[MT Adana] 08.02.2008 Cuma İstanbuldan CEZERYE yi ağırlıyoruz

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
biliyorum adını. konuşuyoruz msn de:) adını kullanmamak icin oyle yazdıgını soyleyince, ben de renk vermedimdi:)

burcu, bis sana gelios once. 7 gibi sendeyis musaaatsan:p birer çay içerik kıs kısa:) olar?

ok :cat:

Sabahtan demlenen çay var, zulalıyom sizler içünnn :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Burcu patron sana maaş vermiyor herhalde eski çay falan, desene yemeğe gelseler geçen kurban bayramından kalma etten yemek yapcen:queen:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:queen::queen: susmazz ooo :queen:



yaa ben eski cay içmeemmmmm:farao:
yenisini demlersin :p

walla eleman arioz, gel başla, ilk çayını da cezeryeye demlemiş olursun :queen:

Burcu patron sana maaş vermiyor herhalde eski çay falan, desene yemeğe gelseler geçen kurban bayramından kalma etten yemek yapcen:queen:

walla çay stoğumuz iyi, dükkanda yok yok ama eleman olmadığından ve fazla fırsat bulamadığımızdan sabahki çay akşamı buluo :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Noldu ağırladınız mı CEZERYE sucuğunu :p Gerçi zaten ağırdır o, çok zor olmaz sizin için :p :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
len Purcu bizim TA fiyatları ne oldu, ne yavaş müessese kardeşim sizinkisi :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
cizirya geceside gectu...

organizasyonda emegi gecen tum arkadaslara tesekkur edioruuum...:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ya harika bir akşamdı.. fotografları şimdi mi yuklesem? bu başlıkta mı yayınliyças?
ben bendekileri aktarayım, siz yeni başlık acarsanız, ordan paylaşmaya devam edilir:)

bis kıslar, onden bulusalım, bi çay içelim dedik, bırakmadılar;) [burası Burcu'nun çalıştıgı tükan]

img1314ss0.jpg



Burcu iş başında.. müşteri beklemez:)

img1315db9.jpg



comet:(
img1316id6.jpg



Ayshegül geldi tabi, İsmailin yüzüne bakın:D

img1319eu5.jpg



ekibi bulma vaktiii.. Burcu'dan ayrılıyoruz, dooogru Kazım Büfe'ye...

img1321mg3.jpg



Kazım Büfe'de toplaşmaya başladık

img1325oc3.jpg



yorum yok. eheh:D

img1327hs2.jpg



iso'nun kara kurbaası:)

img1328je6.jpg



kuzu iso:D

img1331wm5.jpg



itilip kakılan gavur latif:D

img1330jy2.jpg



ve gecenin starı..
hayabusasıyla Burcu:) Adana - MT'nin gururu:)
bi sesi var.. horrn horrrnnn...
img1332zx0.jpg



bunnar da arkasından bakannar:D:D pauahaha

img1334fv7.jpg



cafe mum a vardık, sıgışmaya calıştık:) birayı ilk defea tuzlu limonlu denedim.. uff... leziz oldu. oyle kafa da yapmazmış:) bişe daha ogrendik buyuklerimizden;)

img1337dd0.jpg



ne yapsak... burdan nereye gitsek?!:)

img1339ww6.jpg



bu fotograf mete abime gidecekmiş:) oyle soylendi:)

img1349di1.jpg



bu, lezizi duzlu biram:) bundan sonra oyle iccem. cok begendüm:)

img1354rz7.jpg



MT-Adana toplanır da modumuz bizi yalniz bırakır mı? nişanlısıyla, makina:) allah tek yastıkta kocatsın, mutlu, uzun ömürler yasasınnar issallah:)

img1352an2.jpg



tabii ki orda da cok durmuyoruz, dooru fasıla.. KomSHu bekler:)

img1359rw1.jpg



allah bozmasın:) (benim annemle babamın da nişalılık zamanlarından boyle fotoları var:) bakışırlarkene:p)

img1362xf1.jpg



kim bunnar yau... ben tanımıyom:queen::queen:

img1364xd9.jpg



hani, nerdesin demeyin, burda ben de varım.

img1370ns4.jpg



fasılı da bitirdik:) üstune saalep icme vakti. doooogru Menderes Bulvarı'na

img1371ox5.jpg



saalep çeeeeeek!! (uyyy.. salepler de harikaydı.. ustunde ceviz ve fındık.. bi de çikaaata parcacıkları... ufff... yau ole saalep mi olur? sabah oylen aksam icilir o yaw!!)

img1373go7.jpg



burda ufak çaplı bi gosteri vardı:p

img1375sw2.jpg



napiyisinas?
img1376jw3.jpg



bu fotoda da makine, Adana' daki hamam boceklerinin ortalama boyunu gösteriyor:D bu konu nerden açıldı ola?:D
img1378lp0.jpg



biri yer biri bakar:D:D
img1380dh3.jpg



burda da iso, veda vakti diye aglama numarası yapıyor:) ayshegül de iso da cok tatlılar, burdan sefkiler tekrar:)
img1382hm0.jpg



bendeki fotograflar özetle böyle arkadaşlar.. kimlerde ne fotograflar var?! bilmiyorum.. :)

ADANA-MT YE BURDAN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ İLETMEK İSTİYORUM. ÇOK GÜZEL BİR AKŞAMDI.. YOLUNUZ AÇIK OLSUN:)
sevgiler..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çok güzel eylenmişsiniz arkadaşlar.seyretmekte güzel di,işten yeni döndüm orada olmayı çok istiyordum...
ehhhh naparsın.:pr:
herkese selam:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
gursel abi keske gelseydin ama is daha onemli zate bizde bekledik bu cizirya ne cikacak die kara kuru bise cikti:queen:

ciziryaaa bende ne fotolarrr varrr :p

hangisini koysam die seciorum ama once motor(cengiz)abi yarin topic acacak oraya koycasss biz:mrgreen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
aha CEZERYE sucuğunu ağırlamışlar. :mrgreen: Ne zaman İstanbul'a geçiyon Cezerye hanım :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Vay be cok mothıs olmus gezınız tebrık ederık yarın ben gelıom sız toplanın gelmeye calıscam :p :queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst