abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...
Ya Bülent,sevgili kardeşim,şey,ehem,yani,hani diyorumki,nasıl desem,öhhö öhhö,eeeeee.Ya bu nasıl soru böyle şeyler sorulurmu yaaaaa,55ime gelince bi siteye üye olmuşum nihayet admin için sorduğun soruya bak,kardeşim sen benim siteden atılmamımı istosun yaaaben nasıl cevaplarım bu soruyu,nasıl derim evet haklısın diye:queen::queen::queen::queen:
Bülent çok sevindim.. Allah kazasız belasız güzel günlerde sürmek nasip etsin..
Vallaa hiç beklemiyodum, sevindim birden görünce..
Hayırlı olsun kardeşim :rendeer:
Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:
Bu arada km'si ve fiyatı ne?
hayırlı olsun , iyi günlerde kullanın...
abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...
Ya Bülent,sevgili kardeşim,şey,ehem,yani,hani diyorumki,nasıl desem,öhhö öhhö,eeeeee.Ya bu nasıl soru böyle şeyler sorulurmu yaaaaa,55ime gelince bi siteye üye olmuşum nihayet admin için sorduğun soruya bak,kardeşim sen benim siteden atılmamımı istosun yaaaben nasıl cevaplarım bu soruyu,nasıl derim evet haklısın diye:queen::queen::queen::queen:
Güzel makina Bülent. Güle güle bin abisi..
Hayırlı olsun Bülent kardeşim.Kendim almış gibi sevindim.Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:.YA biz napıcaz ya:salut:? Kaldıkmı karakaçanla en arkada:cherry:?
hayırlı uğurlu olsun ,kazasız belasız kullanmanı dilerim :cat:
bülent hocam hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin
PHAETONW12, kıllıtarkan,karmacoma iyi dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar sağolun...:rendeer:burda tanıdığım tanımadığım bütün üyelerin gönlündeki motoru almaları çok keyif veriyo bana, allah herkesin gönlüne göre versin
(makul hayaller içindir bu duam)
hayırlı olsun.:rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun:cat: Nice seneler, kazasız belasız sürüşlerİyi bakın birbirinize hapiniz:cat: Şahane olmuş
Sağol pınar iyi dileklerin için...bende CBF250 sende GT250 varken sen beni geçiyodun,şimdi sıra bende...![]()
ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:
hayırlı uğurlu olsun.kazasız belasız inşallah...
hayırlı uğurlu olsun, Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
Ooooooo hayırlı olsun BülentÇok sevindim, bende hayalime kavuşurum inşallah...
![]()
vay vay vay bunlarıdamı duyacaktık.
Herkes fazer alabilir ama herkes fazer kullanamaz. :wiinkk:
Şaka bir yana Bülent'e güzel bir motor aldık. Nazar deymesin.
![]()
Eeee ben SV ile de seni geçerim şimdi :queen::queen::queen:
Neyse müsaade ederim sana, sende benim mavişi park halindeyken geçebilirsin:cherry:
arkadaşım hayırlı olsun.inanki çok sevindim.neden diye sorarsan eğer,benimde hayalim çünkü,kendimi bir an senin yerine koyarak almış gibi oldum sanki.tekerin düz bassın.sevgilerimle.
Vee işte mutlu son :joker:
Aşkımın başının etini yedim '' hadi ne zaman alıcaz bu motoru '' diye sonunda bıdı bıdıma dayanamadı ve canım aşkıma en yakışan motoru aldırdım :cat: Aşkıma kalsa daha bekliyecek, hala o motor mu daha temiz bu motor mu kararsızlığında kalıcak :silent:
Bitanem benim en güzel tercihi yaptık Allah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin bize ::kalbim::::kalbim::::kalbim::
ula bende şu nexus 250 yi patlatsammı...bunun altında kalamam...uyuyamam la gece ben...:queen:
bülent hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanman dileği ile..
Ö.Z.€.R;940325' Alıntı:Kardeşim güle güle kullan, nasıl sevindim anlatamam. :rendeer:
vay özer canım kardeşim...bak sözümü tuttum aldım fazer'ı...:wiinkk: inşallah senide fazerlandırıcaz kanka allahın izniyle...:bounce:
olm biz sana boşunamı diyoruz ne zaman değiştiriyondu falandı filandı diye...:cherry: ne 250'si sana 500 yakışır olm...hemde 2005-20066 kasa olanlardan...:wiinkk:
:
bülent hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız kullanman dileği ile..
şeytan diyor ki bana; Ne duruyorsun PATLAT gitsin.:queen::cat: misali
vay artiz yenge gelince bizide tınlamıyo...
güzel ve akıllı kardeşim hayırlı olsun,harika seçim olmuş cbf ten sonra, kazasız belasız güle güle kullan:rendeer:
allah kaza bela vermesin tekerin hep düz bassın