Erhan Admin Yönetici Katılım 14 Nis 2003 Mesajlar 7,150 Motosikleti Yamaha MT-09 Tracer 31 Ocak 2008 Konu Yazar #1 Bülentide sonunda fazerlandırdık. Yeni motoru 2005 Yamaha FZ6 Fazer hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Fotoğraf biraz kötü olmuş kendisi daha güzel fotolarını siteye ekler.
Bülentide sonunda fazerlandırdık. Yeni motoru 2005 Yamaha FZ6 Fazer hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. Fotoğraf biraz kötü olmuş kendisi daha güzel fotolarını siteye ekler.
orcunmavis Katılım 15 May 2007 Mesajlar 379 31 Ocak 2008 #2 hayırlı olsun güle güle kullan eeeee biz şimdi cbf250 - gt250 gırgırını kimle yapacağız:silent:
Tuncer Sezen Moderatör (forrap) Katılım 5 May 2005 Mesajlar 5,132 31 Ocak 2008 #3 Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: Güzel bir seçim..
mhrrmkpnr Katılım 16 Nis 2007 Mesajlar 1,968 31 Ocak 2008 #4 bulent abi hayırlı olsun cok sevindim senin adına:rendeer: allah kaza bela gostermesin tekerin düz bassın:rendeer:
bulent abi hayırlı olsun cok sevindim senin adına:rendeer: allah kaza bela gostermesin tekerin düz bassın:rendeer:
E euphrates Katılım 18 Kas 2007 Mesajlar 239 31 Ocak 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. güzel makina hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin.... benide bi ehliyetlendirip motorlandırsak artık
güzel makina hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin.... benide bi ehliyetlendirip motorlandırsak artık
babaçi Katılım 14 Eyl 2006 Mesajlar 5,631 31 Ocak 2008 #6 yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer: Son düzenleme: 31 Ocak 2008
yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer:
richy Katılım 28 Şub 2006 Mesajlar 945 31 Ocak 2008 #7 dostum hayırlı uğurlu olsun. dikkatli kullan Allah kaza bela vermesin. :rendeer:
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 31 Ocak 2008 #8 bülent hayırlı olsunn tekerin düz bassın,gt650 için fazerdan daha iyi diyolar sen ne dersin,bu arada doğru seçim vallaha yakışıklı makina
bülent hayırlı olsunn tekerin düz bassın,gt650 için fazerdan daha iyi diyolar sen ne dersin,bu arada doğru seçim vallaha yakışıklı makina
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 31 Ocak 2008 #9 yakışmış kardeşime valla cuuk diye oturmuş,allah güle güle iyi günlerde kullanmak nasip etsin,kaza bela göstermesin inşallah.
yakışmış kardeşime valla cuuk diye oturmuş,allah güle güle iyi günlerde kullanmak nasip etsin,kaza bela göstermesin inşallah.
mostwanted_57 Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 4,679 31 Ocak 2008 #11 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler. :rendeer:
D C R Katılım 20 Ağu 2007 Mesajlar 1,269 31 Ocak 2008 #12 Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
ennginn Katılım 28 Nis 2007 Mesajlar 994 31 Ocak 2008 #13 babaçi' Alıntı: yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer: Genişletmek için tıkla ... Fazere parça gerekmiyorki Bülent kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.
babaçi' Alıntı: yaw bülent sen cbf yi parçası çok pahalı diye satmamışmıydın fazer'ınki ucuzmu yahu:cyclopsan hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan:rendeer: Genişletmek için tıkla ... Fazere parça gerekmiyorki Bülent kardeşim hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın.
erdo2002 Katılım 3 Eki 2006 Mesajlar 2,606 31 Ocak 2008 #14 Hayırlı olsun.Yanılmıyorsam sizde cbf 250 vardı ee 600lukda yakışmış hani :mrgreen:Benimde hayallerimi süsleyen bir motor :cherry:Kazasız belasız .Cbf 250 ile farklarını yazarsan seviniriz :bounce::rendeer:
Hayırlı olsun.Yanılmıyorsam sizde cbf 250 vardı ee 600lukda yakışmış hani :mrgreen:Benimde hayallerimi süsleyen bir motor :cherry:Kazasız belasız .Cbf 250 ile farklarını yazarsan seviniriz :bounce::rendeer:
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 31 Ocak 2008 #15 abı hayırlı ugurlu olsun allah agız tadıyla surdurmeyı nasıp etsın...
asm Katılım 3 Şub 2007 Mesajlar 2,665 31 Ocak 2008 #16 Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin.
thaii_vtec Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Ocak 2008 Mesajlar 1,332 31 Ocak 2008 #17 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler
jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 31 Ocak 2008 #18 hayırlı ugurlu olsun ... nazar degmesin . kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 31 Ocak 2008 #19 Vay abı hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA gostermesın...
ihsanhakan Katılım 11 Nis 2006 Mesajlar 524 31 Ocak 2008 #20 Bülent yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler temenni ederim,sanada çok yakışmış :rendeer:
Bülent yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler temenni ederim,sanada çok yakışmış :rendeer: