Bülentide sonunda fazerlandırdık. Yeni motoru 2005 Yamaha FZ6 Fazer hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.
Fotoğraf biraz kötü olmuş kendisi daha güzel fotolarını siteye ekler.
Erhannnnn hani yarın akşama açıcaktık kanka...daisy_m (arzu) le birlikte çekilmiş fotomuzu koyucaktık...şimdi fırçayı yiyicez iyimi...:mrgreen::mrgreen: neyse bizde cumartesi yaparız onu farketmez...:wiinkk:
kardeşim bugünki yardımların için yeniden teşekkür ederim sana...soğuk kış günü baya bir titredik ama değdi...
hayırlı olsun
güle güle kullan
eeeee biz şimdi cbf250 - gt250 gırgırını kimle yapacağız:silent:
:mrgreen:
orcunmavis kardeşim sen rahat ol biri gider diğeri gelir...muhakkak benim tarzımda birileri çıkar yine...artık ona sararsınız ben emekli oldum o gırgırdan...ama yinede siz tartışırken ben araya girer senin için veririm gazı ortama sen rahat ol...:wiinkk: iyi dileklerin içinde teşekkürler...
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Güzel bir seçim..
forrap teşekkür ederim kardeşim iyi dileklerin için...
bulent abi hayırlı olsun cok sevindim senin adına:rendeer:
allah kaza bela gostermesin tekerin düz bassın:rendeer:
muharrem çok sağol kardeşim...allah hiçbirimize kaza bela göstermesin...:rendeer:
güzel makina hayırlı olsun,
allah kaza bela vermesin....
benide bi ehliyetlendirip motorlandırsak artık
iyi dileklerinize çok teşekkür ederim...:rendeer: allah size daha iyilerini nasip eder inşallah...:wiinkk:
yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın
fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan
hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:
babaçi abi cevabı enginnn kardeşim vermiş...:wiinkk: ama cbf'e göre kıyaslarsak parça fiyatları gerçekten ucuz benim araştırdığım kadarıyla...:cat: iyi dileklerin içinde teşekkürler...:rendeer:
dostum hayırlı uğurlu olsun. dikkatli kullan Allah kaza bela vermesin. :rendeer:
vay kardeşim sen nerelerdesin yahu...bu sene açılışı yine yuvacıkla yaparız inşallah...yine görüşürüz inşallah...iyi dileklerin içinde teşekkürler...:rendeer:
bülent hayırlı olsunn tekerin düz bassın,
gt650 için fazerdan daha iyi diyolar sen ne dersin
,bu arada doğru seçim vallaha yakışıklı makina
vay efendim olurmu...mümkün değil kim demiş onu...onu diyenin alnını karışlarım...:mrgreen:

yok kardeşim bu sefer dolduruşa gelmem...zevkler ve renkler tartışılmazmış...herkesin güzeli farklıdır...:wiinkk: teşekkürler temennilerin içinde...:rendeer:
yakışmış kardeşime valla cuuk diye oturmuş,allah güle güle iyi günlerde kullanmak nasip etsin,kaza bela göstermesin inşallah.
ümmet abim sağolasın varolasın...sende çektin yeni makinayı bu sene çok geziler yapacağız abi kısmetse...:wiinkk:
Güle güle kazasız belasız sürüşler.
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. :rendeer:
Hayırlı uğurlu olsun

kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
Shrieker,
mostwanted_57D C R,iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar...:rendeer:
Fazere parça gerekmiyorki
Bülent kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.
ennginn çok teşekkür ederim kardeşim sanada kazasız sürüşler...:rendeer:
Hayırlı olsun.Yanılmıyorsam sizde cbf 250 vardı

ee 600lukda yakışmış hani :mrgreen:Benimde hayallerimi süsleyen bir motor :cherry:Kazasız belasız .Cbf 250 ile farklarını yazarsan seviniriz :bounce:

:rendeer:
erdo2002 inşallah en kısa zamanda allah sanada nasip eder kardeşim...yalnız cbf250 ile kıyaslayacak kadar kullanmadım...sadece çamlıcadan seyrantepe kadar kullandım...

ama ilerleyen zamanlarda senin için değerlendirmelerimi yapar özelden sana atarım...:wiinkk:
abı hayırlı ugurlu olsun allah agız tadıyla surdurmeyı nasıp etsın...
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler
hayırlı ugurlu olsun ... nazar degmesin . kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile
Vay abı hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA gostermesın...
asm,
thaii_vtec,
jesse,
crayzboyone iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar...:rendeer:
Bülent yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler temenni ederim,sanada çok yakışmış :rendeer:
ihsan abi sağolasın varolasın iltifatların için çok teşekkür ederim...:rendeer:
abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...:cherry:
Bülent hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan:rendeer:
murat teşekkür ederim kardeşim iyi dileklerin için...:rendeer:
Bilo kardeşş hayırlı olsun valaaa kafaya koydun alcam dedin aldın:cat:
PIERzig valla aynen dediğin gibi oldu kardeşim...temennilerin için teşekkürler...
yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun..kazasız belasız güzel günlerde kullanmanız dileğiyle
muratd çok teşekkür ederim...amin cümlemiz kazasız belasız kullanalım inşallah...:cat: