[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
az kaldı abi. haziran gibi bi ybr alcam inşallah. o zaman bunun taksidi bitiyo :)bakıyorum etrafa :)
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
selamın aleyküm ey cemaat-i velespit!güneşi gören çıkmış bugün.delürttünüz beni yarın başlıyorum motoru toplatmaya!
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
sinanım çok sağ ol inşallah sen daha iyi yerlere gelirsin hem o nasıl laf ya tabiki helal olsun ne borcu bidaha duymayım



yarın akşama kesin ama boracım çok özledim senin öyle aydan aya görüşmek olmuyor hasret giderem biraz yetmedi bana o sucuklar:queen:beni tokatlamanı keşke her tokat bukadar zevkli olsa

tamam yarın görüşelim o zaman saat yer kararlaştıralım

On numara fikir abi...:cat:


Aaaa:cyclopsanBi yerden tanıyorum ama nereden:queen::queen:Hoşgeldin Mete abi:rendeer:



Abi ayarlayalım o zaman programı hem ben Bora abiyle ve buluşmaya gelemeyen diğer arkadaşlar gelirse onlarla falan tanışırım:cat:

Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
just_hmz_26, halidbin, torento_1987, digi_boy26, GökhanYENİCELİ

Pekde kalabalığız...

hamzacım yarın için bi toplantı yaz bakem sen ve ben katılımcıyız başka gelecekler varsa eklersin yarın akşam için


öz_hakiki_fürek' Alıntı:
Geliyonmu Martta namıssız ...bak buraya yazıyorum benim tanıdığım caretta caretta garagtersizi isen beni satarsın...

gelecez deikya 20 kere yazdık hala soruyon delirtme beni pembe tayt giyen fürek
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
selamın aleyküm ey cemaat-i velespit!güneşi gören çıkmış bugün.delürttünüz beni yarın başlıyorum motoru toplatmaya!

:queen::queen::queen:Sabırsızlıkla bekliyoruz:wiinkk:

Geliyonmu Martta namıssız ...:silent:bak buraya yazıyorum benim tanıdığım caretta caretta garagtersizi isen beni satarsın...


just selamlar kardeşim...saygılar sevgiler...:wiinkk:

Saygı sevgi benden Mete abi:rendeer:

hamzacım yarın için bi toplantı yaz bakem sen ve ben katılımcıyız başka gelecekler varsa eklersin yarın akşam için
Abi bu saatten sonra etkili olur mu bilmem:pale:Biliyosun geçenki topiğimiz 16 saatte falan açıldı:mrgreen:Buradan toplanalım en iyisi biz:mrgreen:

KATILIMCILAR
Ben
Bora Abi
Gökhan Abi
Sanırım Umut da var
Başka:cherry:

Neyse yarın ayarlarız herkese iyi geceler yatayım biraz yarın sabah 10 da kalkmam gerek:salut:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
:queen::queen::queen:Sabırsızlıkla bekliyoruz:wiinkk:



Saygı sevgi benden Mete abi:rendeer:


Abi bu saatten sonra etkili olur mu bilmem:pale:Biliyosun geçenki topiğimiz 16 saatte falan açıldı:mrgreen:Buradan toplanalım en iyisi biz:mrgreen:

KATILIMCILAR
Ben
Bora Abi
Gökhan Abi
Sanırım Umut da var
Başka:cherry:

Neyse yarın ayarlarız herkese iyi geceler yatayım biraz yarın sabah 10 da kalkmam gerek:salut:





bende bugun motoru cıkaracam ama mayıs 25 den sonra allahın ıznıyle beraberız
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ben zaten dışardayım günün 13 saati :) motoru yıkatmaya götürcem birazdan. şimdi saat 11. 12 gibi çıkarırım. ilerim parlatırım biraz. sona da bilimum marketleri gezcem. espark, carrefour, koçtaş....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ben zaten dışardayım günün 13 saati :) motoru yıkatmaya götürcem birazdan. şimdi saat 11. 12 gibi çıkarırım. ilerim parlatırım biraz. sona da bilimum marketleri gezcem. espark, carrefour, koçtaş....



BANA DA ugra bende cıkardım motoru 25 km devırdım bıle arkadaslar hava super kacırmayın bu fırsatı
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
yav babam yarın motoru alalım dedi.surat ifadelerinin hiçbiri şuanki suratımı yansıtmadığı için kulanmıcam.daha dün evlatlıktan redediyodu.evet sanırım kymco people 200 alcam ama yarına kadar eminim altı milyon defa fikrimi deiştiririm.ya şimdi bişey sorcam izninizle;bayiye motor almaya gittik motorda bayide var kaç günde ben onu bayiden alıp kulanabilirim?işlemleri kaç gün sürer?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
onu hemen vermezler sana beytoo. daha servise gider o motor ilk bakımı yapılır toplanması yapılır.yağ kontrolu yapılr. lastik bakımları motor hava gaz ayarları yapılır. plakası var daha. sen bilirsin yine de . plakasız çıkarcam dersen o ayrı ama benim servisim plakayı takmadan çıkarmamıştı motorumu. acele etme biliyorum heyecan var ama sabret biraz adamım :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
yav babam yarın motoru alalım dedi.surat ifadelerinin hiçbiri şuanki suratımı yansıtmadığı için kulanmıcam.daha dün evlatlıktan redediyodu.evet sanırım kymco people 200 alcam ama yarına kadar eminim altı milyon defa fikrimi deiştiririm.ya şimdi bişey sorcam izninizle;bayiye motor almaya gittik motorda bayide var kaç günde ben onu bayiden alıp kulanabilirim?işlemleri kaç gün sürer?

Canım kardeşim şimdiden hayırlı olsun sana tavsiyem ki çoğunluğun tavsiyesi bu yönde olacaktır açıkta alma motoru yani daha toplanmamış motor al...Diğerleri test sürüşü için çıkarılabiliyor ufak tefek çizikler falan oluşuyor...Mümkünse ve varsa kutudan al motoru adamlar gözünün önünde kutusundan çıkarıp toplasınlar...Pek uzun süreceğini sanmıyorum en fazla iki bilemedin üç gün...Sen ehliyetten haber ver naptın emniyetten aldın mı ehliyeti...:wiinkk:

işte kaç gün sürüyo bu işler?:pr:

La sen nasıl bekledin ananın karnında adama bak...Hemen vermezler olum biraz böle heyecan yaptırcaklar daha:queen::queen::queen:

Millet saat 1 gibi çıkabilirim belki çıkacak var mı???Sinan abi yollarda ve marketlerde karşılaşmak dileğiyle abicim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
en az 4 gün sürer :) alacağın renk yoksa da onun fabrikasından ya da ambalarından gelmesi de 3 gün filan sürer yaklaşık 1 hafta işte :)

tamam hamza bende çıkıyorum. ağırdan ağırdan bi adalar yapcam.sona şair fuzuli ordan da espark... numaramaı atıyorum sana...
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
ehliyetide haftaiçi alcam bakalım dosya hazırlanmıştır heralde.valla acayip ani oldu hamza ben anlamadım abi şu toplama meselesini vitrinde duran motoru almamı diyosun kısaca.
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Hey Gidi Eskişehir 95-2002 Seneleri Arası Oralardaydım.şimdi Sadece Yazları 10-15 Gün Gelebiliyorum.benim Içinde Bol Bol Gezin Oralarda Arkadaşlar.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
herkese iyi pazarlar ola arkadaşlar...
Bi toplantı yapmak gerek fakat ben bu hafta katılamam belki haftaya olabilir.Bu arada cuma günü toronaga(Yahya) abimle görüştüm.Soranlara selamı var,toplanma meselesini de konuştuk ama Yahya abimiz sevgili annesini kaybettiği için katılamayacağını bildirdi.Tekrar tekrar başsağlığı dileklerimi sunuyorum abi...

slm.lar alico96 birgün geldiğinde haber edersin de tekrar eski günlerini yaşatırıks sana da,görüşmek dileğiyle...

slayer2694 abi senn motorun neyi var ki?bayramda kaza yaptım demiştin sanırım yanlış hatırlamıyorsam...:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
açıkta alma motoru yani daha toplanmamış motor al...Diğerleri test sürüşü için çıkarılabiliyor ufak tefek çizikler falan oluşuyor...Mümkünse ve varsa kutudan al motoru adamlar gözünün önünde kutusundan çıkarıp toplasınlar...


ne alakası var canım,test motoru ayrıdır,satılacak motor ayrı...
zaten km'sine baktın mı belli olur test motorumu değilmi..
ayrıca test motorunu vitrine kimse koymaz zaten..
birde öyle scooter tarzı motorlar genelde toplu gelir,sadece üzerinde naylon olur genelinin!!bir de aynaları sökük olur eğer toplanmadan kastınız buysa..
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
herkese iyi pazarlar ola arkadaşlar...
Bi toplantı yapmak gerek fakat ben bu hafta katılamam belki haftaya olabilir.Bu arada cuma günü toronaga(Yahya) abimle görüştüm.Soranlara selamı var,toplanma meselesini de konuştuk ama Yahya abimiz sevgili annesini kaybettiği için katılamayacağını bildirdi.Tekrar tekrar başsağlığı dileklerimi sunuyorum abi...

slm.lar alico96 birgün geldiğinde haber edersin de tekrar eski günlerini yaşatırıks sana da,görüşmek dileğiyle...

slayer2694 abi senn motorun neyi var ki?bayramda kaza yaptım demiştin sanırım yanlış hatırlamıyorsam...:silent:

ÖNCELİKLE ARKADAŞIMIZA BAŞSAGLIĞI DİLİYORUM.TEMMUZ AĞUSTOS DÖNEMLERİNDE GELİYORUM SİZLERLE TANIŞMAYI ÇOK İSTERİM.İŞALLAH GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst