başka olurdu o ayrı...:cat:


şu an kullanılan YBR lerin tüm testlerine katıldım...evden aldılar yedirdiler içirdiler bide motörlarla gezdirdiler iyimi...VIP muamele yani...:p

Japonyadan mehendis beyler geldi...ama .pneler beğendiğimiz modeli asla üretmediler veya getirmediler...ybr yine aynı ybr...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst