ya harika bir akşamdı.. fotografları şimdi mi yuklesem? bu başlıkta mı yayınliyças?
ben bendekileri aktarayım, siz yeni başlık acarsanız, ordan paylaşmaya devam edilir
bis kıslar, onden bulusalım, bi çay içelim dedik, bırakmadılar

[burası Burcu'nun çalıştıgı tükan]
Burcu iş başında.. müşteri beklemez
comet
Ayshegül geldi tabi, İsmailin yüzüne bakın
ekibi bulma vaktiii.. Burcu'dan ayrılıyoruz, dooogru Kazım Büfe'ye...
Kazım Büfe'de toplaşmaya başladık
yorum yok. eheh
iso'nun kara kurbaası
kuzu iso
itilip kakılan gavur latif
ve gecenin starı..
hayabusasıyla Burcu

Adana - MT'nin gururu

bi sesi var.. horrn horrrnnn...
bunnar da arkasından bakannar


pauahaha
cafe mum a vardık, sıgışmaya calıştık

birayı ilk defea tuzlu limonlu denedim.. uff... leziz oldu. oyle kafa da yapmazmış

bişe daha ogrendik buyuklerimizden
ne yapsak... burdan nereye gitsek?!
bu fotograf mete abime gidecekmiş

oyle soylendi
bu, lezizi duzlu biram

bundan sonra oyle iccem. cok begendüm
MT-Adana toplanır da modumuz bizi yalniz bırakır mı? nişanlısıyla, makina

allah tek yastıkta kocatsın, mutlu, uzun ömürler yasasınnar issallah
tabii ki orda da cok durmuyoruz, dooru fasıla.. KomSHu bekler
allah bozmasın

(benim annemle babamın da nişalılık zamanlarından boyle fotoları var

bakışırlarkene

)
kim bunnar yau... ben tanımıyom:queen::queen:
hani, nerdesin demeyin, burda ben de varım.
fasılı da bitirdik

üstune saalep icme vakti. doooogru Menderes Bulvarı'na
saalep çeeeeeek!! (uyyy.. salepler de harikaydı.. ustunde ceviz ve fındık.. bi de çikaaata parcacıkları... ufff... yau ole saalep mi olur? sabah oylen aksam icilir o yaw!!)
burda ufak çaplı bi gosteri vardı
napiyisinas?
bu fotoda da makine, Adana' daki hamam boceklerinin ortalama boyunu gösteriyor

bu konu nerden açıldı ola?
biri yer biri bakar

burda da iso, veda vakti diye aglama numarası yapıyor

ayshegül de iso da cok tatlılar, burdan sefkiler tekrar
bendeki fotograflar özetle böyle arkadaşlar.. kimlerde ne fotograflar var?! bilmiyorum..
ADANA-MT YE BURDAN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ İLETMEK İSTİYORUM. ÇOK GÜZEL BİR AKŞAMDI.. YOLUNUZ AÇIK OLSUN
sevgiler..