55 lik motorcu

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Vay be SITEMIZIN DEDESIIIIIInın doqum gunuymus :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

İhsan dedem senı bılıosun cok sevıyorus ellerıden opmusem doqum gunun kutlu mutlu ve mubarek olsun:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
Ya çocuklar ağlatıcaksınız beni şimdi,sağol Selçuk torunum,bende yanaklarından öperim:rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Nice motorlu yıllara abimmm :rendeer:

Gray-haired bikers don't get that way from pure luck.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abi nice mutlu yıllara wallahi senin gibim olmak isterim
doğum günün kutlu olsun :p

Erdinç sağol kardeşim,inşallah bu motor sevgisi oldukça sizlerde ilerde benim yaşlarımda hala motosiklet kullanıcısı olursunuz,hep beraber gezeriz:rendeer:

seni seve seve çok sevdik ihsan baba seni göre göre tecrübe edindik iyiki doğdun seni seviyoruzzzzzz
Canım Burak kardeşim benim sağol,sevgimiz karşılıklı herzaman tecrübeye gelince elimden geldiğince vede bildiğim kadarıyla yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hakan abi goğum günün kutlu olsun :rendeer:

pazar günü inşallah görüşürüz:cat:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Nice motorlu yıllara abimmm :rendeer:

Gray-haired bikers don't get that way from pure luck.

Sağol kardeşim çok teşekkürler,burdan senin şahsında İzmirdeki MT ailesine sevgilerimi iletiyorum:rendeer:

hakan abi goğum günün kutlu olsun :rendeer:

pazar günü inşallah görüşürüz:cat:

Sevgili Coşkun kardeşim çok teşekkürler,sağol,ya sizleri çok özledim inan,pazara görüşürüz:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
ihsan abi nice senelere , mutlu yıllar abicim
Sağol kardeşim,çok teşekkür ederim:rendeer:

Nice mutlu yıllara :rendeer:
Sayın modum,çok teşekkürler,inşallah yakın bir zamanda arkadaşlarla bir gezi tertiplersek,İzmir'e gelip tanışmayı ümid ederim:rendeer:

hakan abi nice mutlu senelere.:rendeer::rendeer:
Sağol kardeşim,teşekkür ederim,pazar günü görüşmek üzere:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
bugun kutlamıstım dogum gununu sen soledıın de ama yınede ılk tanıdıgım mt uyesı hakan abım dogum gunun kutlu olsun
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ihsan abim, şarap gibisin, yıllanıyosun gittikçe
yeni yaşın sana dilediğin herşeyin en iyisiini getirir umarım:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
bugun kutlamıstım dogum gununu sen soledıın de ama yınede ılk tanıdıgım mt uyesı hakan abım dogum gunun kutlu olsun

Sağol kardeşim,çok teşekkürler,pazara çalışmazsan geziye beklerim:rendeer:

ihsan abim, şarap gibisin, yıllanıyosun gittikçe
yeni yaşın sana dilediğin herşeyin en iyisiini getirir umarım:rendeer:

Gökhan kardeşim çok teşekkürler,dileğim 2008de hepimizin umutları gerçekleşsin:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam;
çocukluktan çıkıp, gençlik dönemine girmişsiniz.
Yeni yaşınız kutlu olsun.
Bir 55 sene daha motor üstünde ve sağlıkla, sevdiklerinizle beraber geçirmenizi dilerim.
Her ne kadar tanışmasak ve tanışabilmemiz mümkün olmasa da 3500km uzakta size saygı duyan bir yürek olduğunu bilmenizi isterim.

Sevgi ve saygılarımla...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hocam;
çocukluktan çıkıp, gençlik dönemine girmişsiniz.
Yeni yaşınız kutlu olsun.
Bir 55 sene daha motor üstünde ve sağlıkla, sevdiklerinizle beraber geçirmenizi dilerim.
Her ne kadar tanışmasak ve tanışabilmemiz mümkün olmasa da 3500km uzakta size saygı duyan bir yürek olduğunu bilmenizi isterim.

Sevgi ve saygılarımla...

Sevgili kardeşim,iyi dileklerine çok teşekkür ederim.
Hiç belli olmaz kader rüzgarı bakarsın birgün karşılaştırır bir yerlerde,ama bilmeni isterimki sevgi ve saygımız her zaman gönlümüzde olacaktır,mesafeler ise kmlerle değil bence kalplerdeki duygularla ölçülür:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yüreğiniz de yaşınız kadar büyük hocam.:)
Kimbilir?
Belki bir gün karşılaşırız.
Ben bu motosiklet hastalığını dedemden kaptım.
70 yaşında Java'ya biniyordu.
İlk oturduğum sele aslında Java selesidir.
Yaşınız beni maziye götürdü.
İnanın çok genç geldiniz gözüme.
Dedemi düşününce.:)
Sonraları bu motora nasıl binmek gerektiğini kavradıkça, hep dedemin yaşı gözümün önüne geldi.
30 yıldır bu iki tekerlekli şeytan icadı denilen meretin üstündeyim.
Hayalimde ise sizin yaşınızda hala boynumda fularla kullanıyor olmak var.
Aslında çok da fazla kalmadı.:)
Ama çocuğum daha.
38 yaşında bir çocuk.
Bir gün sizin gibi genç olacağım.
Deli fişek bırakacağım kendimi rüzgara.


Sizin gibi.:wiinkk:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Sevgili İhsanHakan ağabeyimiz. Her ne kadar tanımasamda doğum gününüzü canı gönülden kutlar, esenlikler dilerim.....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Aslan Hakan Abim ergenliğe girmiş de haberimiz olmamış yaaa:cat::cat:
Uzuuun seneler abi, Mükerrem Yengemle nice kilometreler kazasız belasız. Dönüşte doğum günü hediyesi olarak Kurufasğlyeni hazır bil abicim:rendeer::rendeer::rendeer:



 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Doğum Günün Kutlu Olsun Mutlu Ol Senelerce...:rendeer:
Motor üstünde daha nice yıllara...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst