- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
jawa 350 cc ogarım var 1 lt ile saatte ortalama 90-100 km arası 43 km yaptı.tabi hava yol durmu burda faktör olabilir
abi affet ama yemeyiz,burda yılların motorcuları var.
sallamışsın
jawa 350 cc ogarım var 1 lt ile saatte ortalama 90-100 km arası 43 km yaptı.tabi hava yol durmu burda faktör olabilir
5)Beygir gücü: CUP'larda genel de motorgücü 7-9 HP arasındadır. ki rahatça 100 basarsın.zira 125liklerle arasında pek bi fark yok topu topu 25cc!
Bu yazdigini bir daha dusun istersen. Bu motorlar icin max. hiz 80 km/h dir. Rahatca degil, yirtinircasina 100 km/h basamazsin.
Honda İnnova 125cc....3.8 litre deposuyla 174 km gitti....yıl 2005...tarafımdan teyit edilmiştir...varmı ötesi...
kıyas için mobilet gerekiyor...![]()
abi gene çok yakmışo zaman kilo kaçtı onuda teyit edelim
:queen:
valla hatırlamıyom...105 olabilir...![]()
Yalançııı Handrooo
Sen hayatında bir kere bile 105 olmadın ki:mrgreen:
İnnova ağlamıştır ne diyeyim sana bu gurbet ellerinden:mrgreen:
Honda beat: maksimum sürat 85km/h, 2 kişi, yol ve sürüş şartları Değişik, Sonuç: 2,7 Litre/ 100 Km
abi haklısın İNNOVA ağladı ama tam benlikdi...inan yere çok sağlam basıyodu motör ağırlığımla...:cat:
125i çok rahat gören makinaydı kız gibiydi şerefsiz...ybr nal toplardı...cbf desen yoktu o zamanlar...ne makinaydı be...ale:
askerden sonra 105 oldum...sonra aldı başını gitti...
2.7 litre 100 km...3.8 litre 175 km hangisi daha iyi abi..kafam karıştıda...şunu bir kmde kaç kuruş yaktı olayına çevirsene...basit ama saksı şimdi çalışmadı...
Benzinin litresi eeeeee, nasıl diyo siz Türklerr, ee kaşş paraa:silent: eeii
haydaaa...api türki pezos...pezo türkiş lirass...lirettos...avurudisss...öro..eros ramozotti...izıntit...veri nays encoybıl... ...:queen::wiinkk:
valla hatırlamıyom...105 olabilir...![]()
apostalos kakalamanis pötöröf gömbelez cıvırttak zımbırtlek cafah..
mariah carey..
ooossıırmıısssıııınnnn..
hey maşşşallah,şimdi kaç:bounce:
motorunla aynı kiloya geldin herhalde meteciğim.