[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
adana MT süpersiniz walla
resimlerde çok güzel harika bi buluşma olmuş teprikler:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Güzel eğlendik arkadaşlar. Gelen tüm arkadaşlara tekrar saygılar sevgiler. Bu güzel dostuk arkadaşlık bozulmasın. Görüşmek üzere.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herkese katkılarından dolayı teşekkür ederim.çok sıcak,eğlenceli bir gece oldu.hepinize sevgilerimle.(resimleri acilen bekliyoruz)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
vay vay vay organizasyona bak maşşallah :) anlaşılan her şey çok güzel olmuş elinize sağlık yalnız cevizli fındıklı çikolata parçacıklı sahlepte kaldı aklım :p
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ve gecenin starı..
hayabusasıyla Burcu:) Adana - MT'nin gururu:)
bi sesi var.. horrn horrrnnn...
img1332zx0.jpg

[

:mrgreen: :p

klasel cam ltd. şti.
adem layıkel
(abim) saolsun
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Vay hemşerilerim benim...Resimlere bakıpta sevinmemek olumu yaw...:wiinkk:

Geceniz neşeli olmuş..Allah neşenizi bi ömür bozmasın...:rendeer:
Cezoyu ağırlamış işi bitirmişsiniz..:pYoksa alimallah dile düşerdik Adanalı olarak..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
valla iyi edersin ademim sensiz olmıii
cezeryecim o senin sıcak kanlılığın tabi benim hatunda seni çok sevmiş e nede olsa sende adanalısın kan çekmiş:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
:bounce:
valla iyi edersin ademim sensiz olmıii
cezeryecim o senin sıcak kanlılığın tabi benim hatunda seni çok sevmiş e nede olsa sende adanalısın kan çekmiş:p
cengis abi be yarın ki geziden eminmisiniz alper tekir de buz kesik her yer dior
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
valla hasan herşey iyi dedi bilmiyorum olmazsa yumurtalık yaparız yaf atlar altımızda nasılolsa
latif herzaman yer hazır
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
helal olsun valla güzel buluşma olmuş :p geyiklerde 10 numero:p allah tekrarını nasip etsin işalla.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
valla hasan herşey iyi dedi bilmiyorum olmazsa yumurtalık yaparız yaf atlar altımızda nasılolsa
latif herzaman yer hazır

:thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft::thumleft:

isooo zengin ana baba buldum laaa:mrgreen: motorlarida varrr:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Her işten İstanbul-MT'ye bir pay çıkartırız biz. :p

dsc03076awo9.jpg


Adanadan herkeslere selamlar. :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu fotograf mete abime gidecekmiş:) oyle soylendi:)

img1349di1.jpg



..


alem bana hasta ben Yusuf abime...selam saygı ve hürmetlerimi arz ederim efenim..:cat::rendeer:

Yusuf abi ile Adanalı abimin yanındaki abimiz kim...

cezerye misafir sensin ama senin heç fotoşipşağın yok...

saç rengine sarımı karışmış...:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst