İğrenç görünen seleden nasıl kurtulunur?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun valla guzel olmus tuttum bunu=)):p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı olsun güle güle kullanda başka desenler farklı renkler varmıdır?bende düşünüyorumda değiştirmeyi.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bişi demıyorum sen demssın gültekin :mrgreen:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsun arkadaşım ama sarı renkli banknot yok yenimi çıktı yoksa sen yeni mi bastın 12.50 ytl yeni çıkanlar böyleymiş:queen:
Temel yanlışlıkla 120 dolar basmış hiç kimseye yutturamamış doğuya gitmiş tükanın birine girmiş 120 dolar bozabilirmisin demiş adamda abi iki tane 60 lık yaparım demiş
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
guzel olmuş..ellerine saglık askerlik arkadaşının. soluk kırmızıdan da kurtulmuşsun, iyi olmuş. yalniz madem ciciliyon motoru, bi de yıkayaydın..
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güsel olmus hayırlı uğurlu gelsin inş. :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güzel olmuş,eskisi hakikaten kötü duruyormuş :)
Maliyetsiz şeyler bunlar,tanıdığın olmasa bile 10-20 ytl ye hallolacak şeyler.O şekilde binmekten iyidir,göz zevki olan insan zaten senin yaptığını yapar..
Hayırlı olsun,güle güle kullan Gurzan :cat:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Merhabalar öncelikle söylemem gerekiyorki temiz olmuş ancak selenin dış hatları formunu kaybetmiş kullanılan malzemeden kaynaklanan bir sorun olarak köseler daha yumuşak hatlı olmuş, sanırım sebebide viynl i sünger malzemeye iyice sıfırlamak için gereğinden fazla gerilmesinden kaynaklanmış... orjinalliği gitmiş..... ama temiz... kazasız belasız sürüşler.....
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnn
ama şu mutar ustanın adresinide buraya yazsaydın olmazmıydı?
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
mutar ustanın telefonu yok murat usta versek olmazmı :mrgreen: binarar iyiydi abi, yada sende aye abimiz gibi anket düzenle selemi hangi ustadan değiştireyim mutar mı murat mı diye:p

haha :) sende hemende zıpladın emüüüünnnn
abi bırak artık peşimi sıkıldım senden :queen::queen::queen:
söz sanada bışeyler ayarlıcam maltepede :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst