Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ooooooo hayırlı olsun Bülent :) Çok sevindim, bende hayalime kavuşurum inşallah... :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
13
Vee işte mutlu son :joker:
Aşkımın başının etini yedim '' hadi ne zaman alıcaz bu motoru '' diye sonunda bıdı bıdıma dayanamadı ve canım aşkıma en yakışan motoru aldırdım :cat: Aşkıma kalsa daha bekliyecek, hala o motor mu daha temiz bu motor mu kararsızlığında kalıcak :silent:

Bitanem benim en güzel tercihi yaptık Allah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin bize ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...

Ya Bülent,sevgili kardeşim,şey,ehem,yani,hani diyorumki,nasıl desem,öhhö öhhö,eeeeee.Ya bu nasıl soru böyle şeyler sorulurmu yaaaaa,55ime gelince bi siteye üye olmuşum nihayet admin için sorduğun soruya bak,kardeşim sen benim siteden atılmamımı istosun yaaaben nasıl cevaplarım bu soruyu,nasıl derim evet haklısın diye:queen::queen::queen::queen:


vay vay vay bunlarıdamı duyacaktık.
Herkes fazer alabilir ama herkes fazer kullanamaz. :wiinkk:

Şaka bir yana Bülent'e güzel bir motor aldık. Nazar deymesin.
nazar10.gif
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bülent çok sevindim.. Allah kazasız belasız güzel günlerde sürmek nasip etsin..
Vallaa hiç beklemiyodum, sevindim birden görünce..
Hayırlı olsun kardeşim :rendeer:

Sağol pınar iyi dileklerin için...bende CBF250 sende GT250 varken sen beni geçiyodun,şimdi sıra bende...:):p

Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:

Bu arada km'si ve fiyatı ne?

sağol kardeşim teşekkür ettim...:rendeer: diğer soruların cevabını özelden yollarım sana...:wiinkk:

hayırlı olsun , iyi günlerde kullanın...

teşekkürler arkadaşım iyi dileklerin için...:rendeer:

abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...

Ya Bülent,sevgili kardeşim,şey,ehem,yani,hani diyorumki,nasıl desem,öhhö öhhö,eeeeee.Ya bu nasıl soru böyle şeyler sorulurmu yaaaaa,55ime gelince bi siteye üye olmuşum nihayet admin için sorduğun soruya bak,kardeşim sen benim siteden atılmamımı istosun yaaaben nasıl cevaplarım bu soruyu,nasıl derim evet haklısın diye:queen::queen::queen::queen:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: abi bu erhan varya çok fena...sırf foto iyi çıkmasın ondan iyi görünmeyim diye digital fot.makinasını getirmemiş...:mrgreen: cepten çekip hatta ve hatta rengini soldurup öyle atmış fotoyu...:mrgreen: ama bu halimle bile ondan daha çok yakışmışım be sağol hakan abi radikal değerlendirmen için...:):rendeer:

Güzel makina Bülent. Güle güle bin abisi..

Rigel sağol kardeşim iyi dileklerin için...:rendeer:

Hayırlı olsun Bülent kardeşim.Kendim almış gibi sevindim.Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:.YA biz napıcaz ya:salut:? Kaldıkmı karakaçanla en arkada:cherry:?

vay oğuz çok teşekkür ederim kardeşim güzel dileklerin için...:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun ,kazasız belasız kullanmanı dilerim :cat:

bülent hocam hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin

burda tanıdığım tanımadığım bütün üyelerin gönlündeki motoru almaları çok keyif veriyo bana, allah herkesin gönlüne göre versin
(makul hayaller içindir bu duam:))

hayırlı olsun.:rendeer:
PHAETONW12, kıllıtarkan,karmacoma iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar sağolun...:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun:cat: Nice seneler, kazasız belasız sürüşler:) İyi bakın birbirinize hapiniz:cat: Şahane olmuş

iyi dileklerin için teşekkürler muzaffer abi...:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Sağol pınar iyi dileklerin için...bende CBF250 sende GT250 varken sen beni geçiyodun,şimdi sıra bende...:):p

Eeee ben SV ile de seni geçerim şimdi :queen::queen::queen:
Neyse müsaade ederim sana, sende benim mavişi park halindeyken geçebilirsin:cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşım hayırlı olsun.inanki çok sevindim.neden diye sorarsan eğer,benimde hayalim çünkü,kendimi bir an senin yerine koyarak almış gibi oldum sanki.tekerin düz bassın.sevgilerimle.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bülent hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanman dileği ile..

ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:

şeytan diyor ki bana; Ne duruyorsun PATLAT gitsin.:queen::cat: misali
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız inşallah...

hayırlı uğurlu olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.

iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar...:rendeer:

Ooooooo hayırlı olsun Bülent :) Çok sevindim, bende hayalime kavuşurum inşallah... :)

çok sağol tuğba...inşallah sende kısa sürede kavuşursun TA'na amin...:rendeer:

vay vay vay bunlarıdamı duyacaktık.
Herkes fazer alabilir ama herkes fazer kullanamaz. :wiinkk:

Şaka bir yana Bülent'e güzel bir motor aldık. Nazar deymesin.
nazar10.gif

vay vay vay vay vayyyy...amanda amannnn...lafta pek cuk diye yerine oturdu hani...kızardım bozardım...::utangac: erhan stajerlik şurda sezon açılana kadar 1-2 ay sonrasını yollarda konuşuruz sevgili kardeşim...:cherry::wiinkk:

Eeee ben SV ile de seni geçerim şimdi :queen::queen::queen:
Neyse müsaade ederim sana, sende benim mavişi park halindeyken geçebilirsin:cherry:

muhahaha zuhahaha hiç güleceğim yoktu pınar...:) tamam tamam geçersin zaten bilirsin bende pek hızı sevmem...:cat:

arkadaşım hayırlı olsun.inanki çok sevindim.neden diye sorarsan eğer,benimde hayalim çünkü,kendimi bir an senin yerine koyarak almış gibi oldum sanki.tekerin düz bassın.sevgilerimle.

iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim...inşallah sizde en kısa sürede kavuşursun fazer'ına...:rendeer:

Vee işte mutlu son :joker:
Aşkımın başının etini yedim '' hadi ne zaman alıcaz bu motoru '' diye sonunda bıdı bıdıma dayanamadı ve canım aşkıma en yakışan motoru aldırdım :cat: Aşkıma kalsa daha bekliyecek, hala o motor mu daha temiz bu motor mu kararsızlığında kalıcak :silent:

Bitanem benim en güzel tercihi yaptık Allah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin bize ::kalbim::::kalbim::::kalbim::

amaninnnnnnnnnn...benim canım minicik aşkımda burdaymış...canım aşkım benim...:joker::joker::joker: vallaha doğru diyosun aşkım bunu almamda senin etkin büyük...ben en azından 3-5 motor daha tereddütte kalmayı umuyordum :p ama canım aşkım beğenince tamam budur dedim...:wiinkk:

inşallah dediğin gibi kazasız belasız mutlu bir şekilde kullanırız canım aşkım yeni motorumuzu...:rendeer: allah sağlık versin gerisi geliyo be...inşallah herkeste kısa zamanda istediği motora kavuşur...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
güzel ve akıllı kardeşim hayırlı olsun,harika seçim olmuş cbf ten sonra, kazasız belasız güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay artiz yenge gelince bizide tınlamıyo...e gecenin bi vakti gelirsin kucağa sen...kimi gezdircen la caretta caretta...havanı kime atcan...:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:

olm biz sana boşunamı diyoruz ne zaman değiştiriyondu falandı filandı diye...:cherry: ne 250'si sana 500 yakışır olm...hemde 2005-20066 kasa olanlardan...:wiinkk:

bülent hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanman dileği ile..

sağol kardeşim iyi dileklerin için...:rendeer:

Ö.Z.€.R;940325' Alıntı:
Kardeşim güle güle kullan, nasıl sevindim anlatamam. :rendeer:

vay özer canım kardeşim...bak sözümü tuttum aldım fazer'ı...:wiinkk: inşallah senide fazerlandırıcaz kanka allahın izniyle...:bounce:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
vay özer canım kardeşim...bak sözümü tuttum aldım fazer'ı...:wiinkk: inşallah senide fazerlandırıcaz kanka allahın izniyle...:bounce:

Yolun açık olsun, kazasız belasız binersin umarım. Çok istiyordun sonunda kavuştun, daha doğrusu başardın :cat:

S2' ye benzettim yanılıyormuyum :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
olm biz sana boşunamı diyoruz ne zaman değiştiriyondu falandı filandı diye...:cherry: ne 250'si sana 500 yakışır olm...hemde 2005-20066 kasa olanlardan...:wiinkk:



:

Allah razı olsun muyatap aldın nihayet...bak herkes yazar döner dolaşır kankana gelirsin...:p:wiinkk:canımız sıkılır akarız Ortaköye...:cherry:artık ben üşenmem söz ...kıçımı kaldırır gelirim valla...:queen:

ver gazı ver gazı...cbf 500 alayım bende...:p

bülent hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanman dileği ile..



şeytan diyor ki bana; Ne duruyorsun PATLAT gitsin.:queen::cat: misali

ben patrona güvenip taksite girmek istemiyorum...gözüm 250 cc üstündede hiç olmadı vallahi..beni aşar abiler...:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst