Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun valla guzel olmus tuttum bunu=))
hayrlı olsun güle güle eskit:rendeer:
mutar ustanın telefonu yok murat usta versek olmazmı :mrgreen: binarar iyiydi abi, yada sende aye abimiz gibi anket düzenle selemi hangi ustadan değiştireyim mutar mı murat mı diyehayırlı olsunnnnnnnnnnnnnn
ama şu mutar ustanın adresinide buraya yazsaydın olmazmıydı?
mutar ustanın telefonu yok murat usta versek olmazmı :mrgreen: binarar iyiydi abi, yada sende aye abimiz gibi anket düzenle selemi hangi ustadan değiştireyim mutar mı murat mı diye![]()