[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
şişşşşşşşş digiboy digiboy bizi nie çağırmıyonuz bakayıımmm numaram yoksa özelden atayımm, ::yanliss:::yanliss:::yanliss:::hakem2::::hakem2::::xcrying:

başınız sağolsun yahya abi ALLAH sabır versin

zaten her motor test oluyo 400 mt kadar kadran da gitmiş gözüküyor,,,

digi boy abiii sen gez bakalım bize haber verme hıh hıh hıh hıh ...:farao::farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
akşam ki buluşma işi için kimse yer yazmamış biz durmuş abiyle saat 4 .te adalar palmiye nargle cafede buluşucaz,,herkes buyursun
okey,nargile,tavla,.... oynarız,,

digiboy abi,,özellikle sen .::friends:::friends:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
herkese iyi pazarlar ola arkadaşlar...
Bi toplantı yapmak gerek fakat ben bu hafta katılamam belki haftaya olabilir.Bu arada cuma günü toronaga(Yahya) abimle görüştüm.Soranlara selamı var,toplanma meselesini de konuştuk ama Yahya abimiz sevgili annesini kaybettiği için katılamayacağını bildirdi.Tekrar tekrar başsağlığı dileklerimi sunuyorum abi...

slm.lar alico96 birgün geldiğinde haber edersin de tekrar eski günlerini yaşatırıks sana da,görüşmek dileğiyle...

slayer2694 abi senn motorun neyi var ki?bayramda kaza yaptım demiştin sanırım yanlış hatırlamıyorsam...
:silent:

yeni cant alıcam,kafa granajını toplatıp boyatcam başka bişi yok.hayırlısıyla başlıyorum toplatmaya.

geçen haftaki toplantımızın resimleri gazeteye basılmış hadi gidin alın bakayım.SONHABER ha yanlış almayın :D
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
ne alakası var canım,test motoru ayrıdır,satılacak motor ayrı...
zaten km'sine baktın mı belli olur test motorumu değilmi..
ayrıca test motorunu vitrine kimse koymaz zaten..
birde öyle scooter tarzı motorlar genelde toplu gelir,sadece üzerinde naylon olur genelinin!!bir de aynaları sökük olur eğer toplanmadan kastınız buysa..

eyvallah muratd buarada dylanın ne olduğunu senle örendim çok teşekkür ederim.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
aldınız mı gazete ya?ben unutmuşum valla alan varsa şuraya bi koysun tarayıcıdan falan görelim.oğuzla sıkarken gazete almayı unutmuşuz :p:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
şişşşşşşşş digiboy digiboy bizi nie çağırmıyonuz bakayıımmm numaram yoksa özelden atayımm, ::yanliss:::yanliss:::yanliss:::hakem2::::hakem2::::xcrying:

başınız sağolsun yahya abi ALLAH sabır versin

zaten her motor test oluyo 400 mt kadar kadran da gitmiş gözüküyor,,,

digi boy abiii sen gez bakalım bize haber verme hıh hıh hıh hıh ...:farao::farao:

msnde olmayınca işi var heralde dedim aramadım ersinim yoksa ayıp ettin valla.:pr::pr::pr:

akşam ki buluşma işi için kimse yer yazmamış biz durmuş abiyle saat 4 .te adalar palmiye nargle cafede buluşucaz,,herkes buyursun
okey,nargile,tavla,.... oynarız,,

digiboy abi,,özellikle sen .::friends:::friends:

sona aradım ama demi bak :queen::queen::queen:

hamzayla karşılaştık ismet inönü'de. sonra turladık biraz ama kimseyi göremedik. sonra da ersin eray ben durmuş bulut toplandık palmiyede...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
ismail sana rakip çıktı senin motorun aynısını eskişehirden adam 4000 ytl ye satıyor bilmiyorum gerçi seninki kaç model 2003 trafiğe çıkışlıymış bu makina

http://www.sahibinden.com/acil_satilik_pazarliksizWQQaXQQ6244463WQQpXQQdisplayitem

98de üretilipte 2003e kadar trafiğe çıkmaması gibi birşey söz konusu olabilir mi?bu ilanı veren arkadaş aramızdaysa umarım mesajımı okurda siler onu.motosikletle biraz yakından ilgilenen adam 98 model makinanın 03'te trafiğe çıkmayacağını bilir.

gelelim bu olayın nasıl olduğuna:bu motor 98de bir güzel trafiğe çıkmıştır bi süre sonra kaza yapıp perte çıkmıştır!perte çıkan motorlu taşıtların bildiğiniz üzere plakası iptal edilir.uyanıksporun birisi de bu motor pert fiyatını sayıp ruhsatsız olarak çıkarır.motoru bir güzel toplar ve satar.bunu yeni alan adamda gider yeni bi ruhsat çıkarır ve motor olur size 2003 çıkışlı.idda ediyorum bu motor perte çıkmış ve 2003te yeniden trafiğe çıkmıştır.almayı düşünenler varsa da söylediklerimi göz önünde bulundursun.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ben anlamam ismail 300o e bana satsın motorunu yoksa elinde kalacak ismail zararlısı sat kurtul bana 3000 çalışır bak :queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tanıdık geliyo bu motor yaa. bunun sahbi yıldıztepe hava lojmanlarında oturuyodu heralde. sona motor kayboldu nereye koyduysa. iş'te çalışırken dağıtımdayken o kadar her bloğa giriyom göremedim. o da çantalıydı bu olablir. plakasını görsem bi...

düzeltme : tamam işte. verdiği 237'li numara anajet üssünün numarası. biliyorum ben... üssün santrali çıkar bu numarada... ismail tanıyor bu motoru.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
tanıdık geliyo bu motor yaa. bunun sahbi yıldıztepe hava lojmanlarında oturuyodu heralde. sona motor kayboldu nereye koyduysa. iş'te çalışırken dağıtımdayken o kadar her bloğa giriyom göremedim. o da çantalıydı bu olablir. plakasını görsem bi...

düzeltme : tamam işte. verdiği 237'li numara anajet üssünün numarası. biliyorum ben... üssün santrali çıkar bu numarada... ismail tanıyor bu motoru.

abavv meslektaşımın motorunu mu bokladım ben şimdi :queen: şaka yaptım şaka:pr::pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
tanıdık geliyo bu motor yaa. bunun sahbi yıldıztepe hava lojmanlarında oturuyodu heralde. sona motor kayboldu nereye koyduysa. iş'te çalışırken dağıtımdayken o kadar her bloğa giriyom göremedim. o da çantalıydı bu olablir. plakasını görsem bi...

düzeltme : tamam işte. verdiği 237'li numara anajet üssünün numarası. biliyorum ben... üssün santrali çıkar bu numarada... ismail tanıyor bu motoru.

Sinan abi kusura bakma ama dayanamıycam:
-A nokta Q,adam ajan mıdır nedir yhauw:mrgreen::p
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ben anlamam ismail 300o e bana satsın motorunu yoksa elinde kalacak ismail zararlısı sat kurtul bana 3000 çalışır bak :queen:

ya bora adam uyumaz bu akşam böyle şakalar yapma bu emitasyon motorcuya :queen:saga sola laf yetiştirecene motor 1000 ytl ye düsmeden satsın eger elinde kalırsa ben onu activayla degiştiririm:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst