[Eskişehir - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
akşam 18,30 gibi muttalip caddesinden köprüden salalndım aşşağı. len uzaktan bişey geliyo ama ne.:cyclopsan ri süper motor hayır hayır bi uçan motor yokyok bu kesin bi dylan :mrgreen: başta ilaçcı bi cbf sandım. sona bi geçti yanımdan. meğer gökhan'ım mış :) bi korna ona o da bana bi korna bağırttırdı. ben durdum kavşakta. o da yanıma geldi. bi ayaküstü muhabbetden sona esparkın önünden geçelim dedim. ahahnda o ne. yolun ortsaında 1 araba 1 motor 1 kamyonetmiydi ne. meğer bizim eren önüne çıkan dallamaya az kalsın çarpıyomuş. fren izlerini görünce korktum. hemen gökhan'la yanına gittik. eren'i kakıştırıp duruyolar adamlar. en aaz 5 kişi vardı. bizde bir-iki kakıştırdık adamları. gökhan'ımdan korktu bi dede dallaması :) o anda olay kopuyodu az kalsın. az daha bişeyler olsa dalcaz ikimizde dedeye :) neyse ortalık sakinleşti. bi pizza'ya uğradık. gökhan'ımla bi patdes yedik (hakkını helal et gökhan'ım. ama sana borcum oldu :)) sonra da cüneyt abilere uğradık. volkan adapazarındaymış. orda da bi ısındık muhabbet ettik. sonra gökhanla ikimiz gökhanın bürosuna gittik. orda biraz mamüllerden tanıttı bana :) özendim valla. süper işi var bak söliyim :) orda da bi çay içtik. ben ayrıdım :)

koltuğa yakışıyon gökhan'ım sen :wiinkk::bounce:
s432mr7.jpg

s433mv4.jpg
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bırakın turlamayıda bi buluşma ayarlayın yarın akşama okey filan yapalım gökhanı bi tokatlayım hatta ismail kılıksızıda gökhandan olsun 2sini birden aradan çıkarmış olurum kımıl zararlıları
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
İyi akşamlar millet.....



Gökhan abi Mehmet abinin DT yi bilirsin 2 zamanlı ondan birazdaha üstün bi gücü varr normal bi 4 zamanlı Yamaha değil yanii deneriz yaa nolacakk maksatt muhabbet benimde çok tecrübem yokturr ve iddaam da yok bunu Umut da (KOCAKURTTA:mrgreen: ) bilir :p

Saygılar.....
zuhahahahaaa:queen:biri KocaKurt mu ddi:bounce:
akşam 18,30 gibi muttalip caddesinden köprüden salalndım aşşağı. len uzaktan bişey geliyo ama ne.:cyclopsan ri süper motor hayır hayır bi uçan motor yokyok bu kesin bi dylan :mrgreen: başta ilaçcı bi cbf sandım. sona bi geçti yanımdan. meğer gökhan'ım mış :) bi korna ona o da bana bi korna bağırttırdı. ben durdum kavşakta. o da yanıma geldi. bi ayaküstü muhabbetden sona esparkın önünden geçelim dedim. ahahnda o ne. yolun ortsaında 1 araba 1 motor 1 kamyonetmiydi ne. meğer bizim eren önüne çıkan dallamaya az kalsın çarpıyomuş. fren izlerini görünce korktum. hemen gökhan'la yanına gittik. eren'i kakıştırıp duruyolar adamlar. en aaz 5 kişi vardı. bizde bir-iki kakıştırdık adamları. gökhan'ımdan korktu bi dede dallaması :) o anda olay kopuyodu az kalsın. az daha bişeyler olsa dalcaz ikimizde dedeye :) neyse ortalık sakinleşti. bi pizza'ya uğradık. gökhan'ımla bi patdes yedik (hakkını helal et gökhan'ım. ama sana borcum oldu :)) sonra da cüneyt abilere uğradık. volkan adapazarındaymış. orda da bi ısındık muhabbet ettik. sonra gökhanla ikimiz gökhanın bürosuna gittik. orda biraz mamüllerden tanıttı bana :) özendim valla. süper işi var bak söliyim :) orda da bi çay içtik. ben ayrıdım :)

abi hayırdır ne işlerle uğraşıyonuz ne dedesi kim kimi yemiş anlamadım gitti yhauw.
Neyse herkeşlere hayırlı geceler ola...:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eren'in ufak bi sorununu çözdük de ahmedim. korkulcak bişey yok merak etme :)

yabancı basında da yerimizi aldık sonunda. :)

6hqvlgbwu8a6uhftfixlwqbl8.jpg
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ortak olalım umutum şunları bi tokatlıyak :queen:



selamlar eskişehir mt saygılar nasılsınız ıyısınız inş bora abi emok yapıyoruz demi
gökhanı da gordum bugun benım dukkana da ugradı sagolsun yaw sinan abi açın alo deyın hemen bitelim oraya eren kardesıme saldırcak 5 tane çakal heee oyarım nen onları neyse cumleten hayırlı aksamlar burlarda takılıyorum
saygılar
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
selamlar eskişehir mt saygılar nasılsınız ıyısınız inş bora abi emok yapıyoruz demi
gökhanımı da gordum bugun benım dukkana da ugradı sagolsun yaw sinan abi açın alo deyın hemen bitelim oraya eren kardesıme saldırcak 5 tane çakal heee oyarım nen onları neyse cumleten hayırlı aksamlar burlarda takılıyorum
saygılar

emok dibimizde olacak o tarihlerde güneyde olacağım ama 2 günlüğüne izin alıp kilaraladığım motosikletle gelmeyi planlıyorum volkan organizasyon işini halleder vakit yaklaşınca herşey nasiple günler yaklaşsın ogranizasyon yavaş yavaş belirginleşmeye başlar hatta kütahyadan alp kardeş ile irtibata geçilirse 2 il beraber bile gidebilir kanımca:)

edit: senin sis farı sorunu yeni gördüm sis farını sanayii de bağlat muhtemelen farın sağına ve soluna bağlıyacaksın aynı anda tornacıda ek aparatlarıda yaptırabilirsin hemde monte ederler güzelce benimki kısalara bağlı yolda farketmeyen araç yoktu bizimkilere sor söylerler maşallah apartmanın 5. katını bile gosteriyordu :queen: hele kornam akıllara zarar hepsi trafikde farkedilmek için
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
başkası görmüyo zaten ersin. sihirli kişilere görünüyo o resim :):):)

güzel olur evet 2 il düşünsenize 60 tane motor püüüü :):):)
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
slm millet nasıl gidiyor dün bende bi 10 dakika bindim motora bu havada akıl işi degil:p ben bu sene emok ve ege-akdeniz sahili düsünüyom inşallah gelen olursa beklerim 1 hafta
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Houston'dan garagtersize...Houston'dan garagtersize...


garagtersiz cevap ver...garagtersiz Bora cevap ver ...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
slm millet nasıl gidiyor dün bende bi 10 dakika bindim motora bu havada akıl işi degil:p ben bu sene emok ve ege-akdeniz sahili düsünüyom inşallah gelen olursa beklerim 1 hafta

cünet abi haklısın. benim de motorumdan dünyada sadece 79tane daha olsaydı ben de sahil düşünüyom derdim :queen::queen::queen: aha gökanım şahit öleymiş :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
akşam 18,30 gibi muttalip caddesinden köprüden salalndım aşşağı. len uzaktan bişey geliyo ama ne.:cyclopsan ri süper motor hayır hayır bi uçan motor yokyok bu kesin bi dylan :mrgreen: başta ilaçcı bi cbf sandım. sona bi geçti yanımdan. meğer gökhan'ım mış :) bi korna ona o da bana bi korna bağırttırdı. ben durdum kavşakta. o da yanıma geldi. bi ayaküstü muhabbetden sona esparkın önünden geçelim dedim. ahahnda o ne. yolun ortsaında 1 araba 1 motor 1 kamyonetmiydi ne. meğer bizim eren önüne çıkan dallamaya az kalsın çarpıyomuş. fren izlerini görünce korktum. hemen gökhan'la yanına gittik. eren'i kakıştırıp duruyolar adamlar. en aaz 5 kişi vardı. bizde bir-iki kakıştırdık adamları. gökhan'ımdan korktu bi dede dallaması :) o anda olay kopuyodu az kalsın. az daha bişeyler olsa dalcaz ikimizde dedeye :) neyse ortalık sakinleşti. bi pizza'ya uğradık. gökhan'ımla bi patdes yedik (hakkını helal et gökhan'ım. ama sana borcum oldu :)) sonra da cüneyt abilere uğradık. volkan adapazarındaymış. orda da bi ısındık muhabbet ettik. sonra gökhanla ikimiz gökhanın bürosuna gittik. orda biraz mamüllerden tanıttı bana :) özendim valla. süper işi var bak söliyim :) orda da bi çay içtik. ben ayrıdım :)

koltuğa yakışıyon gökhan'ım sen :wiinkk::bounce:
s432mr7.jpg

s433mv4.jpg

sinanım çok sağ ol inşallah sen daha iyi yerlere gelirsin hem o nasıl laf ya tabiki helal olsun ne borcu bidaha duymayım

bırakın turlamayıda bi buluşma ayarlayın yarın akşama okey filan yapalım gökhanı bi tokatlayım hatta ismail kılıksızıda gökhandan olsun 2sini birden aradan çıkarmış olurum kımıl zararlıları

yarın akşama kesin ama boracım çok özledim senin öyle aydan aya görüşmek olmuyor hasret giderem biraz yetmedi bana o sucuklar:queen:beni tokatlamanı keşke her tokat bukadar zevkli olsa
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bırakın turlamayıda bi buluşma ayarlayın yarın akşama okey filan yapalım gökhanı bi tokatlayım hatta ismail kılıksızıda gökhandan olsun 2sini birden aradan çıkarmış olurum kımıl zararlıları
On numara fikir abi...:cat:
Houston'dan garagtersize...Houston'dan garagtersize...


garagtersiz cevap ver...garagtersiz Bora cevap ver ...

Aaaa:cyclopsanBi yerden tanıyorum ama nereden:queen::queen:Hoşgeldin Mete abi:rendeer:

sinanım çok sağ ol inşallah sen daha iyi yerlere gelirsin hem o nasıl laf ya tabiki helal olsun ne borcu bidaha duymayım



yarın akşama kesin ama boracım çok özledim senin öyle aydan aya görüşmek olmuyor hasret giderem biraz yetmedi bana o sucuklar:queen:beni tokatlamanı keşke her tokat bukadar zevkli olsa

Abi ayarlayalım o zaman programı hem ben Bora abiyle ve buluşmaya gelemeyen diğer arkadaşlar gelirse onlarla falan tanışırım:cat:

Konuyu Toplam 10 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
just_hmz_26, halidbin, torento_1987, digi_boy26, GökhanYENİCELİ

Pekde kalabalığız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst