[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
alem bana hasta ben Yusuf abime...selam saygı ve hürmetlerimi arz ederim efenim..:cat::rendeer:

Yusuf abi ile Adanalı abimin yanındaki abimiz kim...

cezerye misafir sensin ama senin heç fotoşipşağın yok...

saç rengine sarımı karışmış...:silent:
birader ben ael320 hatırla tanışmştık harunun kazasında vatandaşın çarpanın adresinide sen bulmuştun ben de adamı marizlemiştim ya!
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
alem bana hasta ben Yusuf abime...selam saygı ve hürmetlerimi arz ederim efenim..:cat::rendeer:

Yusuf abi ile Adanalı abimin yanındaki abimiz kim...

cezerye misafir sensin ama senin heç fotoşipşağın yok...

saç rengine sarımı karışmış...:silent:

metehen kardeşim, merhaba.bizim yanımızda ki adem ağbimiz.kendisi bütün adana eşrafı ve motorcuları tarafından bilinir.sevgilerimle.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
tabi cezerye öyle bir acaip yakalamışki beni gece rüyasında görenin kırk gün sütü kaçar kendi kendimden korktum öcüye benziyorum aynı
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi cezerye öyle bir acaip yakalamışki beni gece rüyasında görenin kırk gün sütü kaçar kendi kendimden korktum öcüye benziyorum aynı

:queen::queen:
ne öcüsü abii yaw senin kadar tatlı şirin bi adamdan öcü mü olur yaaff sen de haaa:p:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
öhöm gak guk ne desem allasen buldun madeni walla makaraya sarıon sen beni
(teşekkür ederim)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Her işten İstanbul-MT'ye bir pay çıkartırız biz. :p

dsc03076awo9.jpg


Adanadan herkeslere selamlar. :queen:

murat abi cok guzel olmus eline saglik... :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
birader ben ael320 hatırla tanışmştık harunun kazasında vatandaşın çarpanın adresinide sen bulmuştun ben de adamı marizlemiştim ya!


Allah canını almaya ADEM reis...:pael320 dyeince çaktım köfteyi...benim korkunc avatarlı fotosu olan abimmiş...selamlar...:p:wiinkk:

metehen kardeşim, merhaba.bizim yanımızda ki adem ağbimiz.kendisi bütün adana eşrafı ve motorcuları tarafından bilinir.sevgilerimle.

valla uyanamadım ben önce...şimdi hatırladım...

Adanalı olsun Freddy Krueger olsun...:queen:Adem abi Elm Sokağı Kabusu filminden çıkmış gibisin ya...:cherry:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
eyvallah kardeşim benim yeğenimi öp allah uzun ömürler versin

yaaaa mete abii öle deme adem abime yaa o her haliyle cok tatlı ::miiz::::miiz::::miiz::
:p
bu gazla ben tekire kadar benzin yakmadan giderim artık alllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaaaa mete abii öle deme adem abime yaa o her haliyle cok tatlı ::miiz::::miiz::::miiz::
:p

tabi bizim başımız kel değil diye dimi...:salut::p

eyvallah kardeşim benim yeğenimi öp allah uzun ömürler versin


bu gazla ben tekire kadar benzin yakmadan giderim artık alllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!



sağol abi Allah hoşnut olsun sizlerden...benim cimcime ellerinizden öper...:p

keller pek sevimli ve çekiciymiş...Bilimsel gerçek bunlar..:queen:

(bilimsel gerçek deyince şimdi cezerye atlar kaynak nirde diye):p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya adana ve istanbul mt buluşturmak için sabah sabah kıvrandık
Hiç bi teşkür veya iyi dilek yok:mrgreen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
lütfüüüüüüüüüüü odan hazır ama biraz soğuk mercedesin klimasını getir gelirkene üşmezsün evlat artık manevi baban oldum ya sana evlat diyeceeem:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst