Yüreğiniz de yaşınız kadar büyük hocam.

Kimbilir?
Belki bir gün karşılaşırız.
Ben bu motosiklet hastalığını dedemden kaptım.
70 yaşında Java'ya biniyordu.
İlk oturduğum sele aslında Java selesidir.
Yaşınız beni maziye götürdü.
İnanın çok genç geldiniz gözüme.
Dedemi düşününce.

Sonraları bu motora nasıl binmek gerektiğini kavradıkça, hep dedemin yaşı gözümün önüne geldi.
30 yıldır bu iki tekerlekli şeytan icadı denilen meretin üstündeyim.
Hayalimde ise sizin yaşınızda hala boynumda fularla kullanıyor olmak var.
Aslında çok da fazla kalmadı.

Ama çocuğum daha.
38 yaşında bir çocuk.
Bir gün sizin gibi genç olacağım.
Deli fişek bırakacağım kendimi rüzgara.
Sizin gibi.:wiinkk: