Syriana ( Bülent ) ve yeni Fazer 'ı.

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bülent hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bilo kardeşş hayırlı olsun valaaa kafaya koydun alcam dedin aldın:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun..kazasız belasız güzel günlerde kullanmanız dileğiyle:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dsc01929sa8.jpg

Bülentide sonunda fazerlandırdık. Yeni motoru 2005 Yamaha FZ6 Fazer hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

Fotoğraf biraz kötü olmuş kendisi daha güzel fotolarını siteye ekler.

wohaaa...çüşşş şşşşşş...kendime gelemedim 15 dakkedir...:silent:

30 yaşındayım böyle şapa oturduğumu bilmem...:pvalla benden habarsız oldu yeminle...vay anasını sayın seyirciler...şok şok şok vaziyetler...:p

vay anasını be...Ulan BİLO 2 gündür beni taciz edip duruyodun gel falan diye...bi vesile olmadı...şok vaziyetleri Allah çarpsın...:silent:


haydi hayırlı olsun kankü...kendim almış gader sevindim...

kankamız fazer almış borumu sorumu...:p


tek kötü yanı benle yollarda artık Benjamın Toschak geçecek ona yanarım...:p

Bilooooo süper olmuşş...yakışmış sana kankam..sana yakışır lan kitapsız Bilo...adamımsın kereste...:rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Hayırlı Fazer'lar efem:p Güle güle kullanmanızı dilerim...

+ olarak resmi çeken abimi çıkaramadım.Kaskın camında pek belli olmamış kendileri:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Bülentide sonunda fazerlandırdık. Yeni motoru 2005 Yamaha FZ6 Fazer hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.

Fotoğraf biraz kötü olmuş kendisi daha güzel fotolarını siteye ekler.

Erhannnnn hani yarın akşama açıcaktık kanka...daisy_m (arzu) le birlikte çekilmiş fotomuzu koyucaktık...şimdi fırçayı yiyicez iyimi...:mrgreen::mrgreen: neyse bizde cumartesi yaparız onu farketmez...:wiinkk:

kardeşim bugünki yardımların için yeniden teşekkür ederim sana...soğuk kış günü baya bir titredik ama değdi...

hayırlı olsun
güle güle kullan
eeeee biz şimdi cbf250 - gt250 gırgırını kimle yapacağız:silent:
:p

:mrgreen: orcunmavis kardeşim sen rahat ol biri gider diğeri gelir...muhakkak benim tarzımda birileri çıkar yine...artık ona sararsınız ben emekli oldum o gırgırdan...ama yinede siz tartışırken ben araya girer senin için veririm gazı ortama sen rahat ol...:wiinkk: iyi dileklerin içinde teşekkürler...

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:


Güzel bir seçim..

forrap teşekkür ederim kardeşim iyi dileklerin için...

bulent abi hayırlı olsun cok sevindim senin adına:rendeer:
allah kaza bela gostermesin tekerin düz bassın:rendeer:

muharrem çok sağol kardeşim...allah hiçbirimize kaza bela göstermesin...:rendeer:

güzel makina hayırlı olsun,
allah kaza bela vermesin....
benide bi ehliyetlendirip motorlandırsak artık

iyi dileklerinize çok teşekkür ederim...:rendeer: allah size daha iyilerini nasip eder inşallah...:wiinkk:

yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın:)

fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan

hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:

babaçi abi cevabı enginnn kardeşim vermiş...:wiinkk: ama cbf'e göre kıyaslarsak parça fiyatları gerçekten ucuz benim araştırdığım kadarıyla...:cat: iyi dileklerin içinde teşekkürler...:rendeer:

dostum hayırlı uğurlu olsun. dikkatli kullan Allah kaza bela vermesin. :rendeer:

vay kardeşim sen nerelerdesin yahu...bu sene açılışı yine yuvacıkla yaparız inşallah...yine görüşürüz inşallah...iyi dileklerin içinde teşekkürler...:rendeer:

bülent hayırlı olsunn tekerin düz bassın,gt650 için fazerdan daha iyi diyolar sen ne dersin:p,bu arada doğru seçim vallaha yakışıklı makina

vay efendim olurmu...mümkün değil kim demiş onu...onu diyenin alnını karışlarım...:mrgreen::p yok kardeşim bu sefer dolduruşa gelmem...zevkler ve renkler tartışılmazmış...herkesin güzeli farklıdır...:wiinkk: teşekkürler temennilerin içinde...:rendeer:

yakışmış kardeşime valla cuuk diye oturmuş,allah güle güle iyi günlerde kullanmak nasip etsin,kaza bela göstermesin inşallah.

ümmet abim sağolasın varolasın...sende çektin yeni makinayı bu sene çok geziler yapacağız abi kısmetse...:wiinkk:

Güle güle kazasız belasız sürüşler.

Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun :) kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:

4059.jpeg

Shrieker,mostwanted_57D C R,iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar...:rendeer:

Fazere parça gerekmiyorki

Bülent kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.

ennginn çok teşekkür ederim kardeşim sanada kazasız sürüşler...:rendeer:

Hayırlı olsun.Yanılmıyorsam sizde cbf 250 vardı :) ee 600lukda yakışmış hani :mrgreen:Benimde hayallerimi süsleyen bir motor :cherry:Kazasız belasız .Cbf 250 ile farklarını yazarsan seviniriz :bounce::):rendeer:

erdo2002 inşallah en kısa zamanda allah sanada nasip eder kardeşim...yalnız cbf250 ile kıyaslayacak kadar kullanmadım...sadece çamlıcadan seyrantepe kadar kullandım...:) ama ilerleyen zamanlarda senin için değerlendirmelerimi yapar özelden sana atarım...:wiinkk:

abı hayırlı ugurlu olsun allah agız tadıyla surdurmeyı nasıp etsın...

Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler

hayırlı ugurlu olsun ... nazar degmesin . kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile

Vay abı hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA gostermesın...


asm,thaii_vtec,jesse,crayzboyone iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar...:rendeer:

Bülent yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler temenni ederim,sanada çok yakışmış :rendeer:

ihsan abi sağolasın varolasın iltifatların için çok teşekkür ederim...:rendeer:

abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...:cherry:

Bülent hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan:rendeer:

murat teşekkür ederim kardeşim iyi dileklerin için...:rendeer:

Bilo kardeşş hayırlı olsun valaaa kafaya koydun alcam dedin aldın:cat:

PIERzig valla aynen dediğin gibi oldu kardeşim...temennilerin için teşekkürler...

yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun..kazasız belasız güzel günlerde kullanmanız dileğiyle:)

muratd çok teşekkür ederim...amin cümlemiz kazasız belasız kullanalım inşallah...:cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bülent çok sevindim.. Allah kazasız belasız güzel günlerde sürmek nasip etsin..
Vallaa hiç beklemiyodum, sevindim birden görünce..
Hayırlı olsun kardeşim :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanman dilegiyle:rendeer:

Bu arada km'si ve fiyatı ne?
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Hayırlı olsun :rendeer:

teşekkürler...:rendeer:

Allah kaza bela vermesin keyifle kullanmanı dilerim.

teşekkür ederim dostum...:rendeer:

Hayırlı Fazer'lar efem:p Güle güle kullanmanızı dilerim...

+ olarak resmi çeken abimi çıkaramadım.Kaskın camında pek belli olmamış kendileri:queen::queen:

iyi dilekleriniz çok teşekkür ederim...:rendeer:

wohaaa...çüşşş şşşşşş...kendime gelemedim 15 dakkedir...:silent:

30 yaşındayım böyle şapa oturduğumu bilmem...:pvalla benden habarsız oldu yeminle...vay anasını sayın seyirciler...şok şok şok vaziyetler...:p

vay anasını be...Ulan BİLO 2 gündür beni taciz edip duruyodun gel falan diye...bi vesile olmadı...şok vaziyetleri Allah çarpsın...:silent:


haydi hayırlı olsun kankü...kendim almış gader sevindim...

kankamız fazer almış borumu sorumu...:p


tek kötü yanı benle yollarda artık Benjamın Toschak geçecek ona yanarım...:p

Bilooooo süper olmuşş...yakışmış sana kankam..sana yakışır lan kitapsız Bilo...adamımsın kereste...:rendeer:

yaaaa adam ancak böyle dumur edilir...aslında ben seni çok daha farklı dumur edicektimya başlık biraz erken oldu...:) cumartesi günü açarız diye düşünüyoduk ama erhan kardeşim bize süpriz yapmış...:wiinkk:

burdan kendisine tekrardan teşekkür ediyorum...kaç gündür kafasının etini yedim şöyle yapalım böyle edelim diye...:cherry: sağol erhan yardımların için... :wiinkk:

kanka cumartesi günü senin işyerini basıcaktık arzuyla...sanada bize motoru verde takılalım falan ayaklarına yatıcaktık...:mrgreen: sonra dışarı çıkınca dumur vaziyeti...:cherry: neyse böylesi daha iyi oldu senin için öteki türlü belki bi anda kısa süreli şok falan yaşardın...:p
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abi ama allah için dürüst ol erhan'dan daha çok yakışmıyomu bana fazer...

Ya Bülent,sevgili kardeşim,şey,ehem,yani,hani diyorumki,nasıl desem,öhhö öhhö,eeeeee.Ya bu nasıl soru böyle şeyler sorulurmu yaaaaa,55ime gelince bi siteye üye olmuşum nihayet admin için sorduğun soruya bak,kardeşim sen benim siteden atılmamımı istosun yaaaben nasıl cevaplarım bu soruyu,nasıl derim evet haklısın diye:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun Bülent kardeşim.Kendim almış gibi sevindim.Kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:.YA biz napıcaz ya:salut:? Kaldıkmı karakaçanla en arkada:cherry:?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka cumartesi günü senin işyerini basıcaktık arzuyla...sanada bize motoru verde takılalım falan ayaklarına yatıcaktık...:mrgreen: sonra dışarı çıkınca dumur vaziyeti...:cherry: neyse böylesi daha iyi oldu senin için öteki türlü belki bi anda kısa süreli şok falan yaşardın...:p


vayy vayy bee...kimin kankasıı...olm harbi düşündükce seviniyorum...Allah yollarda yardımcın olsun...dikkatli ol ...aman kankü bu benzin olayı ne iş...tüketim nasıl...bütçeyi sarsmıyo dimi...:silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı uğurlu olsun:cat: Nice seneler, kazasız belasız sürüşler:) İyi bakın birbirinize hapiniz:cat: Şahane olmuş
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
burda tanıdığım tanımadığım bütün üyelerin gönlündeki motoru almaları çok keyif veriyo bana, allah herkesin gönlüne göre versin
(makul hayaller içindir bu duam:))

hayırlı olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst